Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου συγχαίρουν τους μαθητές της Α΄ Γυμνασίου Κατσαρό Σεραφείμ και Καρατζούκου Κλέρσα για την επιτυχία τους τόσο στην πρώτη φάση του 7ου τοπικού διαγωνισμού της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας για την Α΄ Γυμνασίου «Ο Θαλής» όσο και στη δεύτερη φάση «Ο Ευκλείδης» και τους εύχονται πάντα να βάζουν στόχους υψηλούς και να τους κατακτούν.
