Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου

Το Γυμνάσιο της Νέας Αγχιάλου ιδρύθηκε το 1972 και λειτούργησε ως 6/τάξιο. Το 1979 μεταφέρθηκε στο κτήριο που στεγάζεται και λειτουργεί ως σήμερα.

IMG 20241016 131836 1

Καλωσήρθατε

Άρθρο Μόνιμα στην Πρώτη Σελίδα

Στον ιστότοπο αυτό θα βρείτε νέα, ανακοινώσεις και πληροφορίες για το σχολείο μας.
Επισκεφτείτε τις διάφορες σελίδες μας για να μάθετε περισσότερα.

Εκεί μπορείτε να βρείτε διάφορες χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τους εκπαιδευτικούς που πλαισιώνουν το σχολείο μας, την προσβασιμότητα στο σχολείο μας, τον κανονισμό λειτουργίας, τα νέα του σχολείου μας και τα στοιχεία επικοινωνίας του.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΑΓΩΓΙΚΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΙΟΥΝΙΟΥ 2025

 



Λήψη αρχείου

Επίσκεψη των μαθητών της ΣΤ΄τάξης του Ευγένειου και του Βαρνάλειου Δημοτικού στο Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΑΓΧΙΑΛΟΥ Archives - Λαός της Μαγνησίας

Οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του Ευγένειου και του Βαρνάλειου Δημοτικού  επισκέφτηκαν το Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου συνοδεία των δασκάλων τους με απώτερο στόχο την ομαλή μετάβασή τους στην βαθμίδα της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στις αίθουσες διδασκαλίας, στο εργαστήριο  Θετικών Επιστημών, Πληροφορικής και Τεχνολογίας και φυσικά στο Γυμναστήριο. Όλοι οι καθηγητές καλωσόρισαν στις τάξεις τους τους μαθητές και τους έδωσαν μια μικρή γεύση του μαθημάτων τους. Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τη λειτουργία του Γυμνασίου, τις διαφορές του από το Δημοτικό και κυρίως για τις δράσεις και τα εκπαιδευτικά προγράμματα που υλοποιούνται σε αυτό. Παρουσιάστηκαν τα περιβαλλοντικά προγράμματα, οι επισκέψεις που έγιναν φέτος σε Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και οι περιβαλλοντικές δράσεις σε ενδοσχολικό και τοπικό επίπεδο. Οι μαθητές περιηγήθηκαν και στην αυλή του σχολείου, όπου και φέτος οργανώθηκε δενδροφύτευση και φύτευση λουλουδιών. Ενημερώθηκαν ακόμη για το ταξίδι που πραγματοποιήθηκε στην Ανατολική Ρωμυλία και τα άλλα προσεχή μας  ταξίδια στο εξωτερικό. Στο τέλος μοιράστηκαν στους μικρούς μαθητές δώρα ως ένδειξη φιλοξενίας και μιας πολλά υποσχόμενης νέας αρχής.

Ευχόμαστε στους μικρούς μας φίλους καλό καλοκαίρι και ένα δυναμικό ξεκίνημα τη νέα σχολική χρονιά!

 

 

Αποχαιρετούμε τη χρονιά… παίζοντας



Λήψη αρχείου

ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΟΜΙΛΟΥ



Λήψη αρχείου

Κατά το σχολικό έτος 2024-2025 λειτούργησε στο Γυμνάσιο Ν. Αγχιάλου εκπαιδευτικός όμιλος με 9 μαθητές από τα τμήματα Β2 και Β3 και υπεύθυνη την εκπαιδευτικό κ. Βλαχάβα Σταυρούλα.  Σκοπός του ομίλου ήταν η συγγραφή θεατρικού έργου με τίτλο « Εμείς τότε… Ναι, αλλά εμείς τώρα…».

Οι μαθητές μέσα από αυτή τη διαδικασία συγγραφής ενθαρρύνθηκαν να:

  • γνωρίσουν το θεατρικό έργο ως λογοτεχνικό είδος και να κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά του
  • εκφράσουν τη συγγραφική τους ικανότητα
  • αναδείξουν τις ευαισθησίες τους σε κοινωνικά ζητήματα
  • γίνουν εν τέλει συστηματικοί αναγνώστες και θεατές

Επιδίωξη του ομίλου με τη συγγραφή αυτή ήταν η ένταξη του θεάτρου στην εκπαιδευτική διαδικασία, η καλλιέργεια της ομαδοσυνεργατικότητας,  αλλά και η ψυχαγωγία των μαθητών μας – «ανερχόμενων συγγραφέων».

