European Radio Logo

Πρόσκληση σε Χριστουγεννιάτικη Εκδήλωση



Λήψη αρχείου

Ημερίδα με θέμα «Παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS: Ας μιλήσουμε για Πρόληψη και Προστασία»

Το Γυμνάσιο Κανήθου σε σύμπραξη με το 10  γυμνάσιο, το 4γυμνάσιο και το γυμνάσιο Βαθέος Αυλίδας διοργάνωσαν ημερίδα με θέμα «Παγκόσμια ημέρα κατά του AIDS: Ας μιλήσουμε για Πρόληψη και Προστασία» την Παρασκευή 6/12/2024 στο αμφιθέατρο Περιφερειακής Ενότητας Ευβοίας. Η κα Μήνα Ψυχογιού, καθηγήτρια παθολογίας λοιμώξεων στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και ο κ. Δημήτριος Τουλούμης, Μαιευτήρας Χειρουργός γυναικολόγος ήταν οι  προσκεκλημένοι ομιλητές, οι οποίοι με επιστημονικό και απόλυτα κατανοητό τρόπο ενημέρωσαν τους μαθητές μας για τον ιό  HIV.

Από την πλευρά τους οι μαθητές της γ΄ γυμνασίου παρακολούθησαν την εκδήλωση με αμείωτο ενδιαφέρον και συμμετείχαν με βιωματικό τρόπο, θέτοντας ερωτήματα στους ομιλητές, τραγουδώντας και ζωγραφίζοντας εμπνευσμένοι από το εν λόγω θέμα.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους συμμετέχοντες που συνέβαλαν στην υλοποίηση αυτής της ξεχωριστής Ημερίδας!

20241212 205825

20241212 205905

20241212 210630

Ανοιχτή Συνάντηση

Στο πλαίσιο των δράσεων του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών για τη σύσφιξη των σχέσεων Σχολείου-Οικογένειας το Γυμνάσιο Κανήθου οργανώνει μία ανοιχτή συνάντηση με θέμα: “Η σχέση Μαθητών-Σχολείου-Οικογένειας σε ένα λειτουργικό περιβάλλον” που θα γίνει τη Δευτέρα 16/12/2024 και ώρα 18:00-20:00μ.μ στον χώρο του σχολείου.

Θα συμμετέχουν ως  ομιλητές:  η κ. Νικολέτα Δούνα, Ψυχολόγος, με θέμα “Εφηβεία και Όρια” και  ο κ. Σταμάτης Πίττας, Kοινωνικός Λειτουργός με θέμα “Προκλήσεις της καθημερινότητας στο Σχολικό Περιβάλλον».

Η παρουσία σας θα μας δώσει μεγάλη χαρά και θα έχουμε την ευκαιρία να συζητήσουμε για τον δύσκολο γονεϊκό και παιδαγωγικό ρόλο που έχουμε ως γονείς και εκπαιδευτικοί.

 

Network of European Blue Schools (συνέχεια)



Λήψη αρχείου

ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΤΟ ΜΟΝΑΧΟ

Συμμετοχή μαθητών και μαθητριών του Γυμνασίου Κανήθου στο 9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο στο Μόναχο

Στο Μόναχο πραγματοποιήθηκε φέτος το 9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο με θέμα «Η Γερμανία των Ελλήνων – Η Ελλάδα των Γερμανών. Η κλασική Ελλάδα και η επίδρασή της στον γερμανόφωνο πολιτισμό». Από τις 26 Νοεμβρίου έως τις 2 Δεκεμβρίου   2024, πλήθος μαθητών από σχολεία της Ελλάδας και της Γερμανίας παρουσίασαν τις εργασίες τους, αναζητώντας το πνεύμα της κλασικής Ελλάδας σε διάφορες πτυχές του γερμανόφωνου πολιτισμού.

