Σήμερα, Τετάρτη 21 Μαρτίου ήρθε επιτέλους η άνοιξη! Μέρα ζεστή, ηλιόλουστη, κατάλληλη για περίπατο. Έτσι κι εμείς, οι μαθητές του Γυμνασίου Κριεζών μαζί με τους καθηγητές μας, πραγματοποιήσαμε έναν ακόμη περίπατο, αφήνοντας τις τάξεις μας για να περπατήσαμε ως το γειτονικό χωριό, το Δύστο.
Ήταν ιδανική στιγμή, μια μέρα μετά τους βαθμούς, για κάποιους από εμάς να ηρεμήσουμε και να ξεχαστούμε από την απογοήτευσή μας και για άλλους να μοιραστούν τη χαρά τους μακριά από το σχολείο και τα μαθήματα.
Το χωριό είναι γνωστό σε όλους μας από προηγούμενους περιπάτους κι έτσι οι περισσότεροι μαθητές δεν έδειξαν διάθεση για εξερεύνηση. Αντίθετα όλοι φάνηκαν να έχουν ανάγκη από παιχνίδι και κουβέντα. Γι’ αυτό γρήγορα γέμισε η παιδική χαρά και το γήπεδο. Την ίδια διάθεση φάνηκαν να έχουν και οι καθηγητές και ιδιαίτερα ο κ. Αντώνενας που δεν έχασε ευκαιρία να συμμετέχει στο αγαπημένο άθλημα όλων, το ποδόσφαιρο.
Και ενώ όλα ήταν ευχάριστα, η επιστροφή, κυρίως λόγω της ζέστης, ήταν μαρτύριο. Ίσως γιατί τα ωραία διαρκούν λίγο!
Μαρία Κ., μαθήτρια της Β τάξης









































