Οι μαθητές του Γυμνασίου Καβασίλων συναντούν το συγγραφέα Άρη Σφακιανάκη
Το Γυμνάσιο Καβασίλων υποδέχτηκε και φιλοξένησε τη Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010 τον συγγραφέα Άρη Σφακιανάκη στο πλαίσιο του προγράμματος «συγγραφείς και εικονογράφοι στα σχολεία». Ο κ. Άρης Σφακιανάκης συναντήθηκε στο χώρο της Σχολικής Βιβλιοθήκης με την ομάδα των μαθητών που από την αρχή της χρονιάς ασχολήθηκε με την μελέτη του έργου του και ιδιαίτερα με […]
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 29 Μαρτίου 2010 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΒΑΣΙΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ
