Παρακάτω είναι το πρόγραμμα εξετάσεων του Ιουνίου για το σχολικό έτος 2022 – 2023
Πρόγραμμα εξετάσεων Ιουνίου σχολικού έτους 2022 – 2023
Στη συνέχεια υπάρχει και η ύλη των εξετάσεων για κάθε μάθημα και τάξη αναλυτικά.
Α’ ΤΑΞΗ
Β’ ΤΑΞΗ
Γ’ ΤΑΞΗ
Παρακάτω είναι το πρόγραμμα εξετάσεων του Ιουνίου για το σχολικό έτος 2022 – 2023
Πρόγραμμα εξετάσεων Ιουνίου σχολικού έτους 2022 – 2023
Στη συνέχεια υπάρχει και η ύλη των εξετάσεων για κάθε μάθημα και τάξη αναλυτικά.
Α’ ΤΑΞΗ
Β’ ΤΑΞΗ
Γ’ ΤΑΞΗ
Στο μάθημα της Μουσικής μαθαίνουμε να εκφράζουμε τις σκέψεις και τα συναισθήματα μας με διάφορους δημιουργικούς τρόπους.
Αυτή τη φορά εκφραστήκαμε με Rap στίχους και Hip Hop ρυθμούς για την τραγωδία των Τεμπών της 1ης Μαρτίου 2023.
Αρχικά καταγράψαμε τα γεγονότα, σκέψεις, συναισθήματα και συμπεριφορές και τα βάλαμε σε μία σειρά πάνω στον ρυθμό έχοντας το παρακάτω υπέροχο αποτέλεσμα.
Στα πλαίσια της αξιολόγησης δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο με θέμα: “Αιτία και παράγοντες σχολικής διαρροής μαθητών/τριων Ρομά”
το ερωτηματολόγιο είναι το εξής: φόρμα ερωτηματολογίου
Μετά την ολοκλήρωση του ερωτηματολογίου έχουμε βγάλει τα εξής αποτελέσματα πιο κάτω:
Στις 18/05/2023 το Γυμνάσιο Καβασίλων πραγματοποίησε την ημερήσια εκδρομή του στην Καστοριά.
Η περιήγησή μας ξεκίνησε με την επίσκεψη στον προϊστορικό Λιμναίο οικισμό του Δισπηλιού. Εκεί υπάρχουν καλύβες πάνω σε ξύλινες πλατφόρμες μέσα στη λίμνη, οι οποίες διαθέτουν σκεύη οικιακής χρήσης και εργαλεία της εποχής. Στη συνέχεια, προσκυνήσαμε στην ιερά Μονή Παναγίας Μαυριώτισσας του 11αι. και θαυμάσαμε τις βυζαντινές τοιχογραφίες.
Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με περιήγηση στην παραλίμνια περιοχή της Καστοριάς.
Στο πλαίσιο του μαθήματος ¨”Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή” οι μαθητές της Γ΄τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν δράση με συντονιστή τον καθηγητή τους Γιάννη Κακουλίδη (ΠΕ78).
Συγκεκριμένα υλοποιήθηκε η βιωματική δραστηριότητα «Ένα βήμα μπροστά» που έχει προταθεί απ’ το Συμβούλιο της Ευρώπης και σχετίζεται με την ισότητα απέναντι στην αξιοπρέπεια και στα δικαιώματα, το δικαίωμα στην εκπαίδευση και το δικαίωμα σε μια επαρκή ποιότητα ζωής με υγεία και ευημερία. Στόχοι της δράσης ήταν να αναπτύξει:
1) τη γνώση και την κατανόηση σχετικά με την ανισότητα των ευκαιριών
2) τη φαντασία και την κριτική σκέψη και
3) την ενσυναίσθηση απέναντι σε άλλους που είναι διαφορετικοί.
«Οδύσσεια», «Iλιάδα», «Ελένη». Με ελάχιστα σκηνικά, αλλά υπέροχη ηθοποιία, λίγη, αλλά ταιριαστή μουσική, η θεατρική ομάδα του Μικρού Βορρά ήρθε στο σχολείο μας και παρουσίασε τα τρία αυτά έργα της κλασικής
περιόδου. Η κάθε τάξη παρακολούθησε το έργο το οποίο διδασκόταν κατά τη διάρκεια της χρονιάς. Πιστοί στο κείμενο, οι ηθοποιοί, κράτησαν αμείωτο το ενδιαφέρον των μαθητών μας με το χιούμορ τους και τα εκπαιδευτικά
παιχνίδια μετά την παράσταση.
Παρακάτω υπάρχουν διάφορα έγγραφα που είναι απαραίτητα να τα διαβάσουν οι γονείς για μπορέσουν να αντιμετωπίσουν προβλήματα που μπορεί να έχουν στα παιδιά τους.
Η έννοια της οριοθέτησης στα παιδιά
Ανακοινώνοντας το διαζύγιο στα παιδιά
Τοξικοί γονείς
Η σημασία του παιχνιδιού για τη φυσιολογική ανάπτυξη του παιδιού
Επιπτώσεις του άγχους στα παιδιά
Μετά από 2 χρόνια κορωνοϊού και εγκλεισμού, επιτέλους, η μάθηση συνδυάστηκε με τη διασκέδαση στο πανέμορφο νησί των Φαιάκων, την Κέρκυρα. Η Γ’ γυμνασίου πραγματοποίησε τριήμερη εκδρομή με συνοδεία 4 εκπαιδευτικών από την Παρασκευή στις 28 Μαΐου μέχρι και την Κυριακή 30 Μαΐου.
Στη διαδρομή επισκεφθήκαμε το αρχαίο Θέατρο της Δωδώνης και νιώσαμε τη δύναμη και το μεγαλείο του θεάτρου και των ιερών του χώρου. Ταξιδέψαμε με το πλοίο από το λιμάνι της Ηγουμενίτσας σε μια ήρεμη γαλάζια θάλασσα και φτάσαμε στο νησί, αποθανατίζοντας ήδη από το πλοίο τα φρούρια της Κέρκυρας.
Χαρήκαμε τα καντούνια της πόλης, τα πανέμορφα μαγαζιά, την ποικιλία με τα προϊόντα του Κουμ κουάτ, φάγαμε, χορέψαμε, νιώσαμε φίλοι και συνταξιδιώτες. Περπατήσαμε στο Κανόνι, μπήκαμε στην εκκλησία των Βλαχερνών, στον Άγιο Σπυρίδωνα και τραγουδήσαμε «Κέρκυρα Κέρκυρα με το Ποντικονήσι…».
Επισκεφθήκαμε το μουσείο Καποδίστρια, το Μουσείο Ασιατικής τέχνης και πήραμε όμορφα αναμνηστικά. Επιστρέψαμε, αφού περπατήσαμε στα όμορφα Γιάννενα. Το χιούμορ, το κέφι, η σχετική κούραση, η άριστη συνεργασία ήταν τα χαρακτηριστικά της εκδρομής αυτής.
Τα παιδιά της Γ’ γυμνασίου έζησαν μία υπέροχη εμπειρία και αποχαιρέτησαν τα γυμνασιακά τους χρόνια με την αξέχαστη αυτή εκδρομή στην πανέμορφη Κέρκυρα.
Την εκδρομή συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί: Παπαθανασίου
Κωνσταντίνος, Κυριακίδου Άννα, Μαρινούδη Διονυσία, Χαλκίδου Ελευθερία.
Ακολουθούν φωτογραφίες από την εκδρομή.
Την ιστορία με τον δικό τους τρόπο παρουσίασαν οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου στην τάξη. Τα παιδιά σε ομάδες των 3 συναντήθηκαν στα σπίτια τους, επέλεξαν θέμα και συνεργάστηκαν ως ερευνητές, αφηγητές και σκιτσογράφοι, προκειμένου να παρουσιάσουν την αγαπημένη τους στιγμή στην Ιστορία. Η ιστορία της Καλλιπάτειρας, Ο Οστρακισμός, Οι Θερμοπύλες, Ο Γόρδιος Δεσμός, Σόλων και Κροίσος, ήταν κάποια από τα αγαπημένα θέματα.
Τα παιδιά χρωμάτισαν, τόνισαν, απέδωσαν με τον δικό τους τρόπο ενδιαφέρουσες στιγμές της Αρχαίας Ιστορίας Τα Παραμύθια της Ιστορίας παρουσιάστηκαν στις τάξεις της Α’.
Στις 28 Απριλίου 2023, πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη της Α΄ Γυμνασίου στη Βεργίνα στα πλαίσια του μαθήματος «Αρχαία Ιστορία» με υπεύθυνη καθηγήτρια τη Φράγκου Ελένη και συνοδούς εκπαιδευτικούς τις: Ζαχαράτου Θεοφανώ, Κωστίκα Ιωάννα, Μαυρίδου Μαρία και Τραγιαννοπούλου Σοφία. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τους θησαυρούς στο Μουσείο των Βασιλικών Τάφων και εντυπωσιάστηκαν από τις αφηγήσεις των ξεναγών σχετικά με την ιστορία του μακεδονικού βασιλείου. Η επίσκεψη των μαθητών ολοκληρώθηκε με την περιήγηση και την ξενάγησή τους στο νέο Μουσείο των Αιγών.