Το Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου στη Βιομηχανία ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου την Τετάρτη 14 Μαϊου 2025 είχαν την ευκαιρία να επισκεφθούν το εργοστάσιο της ΑΓΕΤ ΗΡΑΚΛΗΣ στην Αγριά  Βόλου, μία από τις μεγαλύτερες και πιο προηγμένες μονάδες παραγωγής τσιμέντου στην Ελλάδα και στην Ευρώπη. Η διδακτική επίσκεψη οργανώθηκε στα πλαίσια Προγράμματος Επαγγελματικού Προσανατολισμού που υλοποιούν στο σχολείο η εκπαιδευτικός κα Ρεγγίνα Κανδήλα, Έρρικα Κρινίτσα και του μαθήματος Τεχνολογίας που διδάσκει ο εκπαιδευτικός κος Δήμος Χαριδήμου.
Τους μαθητές υποδέχτηκαν με ιδιαίτερα θερμή υποδοχή στις εγκαταστάσεις του εργοστασίου ο κος Γεώργιος Κατερέλος, Χημικός Μηχανικός και Διευθυντής του εργοστασίου, η κα Φωτεινή Καπίκου, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, και η κα Βιβή Βέλλη, Μηχανικός Περιβάλλοντος. Αρχικά οι μαθητές παρακολούθησαν μια περιεκτική παρουσίαση από την  κα Βιβή Βέλλη σχετικά με την ιστορία της εταιρείας και τη στρατηγική του Ομίλου, τις φάσεις της παραγωγής τσιμέντου, τις περιβαλλοντικές πρακτικές που εφαρμόζονται, καθώς και τα μεγάλα έργα και τις εξαγωγικές δυνατότητες της μονάδας.
Στη συνέχεια, η κα Φωτεινή Καπίκου παρουσίασε τις βασικές ειδικότητες που δραστηριοποιούνται στον χώρο (χημικοί μηχανικοί, ηλεκτρολόγοι, μηχανολόγοι, τεχνικοί αυτοματισμών, τεχνίτες, ηλεκτροτεχνίτες κ.ά.) και ανέδειξε τις επαγγελματικές διαδρομές και ευκαιρίες εξέλιξης που προσφέρει ο Όμιλος. Τόνισε ιδιαίτερα τη σημασία του ανθρώπινου κεφαλαίου και της ισότητας, επισημαίνοντας ότι η εταιρεία επενδύει συνεχώς στους ανθρώπους της μέσω εκπαίδευσης, κινητικότητας, παροχών, ασφαλούς εργασιακού περιβάλλοντος και προγραμμάτων υγείας και ευεξίας.
Ο κ. Γεώργιος Κατερέλος, Χημικός Μηχανικός και Διευθυντής του εργοστασίου, μοιράστηκε την επαγγελματική του διαδρομή, υπογραμμίζοντας τη σημασία της κινητικότητας, της συνεχούς μάθησης και της ανάπτυξης διαθεματικών γνώσεων και δεξιοτήτων ζωής. Επισήμανε ακόμη τη βαρύτητα που δίνει ο Όμιλος στη βιωσιμότητα και την περιβαλλοντική υπευθυνότητα, κάνοντας ειδική αναφορά στη σημασία της Πράσινης Στρατηγικής της εταιρείας. Αναφέρθηκε ακόμη στην χρήση καινοτόμων πρακτικών, όπως των “έξυπνων” τεχνολογιών και της τεχνητής νοημοσύνης.
Ακολούθησε η ξενάγηση οδικώς στους βασικούς εξωτερικούς χώρους του εργοστασίου, καθώς και στο κέντρο ελέγχου παραγωγής (control room), όπου οι μαθητές παρακολούθησαν σε πραγματικό χρόνο τον ψηφιακό και αυτοματοποιημένο έλεγχο της παραγωγής. Στο χημείο, είδαν τη διαδικασία ποιοτικού ελέγχου με τη χρήση εξειδικευμένου εργαστηριακού εξοπλισμού.
Η Διευθύντρια του Γυμνασίου, κα Καλλιόπη Γουργιώτου, και ο Σύλλογος Διδασκόντων εκφράζουν τις ευχαριστίες τους προς τους υπεύθυνους του εργοστασίου για την  ουσιαστική και ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα εμπειρία που παρείχαν στους μαθητές τους. Τους έδωσαν μια σαφή εικόνα του τρόπου λειτουργίας μιας μεγάλης βιομηχανικής μονάδας, του ρόλου των ειδικοτήτων που την υποστηρίζουν και της σημασίας που δίνεται σε ζητήματα περιβάλλοντος, ασφάλειας και ανθρώπινου δυναμικού.

Αναβίωση της αρχαίας ελληνικής μουσικής στο Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου από το  μουσικό σύνολο ‘’ΛύρΑυλος ‘’

 

 

                   IMG 9f08a824f05ca935945a2a73c54cfd8f V                                                               IMG feea0a6c049b32856bc25a191b29aad6 V 1

Την Τρίτη 13 Μάιου 2025 έλαβε χώρα στο Γυμνάσιο Νέας Αγχιάλου εκδήλωση παρουσίασης της αρχαίας ελληνικής μουσικής και των αρχαίων ελληνικών μουσικών οργάνων από το  μουσικό σύνολο ‘’ΛύρΑυλος ‘’. Στόχος του συνόλου αυτού είναι η επιστημονικά τεκμηριωμένη αναβίωση, ορθή προβολή και διάδοση της Αρχαίας Ελληνικής Μουσικής με την ανακατασκευή των μουσικών οργάνων που δεν ζωντανεύουν απλά τους αρχαίους ήχους, αλλά εισάγουν νέους τρόπους αντιμετώπισης της μουσικής στην εποχή μας, καθώς και έμπνευση για νέες δημιουργίες.

Τη μοναδική αυτή παρουσίαση με το  έντονο καλλιτεχνικό και διδακτικό χαρακτήρα από τον κ.Στέφο Μιχάλη, εκπρόσωπο του “ΛύρΑυλου”, απόλαυσαν, εκτός από τους μαθητές του Γυμνασίου,  και οι μαθητές  του ΄΄Βαρνάλειου΄΄ και ΄΄Ευγένειου΄΄ Δημοτικού σχολείου.

20 σπάνια αρχαιοελληνικά, παραδοσιακά και αυτοσχέδια μουσικά όργανα ζωντάνεψαν στα χέρια του πολυτάλαντου μουσικού κου Στέφου Μιχάλη μπροστά στα έκθαμβα μάτια των  μαθητών.  Η Λύρα του Απόλλωνα, η Ομηρική Φόρμιγγα, τα κοχύλια, η σάλπιγγα, ο μελωδικός αυλός και δίαυλος, αλλά και μουσικά όργανα- “αναβιώσεις” των αρχαίων στην σύγχρονη εποχή μέσω της παράδοσης, όπως ο ζουρνάς και η θρακιώτικη γκάιντα  (απόγονος του αρχαίου άσκαυλου)- ταξίδεψαν τα παιδιά στην καθημερινή ζωή των προγόνων μας, στις δημόσιες γιορτές, στο αρχαίο θέατρο. Όλοι, μαθητές και εκπαιδευτικοί, μαγεύτηκαν από τους γλυκείς ήχους και συμμετείχαν ενεργά .

Στο τέλος της παρουσίασης οι μαθητές έμαθαν  πώς να κατασκευάσουν μουσικά όργανα από ανακυκλώσιμα υλικά, όπως από ένα πλαστικό καλαμάκι, ένα λάστιχο ποτίσματος μέχρι και από μία τρόμπα ποδηλάτου.

Εκπαιδευτικοί  και μαθητές ευχαριστούν θερμά τον κ. Στέφο Μιχάλη για την ανεπανάληπτη κι εντυπωσιακή παρουσίαση  με το έντονο διδακτικό και βιωματικό χαρακτήρα, το αξιοθαύμαστο μουσικό του ταλέντο και τη σπουδαία προσφορά του στη διατήρηση της παράδοσης.

Διδακτική επίσκεψη στο ναό του Αγίου Γεωργίου

IMG e2728d9df66ce4842b34b91c4c9da2d9 V 1 IMG e1768cf36a44f1f0ca65d4ddd94770a4 V 1 IMG f998a17e95bbcce3a9b595c076d13bd3 V 1

Τα τρία τμήματα της Β΄ τάξης του σχολείου μας επισκέφτηκαν τον ναό του Αγίου Γεωργίου στη Ν. Αγχίαλο την Πέμπτη 8 Μαΐου στο πλαίσιο του μαθήματος των Θρησκευτικών και της διδαχθείσας υποενότητας «Ναός: ένα εικονογραφημένο Ευαγγέλιο». Υπεύθυνη  εκπαιδευτικός της εκπαιδευτικής επίσκεψης ήταν η κ. Βλαχάβα Σταυρούλα και συνοδός εκπαιδευτικός ο κ. Δήμος Χαριδήμου. Οι μαθητές παρατήρησαν την εικονογράφηση του ναού, ανακάλυψαν χαρακτηριστικά της τέχνης της αγιογραφίας και διαπίστωσαν την αξία και της διαχρονικότητα της εκκλησιαστικής τέχνης.

Ευχαριστούμε ολόψυχα τον πατέρα Αθανάσιο για τη θερμή φιλοξενία στον ναό.

IMG db5591d734fb0dc3b1fda7bd5a3abe83 V   IMG ea1f19c08f9bcff976ab67e9686c4b7e V  IMG 90a730e391f008e574b4d57f7dd292f3 VIMG 11acc84e3cfe1606366363b730360bd5 V  IMG 5c633092ffaaf2ef62e9218482d3076c V  IMG f45d58945f44aa6238b05e194d28853e VIMG e6f7c6d86a92243bb445cf755f991797 V  IMG 4c0716ef605bbbd2948a92001fcd7d16 V   IMG 8fb4b1229c890a520d85a9c18f4a13c4 V

 

IMG 202e7c221e2c8e77fa7efbe9b0284978 V IMG 027b120e685683570f1d6dcbe5b8f401 V IMG bc1ea03a138990e811265eb581172cae V IMG b1c452a9329232152fa6934464211bec V IMG 807a17a4aa9a8f957902b5a9d595a783 V

 

”Από τη θεωρία στην πράξη” στο μάθημα της Τεχνολογίας

 

Με ανανεωμένο εξοπλισμό και οργανωμένους πάγκους εργασίας, η αίθουσα Τεχνολογίας του σχολείου μας μετατράπηκε σε ένα δυναμικό εργαστήριο όπου οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία της μάθησης μέσα από έρευνα, κατασκευή και παρουσίαση.

Α’ Γυμνασίου – Μαθαίνουμε μέσα από την Ατομική Εργασία

Στην Α’ τάξη, η Τεχνολογία διδάσκεται με τη μέθοδο της ατομικής εργασίας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες επιλέγουν το δικό τους θέμα, ερευνούν, κατασκευάζουν και παρουσιάζουν τις εργασίες τους με αυτονομία και δημιουργικότητα. Στόχος είναι να προσεγγίσουν ένα τεχνολογικό ζήτημα με σφαιρικό τρόπο, καλλιεργώντας παράλληλα την υπευθυνότητα, την έρευνα και την παρουσίαση.

IMG 9bc5edc0035b12b35a1dbffca5b01874 V

 

Β’ Γυμνασίου – Ομαδική Εργασία με θέμα τη Βιομηχανία

Στη Β’ τάξη εφαρμόζεται η μέθοδος της ομαδικής εργασίας. Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες και μελετούν τη δομή και τη λειτουργία της βιομηχανίας. Συνεργάζονται, κατασκευάζουν, αποφασίζουν από κοινού και παρουσιάζουν την εργασία τους ως ομάδα. Το μάθημα τους βοηθά να κατανοήσουν βασικές έννοιες του παραγωγικού συστήματος και να εξασκηθούν σε δεξιότητες συνεργασίας και οργάνωσης.

IMG d7b2aac8e036b632f2f4882c62960394 V

 

Γ’ Γυμνασίου – Έρευνα και Πειραματισμός

Στην Γ’ τάξη, το μάθημα επικεντρώνεται στην έρευνα και τον πειραματισμό. Οι μαθητές επιλέγουν ένα τεχνολογικό θέμα, μελετούν σε βάθος, σχεδιάζουν και υλοποιούν κατασκευές. Παράλληλα, αναπτύσσουν ικανότητες επίλυσης προβλημάτων, συνεργασίας και κριτικής σκέψης, δεξιότητες ιδιαίτερα χρήσιμες για τη μελλοντική τους πορεία.