Στο πλαίσιο εκπαιδευτικής επίσκεψης που διοργανώθηκε από τις 26 έως τις 30 Νοεμβρίου 2024, το Γυμνάσιο Κανήθου  συμμετείχε στο 9ο Ευρωπαϊκό Μαθητικό Συνέδριο, με εισήγηση που επιμελήθηκαν 28 μαθητές και  μαθήτριες της Γ΄ Γυμνασίου,  με την υποστήριξη των καθηγητριών Σγουρίδη Μαρίας  και Δημητρίου Ράνιας.

Η εισήγηση πραγματοποιήθηκε τη δεύτερη ημέρα του συνεδρίου και είχε τίτλο «Έλληνες ζωγράφοι του 19ου αιώνα και η Σχολή του Μονάχου». Οι μαθητές του Γυμνασίου  αφορμήθηκαν από τη στενή σύνδεση Ελλάδας και Γερμανίας κατά τον 19ο αιώνα, ώστε να παρουσιάσουν τους εξέχοντες Έλληνες καλλιτέχνες της εποχής εκείνης: τον Θεόδωρο Βρυζάκη, τον Νικηφόρο Λύτρα, τον Κωνσταντίνο Βολανάκη, τον Νικόλαο Γύζη και τον Γεώργιο Ιακωβίδη. Ανέδειξαν το ιστορικό πλαίσιο, τη συμβολή του βασιλιά Όθωνα στην ανάπτυξη των εικαστικών τεχνών στην Ελλάδα, καθώς και τα τεχνοτροπικά χαρακτηριστικά της Σχολής του Μονάχου. Οι μαθητές προβληματίστηκαν σχετικά με τις τεχνικές που χρησιμοποίησαν οι παραπάνω καλλιτέχνες , ζωγράφισαν και ανέλυσαν τον χαρακτήρα επιλεγμένων έργων τους, εστιάζοντας στο αποτέλεσμα της σύζευξης της Σχολής του Μονάχου με τα ερεθίσματα και το προσωπικό ύφος των δημιουργών.

Παράλληλα, το πρόγραμμα της εκπαιδευτικής επίσκεψης έδωσε την ευκαιρία στους μαθητές και τις καθηγήτριες να ανακαλύψουν την παραμυθένια πόλη του Μονάχου, με τους φωτισμένους δρόμους, τις στολισμένες πλατείες  και τις χριστουγεννιάτικες αγορές (Christkindlmarkt και Viktualienmarkt) . Η ομάδα του σχολείου μας ξεναγήθηκε στο κέντρο του Μονάχου, περιηγήθηκε στις Odeonsplatz και Marienplatz και επισκέφτηκε τον καθεδρικό ναό Frauenkirche. Χαρήκαμε, επίσης, την πόλη του Μότσαρτ και……. του αλατιού, το Σάλτσμπουργκ, την παραδοσιακή,  κουκλίστιστικη  παλιά του πόλη (Altstadt), το ανάκτορο Mirabell και την πανέμορφα στολισμένη πλατεία Residenzplatz. Απολαύσαμε και τη Νυρεμβέργη, την πόλη που μεταμορφώνεται σε ένα πραγματικό αξιοθέατο με τη μεσαιωνική αρχιτεκτονική της. Είχαμε την τύχη, μάλιστα,  να παρακολουθήσουμε εκεί τα εγκαίνια της χριστουγεννιάτικης αγοράς Christkindlesmarkt  στις 29 Νοεμβρίου, όπου χορωδίες και μπάντες πλημμύριζαν την ατμόσφαιρα με χριστουγεννιάτικες μελωδίες. Μεταβήκαμε, τέλος, στο βορειότερο σημείο του Δούναβη και στην άκρη του Βαυαρικού δάσους και γοητευτήκαμε από το Ρέγκενσμπουργκ. Πραγματικά, μια πόλη μεγαλειώδης, ένα πραγματικό στολίδι, με ενδιαφέρουσα ιστορία , η καλύτερα διατηρημένη μεσαιωνική πόλη της Ευρώπης  στον Κατάλογο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.

Έντονη εντύπωση προκάλεσε στους μαθητές μας η επίσκεψη στο  στρατόπεδο συγκέντρωσης Νταχάου , το πρώτο τακτικό στρατόπεδο συγκέντρωσης που ιδρύθηκε από την εθνικοσοσιαλιστική (ναζιστική) κυβέρνηση.

Οι προσωπικές δημιουργίες/τα έργα των μαθητών μας απέσπασαν το χειροκρότημα και εντυπωσίασαν του παρευρισκόμενους . Συγχαρητήρια στα παιδιά και στις καθηγήτριες για την αξιόλογη προσπάθειά τους και ευχόμαστε να ακολουθήσουν και άλλες παρόμοιες.

Την ομάδα των μαθητών συνόδευσε η Διευθύντρια του Γυμνασίου Κανήθου κ. Μοσχάκη Αθηνά.

Τα πιο Όμορφα…… είναι αυτά που έρχονται!!

 

 

εικόνα 6 1

 

 

εικόνα 11

εικόνα 13εικόνα 14

εικόνα 15εικόνα 7

εικόνα 8

εικόνα 6

εικονα 1

 

εικόνα 2

εικόνα 4

εικόνα 12

εικόνα 5

Network of European Blue Schools

Το σχολείο μας από σήμερα ανήκει πλέον στο Network of European Blue Schools

Περισσότερες λεπτομέρειες αργότερα….

Αναζήτηση στο Μπλε: Μέρος 1o (SHORE project)

Μεταξύ 3 και 5 Νοεμβρίου 2024 υλοποιήθηκε η πρώτη προγραμματισμένη εκπαιδευτική επίσκεψη μαθητών/τριών του σχολείου στο Ηράκλειο της Κρήτης, στο πλαίσιο του υλοποιούμενου στη σχολική μονάδα ομίλου “Ωκεάνια Μόλυνση: Ψάχνοντας τη Λύση” και του ευρωπαϊκού προγράμματος SHORE Project (shoreproject.eu).

Στόχοι της εκπαιδευτικής επίσκεψης:

– ενίσχυση του ωκεάνιου αλφαβητισμού και της ωκεάνιας παιδείας των εμπλεκομένων μαθητών/τριών και εκπαιδευτικών.

– γνωριμία με το φυσικό περιβάλλον εν γένει και τη βιοποικιλότητα του θαλάσσιου περιβάλλοντος ειδικότερα

– επαφή με τον τόπο που άνθισε ο παγκόσμια αναγνωρισμένος Μινωικός πολιτισμός, ο οποίος, μαζί με τον άλλο πολιτισμό της Εποχής του Χαλκού, τον Μυκηναϊκό, θεωρείται από πολλούς ιστορικούς ερευνητές το λίκνο του Δυτικού πολιτισμού.

Μεθοδολογική Προσέγγιση των Δραστηριοτήτων:

  • Αφόρμηση:

– Παρακολούθηση του ντοκιμαντέρ από το αρχείο της ΕΡΤ “Κνωσός, Ο Λαβύρινθος των Μύθων” (archive.ert.gr/6863).

  • Ενεργή Εμπλοκή:

– Καταγραφή και συγκέντρωση πληροφοριών κατά τη διάρκεια των δραστηριοτήτων από τους μαθητές/τριες. 

– Ηλεκτρονικά κουιζ ανατροφοδότησης σχετικά με το περιεχόμενο των δραστηριοτήτων.

– Ψηφιακές συνεντεύξεις αποτύπωσης των εντυπώσεων των μαθητών/τριών.

  • Ανατροφοδότηση:

– Ερωτηματολόγια αποτίμησης.

Περιεχόμενο των Δραστηριοτήτων:

Α. CretAquarium (cretaquarium.gr) στο πάρκο-συγκρότημα θαλάσσιας έρευνας και τεχνολογίας “ΘΑΛΑΣΣΟΚΟΣΜΟΣ” (ΕΛ.ΚΕ.Θ.Ε. – Ηράκλειο Κρήτης).

