Αρχεία για Δεκέμβριος 2009
Την Τετάρτη 16/12/09 επισκέφθηκε το σχολείο μας η σύμβουλος του Ε.Ο.Π. και καθήτρια στην Ιατρική σχολή κ.Τσεμπέρη και ενημέρωσε τους μαθητές της Γ Γυμνασίου σε θέματα διαφυλικής αγωγής και υγείας. Η συζήτηση που κράτησε 2 ώρες κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών και εκπαιδευτικών που την παρακολούθησαν.
Διαβάστε περισσότερα
21 Δεκεμβρίου 2009
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΒΑΣΙΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ
Απο 12-14/12/2009 πραγματοποιήθηκε για τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου η καθιερωμένη επίσκεψη στην Αθήνα. Στους μαθητές δόθηκε η ευκαιρία εκτός απο τη Βουλή να γνωρίσουν αξιοθέατα της Αθήνας, αρχαιολογικούς χώρους καθώς και εκφράσεις της πολιτιστικής ζωής.
Διαβάστε περισσότερα
21 Δεκεμβρίου 2009
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΒΑΣΙΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ
Tην προηγούμενη βδομάδα 30/11-5/12 έγινε η τελευταία αποστολή στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Comenius. Tρεις μαθητές και τρεις καθηγητές του Γυμνασίου Καβασίλων ταξίδεψαν στο Sabadell της Καταλωνίας ( Ισπανία). Εκεί φιλοξενήθηκαν από οικογένειες μαθητών του σχολείου Pau Villa, γνώρισαν το σχολείο και συμμετείχαν στις δραστηριότητές του, περιηγήθηκαν στην πόλη του Sabadell, ενώ πήραν και μια […]
Διαβάστε περισσότερα
9 Δεκεμβρίου 2009
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΒΑΣΙΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