Με ιδιαίτερη χαρά και αίσθημα ευθύνης, το σχολείο μας επιλέχθηκε και συμμετείχε φέτος στο καινοτόμο πρόγραμμα «Σχολεία Συν», το οποίο υλοποιήθηκε για πρώτη φορά με πρωτοβουλία της Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Το σχολείο μας εκπροσώπησε η Διευθύντριά μας, Πασχούλα Κατερίνα η οποία και ως ψυχολόγος, συμμετείχε ενεργά σε μια ομάδα εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από όλη την Κεντρική Μακεδονία.
Το πρόγραμμα επικεντρώθηκε σε ένα ιδιαίτερα σημαντικό και ευαίσθητο θέμα:΄΄ Την απώλεια και το πένθος στη σχολική κοινότητα΄΄. Μέσα από βιωματικές δράσεις, επιστημονική καθοδήγηση και γόνιμο διάλογο, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν γνώσεις και πρακτικά εργαλεία, ώστε να μπορούν να στηρίζουν με ενσυναίσθηση και επαγγελματισμό μαθητές, οικογένειες και συναδέλφους που βιώνουν μια απώλεια.
Το σχολείο δεν είναι μόνο ένας χώρος μάθησης. Είναι ένας χώρος όπου τα παιδιά μεγαλώνουν, δημιουργούν σχέσεις, εκφράζουν συναισθήματα και διαμορφώνουν την προσωπικότητά τους. Για τον λόγο αυτό, η καλλιέργεια μιας κουλτούρας φροντίδας, αποδοχής και ουσιαστικής υποστήριξης απέναντι στην απώλεια και το πένθος αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα «Σχολεία Συν» αποτελεί μια πολύτιμη εμπειρία και μια σημαντική επένδυση στη δημιουργία ενός σχολείου που δεν προσφέρει μόνο γνώση, αλλά και ασφάλεια, κατανόηση και στήριξη σε κάθε παιδί. Παράλληλα, η συνεργασία εκπαιδευτικών από όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης ανέδειξε τη δύναμη της συλλογικής προσπάθειας και της ανταλλαγής καλών πρακτικών, με κοινό στόχο ένα σχολείο που στέκεται δίπλα στον άνθρωπο σε κάθε στιγμή της ζωής του.
Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συντελεστές του προγράμματος για αυτή την τόσο ουσιαστική πρωτοβουλία και ευχόμαστε το «Σχολεία Συν» να συνεχίσει να εμπνέει και να ενδυναμώνει όλο και περισσότερες σχολικές κοινότητες.