IMG c1a7168aa80ca317650dfcc274137268 V

Διδακτική επίσκεψη του Γυμνασίου νέας Αγχιάλου στο εργοστάσιο μπισκότων “ΒΙΟΛΑΝΤΑ”

1000008239 IMG 6eacc6d540af0e2be7aa621525912892 V  IMG ae559de2fe774b326038957637395082 V

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο εργοστάσιο μπισκότων «Βιολάντα», το οποίο βρίσκεται στο 14ο χλμ Λάρισας – Θεσσαλονίκης, στο Μακρυχώρι Λάρισας, στο πλαίσιο του μαθήματος της Τεχνολογίας. Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί: Βίκυ Παπαδοπούλου, Ρεγγίνα Κανδήλα, Ιωάννα Γκαντουλούδη, Νίκη Μποσνάκη, Σοφία Αγραφιώτη και Δήμος Χαριδήμου.
Την ομάδα μαθητών και εκπαιδευτικών υποδέχθηκε ο Διευθυντής του εργοστασίου, κ. Ζήσης Βλαχούλης, ο οποίος ξενάγησε τους μαθητές στους χώρους παραγωγής και παρουσίασε αναλυτικά τα στάδια παρασκευής των προϊόντων. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στην καινοτόμο, φιλική προς το περιβάλλον τεχνολογία “Βιολάντα Steam Free”. Χάρη σε αυτήν, το εργοστάσιο, το πρώτο και μοναδικό εργοστάσιο μπισκότων παγκοσμίως χωρίς καμινάδα, καταργεί τις εκπομπές ρύπων, υδρατμών και θερμών αερίων μέσω γεωθερμικών εναλλακτών. Η πρωτοποριακή αυτή τεχνολογία, 100% ελληνικής σχεδίασης, μειώνει δραστικά το ανθρακικό αποτύπωμα της παραγωγής και αναδεικνύει ένα βιώσιμο μοντέλο λειτουργίας για τη βιομηχανία τροφίμων.
Η επίσκεψη αποτέλεσε πολύτιμη ευκαιρία για τους μαθητές να γνωρίσουν από κοντά τη σύγχρονη, αυτοματοποιημένη γραμμή παραγωγής , να παρακολουθήσουν όλα τα στάδια επεξεργασίας, από τις πρώτες ύλες έως τη συσκευασία, καθώς και να δουν στην πράξη τη χρήση πράσινης τεχνολογίας και περιβαλλοντικά υπεύθυνων πρακτικών.
Στο τέλος της ξενάγησης, οι μαθητές απόλαυσαν δωρεάν προϊόντα, προσφορά της εταιρείας «Βιολάντα». Παράλληλα, είχαν τη δυνατότητα να επισκεφθούν το περίπτερο του εργοστασίου και να προμηθευτούν, επιπλέον προϊόντα της αρεσκείας τους.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου, Καλλιόπη Γουργιώτου, ευχαριστούν θερμά τους υπεύθυνους του εργοστασίου για την υποδοχή και φιλοξενία των μαθητών μας, καθώς δράσεις,  όπως αυτή,  ενισχύουν τη σύνδεση του σχολείου με την τοπική κοινωνία,  καλλιεργούν την περιβαλλοντική συνείδηση των μαθητών και εμπλουτίζουν τη μαθησιακή εμπειρία με βιωματικό τρόπο.

1000008230 1000008229

1000008237 1000008235 1000008236 1000008228 1000008238 IMG 95b142a0afc188f6c839e3db7629edfb V 1  IMG 166d5e36a16173828e5630b045052891 V IMG 359e5bb9bb447849e5f758de54acb260 V IMG 41f0ea2b1fcc7ddb1c9fee11de8f7f72 V IMG 9618da58f0e0022ef63af6d9d57bade8 V

Διδακτική επίσκεψη στο οινοποιείο “Τσιλιλή” στα Τρίκαλα

IMG 1393c2d00c73c867fbc5859ab0354727 V 1  IMG 35776b17e1eeb46459ec7a43a5e9f223 V

 

IMG 730fd481b53e3af8b4147593d6c180ea V  IMG 9f082533846c00721a9b7a813a016ca6 V  IMG 506b8b55c177a2cb31a8e15ccb13635c V IMG b75e86f138344a696d6715569741fbfe V IMG bb7bb6c4ff8f448db5e612f5db60bca8 V IMG 938280abe5cc1e0108ba0b928a10b141 V 

