Με απόφαση του Νομάρχη Ημαθίας το σχολείο μας θα παραμείνει κλειστό μέχρι και τη Δευτέρα 30 Νοεμβρίου. Αιτία ο αυξημένος αριθμός μαθητών που ασθενούν. Το σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά την Τρίτη 1/12/09
Διαβάστε περισσότερα
25 Νοεμβρίου 2009
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΒΑΣΙΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ
Την περασμένη Πέμπτη 12-11-09 στα πλαίσια του προγράμματος «Ματιές στον κόσμο από το κινητό μου» υποδεχτήκαμε το φωτογράφο Δημήτρη Λαχανοκάρδη. Η βιβλιοθήκη είχε διαμορφωθεί ειδικά για την περίσταση σε εκθεσιακό χώρο φωτογραφικών μηχανών παλιάς και νέας τεχνολογίας. Τα 25 παιδιά που συμμετέχουν στο πρόγραμμα είχαν τη δυνατότητα στην αρχή να τις περιεργαστούν και αυτό τους […]
Διαβάστε περισσότερα
16 Νοεμβρίου 2009
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΒΑΣΙΛΩΝ ΗΜΑΘΙΑΣ