ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Την περασμένη Πέμπτη 12-11-09 στα πλαίσια του προγράμματος «Ματιές στον κόσμο από το κινητό μου» υποδεχτήκαμε το φωτογράφο Δημήτρη Λαχανοκάρδη. Η βιβλιοθήκη είχε διαμορφωθεί ειδικά για την περίσταση σε εκθεσιακό χώρο φωτογραφικών μηχανών παλιάς και νέας τεχνολογίας. Τα 25 παιδιά που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είχαν τη δυνατότητα στην αρχή να τις περιεργαστούν και αυτό τους […]
Διαβάστε περισσότερα Υποβολή σχολίου 16 Νοεμβρίου 2009 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΒΑΣΙΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ