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου πραγματοποίησαν διδακτική επίσκεψη στο οινοποιείο Τσιλιλή στα Τρίκαλα, μία δυναμική επιχείρηση που συνδυάζει τις παραδοσιακές αξίες της οινοποίησης με τα τελευταία τεχνολογικά επιτεύγματα και εφαρμόζει την απόλυτη τήρηση των κανόνων προστασίας. Η επίσκεψη έγινε στο  πλαίσιο του  προγράμματος  Αγωγής Υγείας <<Θέλω να Δρώ>> με συντονίστριες την κα Αγραφιώτη Σοφία και Κρινίτσα Έρρικα και του περιβαλλοντικού προγράμματος  <<Διατροφή στο Μικροσκόπιο >> που υλοποιούν οι εκπαιδευτικοί Τριανταφυλλοπούλου Πελαγία, Παπαδοπούλου Παρασκευή και Νικολάου Αχιλλέας . Τους μαθητές συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί: Βίκυ Παπαδοπούλου, Ρεγγίνα Κανδήλα, Ιωάννα Γκαντουλούδη, Νίκη Μποσνάκη, Σοφία Αγραφιώτη και Δήμος Χαριδήμου.

Οι υπεύθυνοι του εργοστασίου υποδέχτηκαν τους μαθητές στο lobby του οινοποιείου και τους μίλησαν αρχικά για την ιστορία του οινοποιείου και τους αμπελώνες, όπου τα σταφύλια συλλέγονται χειρωνακτικά νωρίς το πρωί και μόνο τα πιο υγιή και ποιοτικά σταφύλια αποτελούν την πρώτη ύλη για το κρασί. Τους μίλησαν ακόμη για τις ετικέτες των κρασιών, τις ποικιλίες των σταφυλιών και τους τόπους παραγωγής και προέλευσης τους και φυσικά μίλησαν με θαυμασμό για τα οινοποιεία της περιοχής της Νέας Αγχιάλου. Στη συνέχεια ξενάγησαν τους μαθητές στους χώρους παραγωγής και των καζανιών και τους ενημέρωσαν λεπτομερώς για τη διαδικασία της ζύμωσης, πώς δηλαδή  γίνεται η οινοποίηση σε ανοξείδωτες και δρύινες δεξαμενές κάτω από πλήρως ελεγχόμενες συνθήκες θερμοκρασίας και περιβάλλοντος. Η αργή, υπομονετική ζύμωση σε διαβαθμισμένες θερμοκρασίες  εξασφαλίζει στα κρασιά πολυπλοκότητα, πλούτο και φρεσκάδα.

Οι μαθητές έδειξαν έντονο ενδιαφέρον και έθεσαν  τα δικά τους ερωτήματα. Τέλος, επισκέφτηκαν το κελάρι του οινοποιείου  όπου  ενημερώθηκαν για  τη διαδικασία της παλαίωσης. Επιλεγμένα κρασιά παλαιώνουν σε δρύινα βαρέλια , στην υπόγεια κάβα του οινοποιείου όπου η ισορροπημένη υγρασία και η χαμηλή θερμοκρασία προσφέρουν την ωριμότητα, την πολυπλοκότητα και την μακροβιότητά τους.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων και η Διευθύντρια του Γυμνασίου Νέας Αγχιάλου, Καλλιόπη Γουργιώτου, ευχαριστούν θερμά τους υπεύθυνους του οινοποιείου  που τους χαρακτηρίζει η άρτια γνώση του αντικειμένου τους και ο επαγγελματισμός. Τους ευχαριστούν θερμά για την υποδοχή και τη φιλοξενία που επιφύλαξαν σε μαθητές και καθηγητές , καθώς δράσεις,  όπως αυτή,  ενισχύουν τη σύνδεση του σχολείου με την τοπική κοινωνία,  καλλιεργούν την περιβαλλοντική συνείδηση των μαθητών και εμπλουτίζουν τη μαθησιακή εμπειρία με βιωματικό τρόπο.

  IMG 8051e01db7b39e403e8c3ad8be40407e V IMG 9f082533846c00721a9b7a813a016ca6 V 1 IMG e0237ec49f1e5aa4fc1c6d9370a802da V 1 IMG 61a031914233ff38117f27164c42053f V 1 IMG 5da9b7f46f7af299957df5edd0b8574e V 1

Σελίδα 1 από 43

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς