Αρχική » Erasmus+ » Τα Erasmus νέα μας!

European Radio Logo

Τα Erasmus νέα μας!

Την εβδομάδα από 11-15/12/2023 εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων της σχολικής μονάδας συμμετείχαν στην πρώτη κινητικότητα εκπαίδευσης και κατάρτισης του εγκεκριμένου ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ ΚΑ122 SCH, με τίτλο “Everything starts with a desire” και κωδικό 2023-1-EL01-KA 122-SCH-000137066, στο Ζάγκρεμπ της Κροατίας.

Την επιμόρφωση εκπαίδευσης και κατάρτισης παρείχε ο εγκεκριμένος εκπαιδευτικός οργανισμός Kállósemjéni Diákokért és Ifjakért Egyesület (KDIE), ήταν διάρκειας 35 ωρών και είχε ως θέμα “Future classroom design in the 21st century”.

Στόχοι της επιμόρφωσης και κατάρτισης ήταν:

– η εξειδίκευση των εκπαιδευτικών σε νέες τεχνολογίες, καινοτόμα εποπτικά μέσα και σύγχρονα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα και εργαλεία, 

– η επικαιροποίηση υφιστάμενων μεθόδων διδασκαλίας και 

– η απόκτηση καινοτόμων ψηφιακών και παιδαγωγικών δεξιοτήτων

– η υιοθέτηση καλών πρακτικών. 

Κατά τη διάρκεια της επιμόρφωσης οι συμμετέχοντες/-ουσες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να εφαρμόσουν, μέσα από ατομικές και συνεργατικές δραστηριότητες, μια πληθώρα καινοτόμων εκπαιδευτικών εργαλείων, βασισμένων στις μεθοδολογικές προσεγγίσεις του 21ου αιώνα.

Η επιμόρφωση είχε τους ακόλουθους βασικούς πυλώνες:

Α. Θεωρητικό Υπόβαθρο:

  • Δεξιότητες του 21ου αιώνα.
  • Ανάγκες και ενδιαφέροντα των μαθητών/-τριών του 21ου αιώνα.
  • Ανάπτυξη κριτικής σκέψης και επίλυσης προβλημάτων.
  • Συνεργασία και κοινωνικές δεξιότητες.
  • Γρήγορη ευφυΐα και προσαρμογή, επιχειρηματικότητα και πρωτοβουλία.
  • Δεξιότητες ανάγνωσης και επικοινωνίας κατά τη διαδικασία της μάθησης και της διδασκαλίας.
  • Ψηφιοποίηση, ψηφιακή μάθηση, περιεχόμενο διδασκαλίας.
  • Αναλυτικές και αλγοριθμικές δεξιότητες.
  • Πρότυπα εκπαιδευτικής τεχνολογίας για εκπαιδευτικούς.
  • Ο ρόλος των νέων εκπαιδευτικών (καθοδήγηση, διευκόλυνση της διαδικασίας μάθησης, διδασκαλίας).
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη μαθησιακών περιβαλλόντων και δραστηριοτήτων αξιολόγησης κατάλληλων για την ψηφιακή εποχή.
  • VR, AR στην εκπαίδευση.
  • Διεπιστημονικότητα στην εκπαίδευση.
  • Ψηφιακές τάξεις, Ψηφιακή αξιολόγηση, παιχνιδοποίηση.
  • Εξατομικευμένη εκπαίδευση και ειδικές ανάγκες.
  • Διασφάλιση της συμμετοχής του μαθητή στην τάξη.
  • Κίνητρα και γνώση στην ψηφιακή εποχή, ένταξη στην ψηφιακή τάξη

Β. Πρακτική Άσκηση – Βιωματικές Δραστηριότητες.

Σχεδιασμός μοντέλων τάξεων και δραστηριοτήτων με τη χρήση πληθώρας ψηφιακών εργαλείων και περιβαλλόντων καθώς και επισκόπηση και αξιολόγηση των δυνατών και αδύνατων σημείων των σχεδιασμένων μοντέλων. Τα ψηφιακά εργαλεία και περιβάλλοντα που χρησιμοποιήθηκαν άπτονται καινοτόμων προσεγγίσεων στην εκπαιδευτική διαδικασία όπως: AI (Artificial Intelligence), Robotics, Drones, AR (Augmented Reality), VR (Virtual Reality), Gamification and application of AR.


Σχολιάστε

Ημερολόγιο

Δεκέμβριος 2023
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Ιστορικό

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση