το χαμογελαστό πορτοκάλι άνοιξε………
Για ακόμα μια φορά το Γυμνάσιο Καβασίλων έδειξε εμπράκτως την ευαισθησία του . Σε συνεργασία με το ΕΕΕΕΚ Αλεξάνδρειας οργανώσαμε ΒΑΖΑΑR με χειροποίητα πασχαλινά διακοσμητικά , λαμπάδες, κοσμήματα, κάρτες, εικόνες, φυτά εσωτερικού χώρου. Τα αντικείμενα κατασκευάστηκαν από τους ίδιους τους μαθητές στα πλαίσια της συνεργασίας και της συνύπαρξης των δύο σχολείων. Σας προσκαλούμε από σήμερα […]
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 16 Μαρτίου 2010 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΒΑΣΙΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ
