Με χαρά υποδέχθηκαν οι μαθητές και διδάσκοντες του Γυμνάσιου Καβασίλων τους μαθητές και καθηγητές του Γυμνασίου Λιανοκλαδιου, Φθιώτιδας στις 7 και 8 Απριλίου.
Η διήμερη επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος αδελφοποίησης των δυο σχολείων .
Το καινοτόμο αυτό πρόγραμμα σχεδίασαν οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί, Ε. Αντωνόπουλος, Κ.Παπαθανασιου, Ε. Κωστοπουλου σύμφωνα με τη δράση ( etwinning – ηλεκτρονική αδελφοποίηση ευρωπαϊκών σχολείων ).
Δηλαδη : Οι μαθητές των δυο Γυμνασίων εργάστηκαν και υλοποίησαν κοινή εκπαιδευτική δραστηριότητα .Η δραστηριότητα αυτή αφορούσε στη γνωριμία των μαθητών , τη γεωγραφία των δυο νομών, την ιστορία , τα ιστορικά πρόσωπα και τις παραδόσεις των περιοχών αυτών.
Ομάδες μαθητών από το Γ2 και Γ3 του Γυμνασίου Καβασίλων χρησιμοποίησαν τις νέες τεχνολογίες και διάβασαν βιβλία από τη σχολική βιβλιοθήκη για να φέρουν εις πέρας την δραστηριότητα.
Επικοινωνούσαν με τους συμμαθητές τους από το Λιανοκλαδι με ηλεκτρονικά μηνύματα και πραγματοποίησαν δύο συνδιασκέψεις με το Messenger . Οι συνδιασκέψεις τους έδωσαν μεγάλη ώθηση για να έχουν ένα καλό αποτέλεσμα στις εργασίες τους.
Κατά τη διάρκεια της πρώτης μέρας της επίσκεψης, το Γυμνάσιο Λιανοκλαδιου ξεναγήθηκε στην πόλη της Βέροιας, στο μουσείο της Βεργίνας, στη Νάουσα.
Τη δεύτερη μέρα οι μαθητές των δυο σχολείων έλαβαν μέρος σε αθλητικές δραστηριότητες , όπως αγώνες ποδοσφαίρου, βόλεϊ, μπάσκετ ,οι οποίοι οργανώθηκαν από τους γυμναστές των σχολείων. Οι αγώνες πραγματοποιήθηκαν στα γήπεδα του Γυμνασίου Καβασίλων.
Επίσης , σκακιστές των δύο σχολείων με υπεύθυνο τον κ Αντωνόπουλο, διαγωνίσθηκαν στο σκάκι ,στο χώρο της σχολικής βιβλιοθήκης.
Στο τέλος των δραστηριοτήτων απονεμήθηκαν αναμνηστικές βεβαιώσεις συμμετοχής σε όλους τους παίκτες – μαθητές και τιμητικά βραβεία στους τρεις πρώτους σκακιστές για να τους θυμίζουν τις στιγμές που μοιράστηκαν.
Οι μαθητές αποχαιρετίστηκαν , ανανεώνοντας το ραντεβού τους για τις 29 και 30 Απριλίου, στο Λιανοκλάδι , όπου θα συμμετέχουν στις ίδιες δραστηριότητες.
Το πρόγραμμα αυτό έδωσε κίνητρα για μάθηση στους μαθητές και των δύο σχολείων, τους βοήθησε να κοινωνικοποιηθούν, να κάνουν φίλους, τους δίδαξε ότι η χαρά της συμμετοχής είναι το σημαντικότερο σ’ έναν αγώνα.
Αφήστε μια απάντηση
Για να σχολιάσετε πρέπει να συνδεθείτε.