Οι συμμετέχοντες/ουσες μαθητές/τριες

α) περιηγήθηκαν στις εκθέσεις του μουσείου και παρατήρησαν πολλά είδη θαλάσσιων ζώων. Μέσα από πειράματα διαπίστωσαν τις συνήθειές τους καθώς και τους κινδύνους στους οποίους εκτίθενται εξαιτίας της ανθρώπινης αδιαφορίας

β) παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Εξερευνώντας μια θαλάσσια απειλή” (cretaquarium.gr/el/ekpaideysi/ekp

aideytika-programmata). 

Β. Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης (nhmc.uoc.gr) του Πανεπιστημίου Κρήτης.

Οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν:

– το πρόγραμμα “Όταν ο Εγκέλαδος ξυπνά” (nhmc.uoc.gr/archives/30622) για το φυσικό φαινόμενο του σεισμού

– το πρόγραμμα “ΚΑΙΡΟΣ για αλλαγή!” για την κλιματική αλλαγή (nhmc.uoc.gr/archives/47093)

– ήρθαν σε επαφή με στοιχεία του φυσικού περιβάλλοντος της Κρήτης και της Ανατολικής Μεσογείου.

Γ. Αρχαιολογικό Μουσείο Ηρακλείου (heraklionmuseum.gr).

Οι μαθητές/τριες μέσα από την επαφή με τα πολυάριθμα, εξαιρετικής τέχνης, ευρήματα από το ανάκτορο της Κνωσού (αγγεία, σκεύη, ειδώλια, το αρχείο πινακίδων της Γραμμικής Β γραφής, πρωτότυπα των τοιχογραφιών) διαπίστωσαν ότι: 

α) ο Μινωικός πολιτισμός ήταν

ο πρώτος Ευρωπαϊκός πολιτισμός, πάνω στον οποίο βασίστηκε το θαύμα του Ελληνικού πολιτισμού της επόμενης εποχής, και μέσω των Ρωμαίων κατέληξε στον σύγχρονο Δυτικό Ευρωπαϊκό και παγκόσμιο πολιτισμό

β) η ανάπτυξη και σπουδαιότητά του είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με το θαλάσσιο στοιχείο που περιβάλλει την περιοχή.

Δ. Κνωσός (el.wikipedia.org/wiki/%CE%9A%CE%BD%CF%89%CF%83%CF%8C%CF%82).

Οι μαθητές/τριες μέσα από την εμπεριστατωμένη ξενάγηση συνειδητοποίησαν:

α) τις υψηλές τεχνικές γνώσεις των Μινωιτών παρατηρώντας τα δομικά στοιχεία του ανακτόρου και τις πρωτότυπες αρχιτεκτονικές και κατασκευαστικές επινοήσεις

β) το γεγονός ότι η πόλη ήταν ατείχιστη, επιβεβαιώνοντας την ασφάλεια που ένιωθαν οι Μινωίτες ίσως και την πιθανή ύπαρξη της λεγόμενης pax minoica

β) το εύρος της ευμάρειας και την έκταση του πλούτου των Μινωιτών.

 

  • Η ομάδα Διαχείρισης του SHORE project
  • O εκπαιδευτικός όμιλος “Ωκεάνια Μόλυνση: Ψάχνοντας τη Λύση

 

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας Γυμνασίου Κανήθου 2024-2025



Λήψη αρχείου

Πανελλήνια Ημέρα Αθλητισμού 2024

Ποικιλία δραστηριοτήτων οργανώθηκαν από τους Εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής του σχολείου μας, κ. Αναστασιάδη και κ. Τσαούση, που υλοποιήθηκαν με τη συνδρομή και αγαστή συνεργασία όλων των εκπαιδευτικών. Πεζοπορία, αγώνες: ποδοσφαίρου, βόλεϋ, μπάσκετ, πιγκ-πόγκ, σκακιού, αγώνες και επιδείξεις κολυμβητικές για τη Β´ τάξη στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Χαλκίδας,  ενημέρωση/ συζήτηση με τους μαθητές/τριες από την Ολυμπιονίκη του Σίδνεϊ, κ. Αϊνδιλή, την οποία ευχαριστούμε πολύ για το μάθημα ζωής που έδωσε στα παιδιά μας μέσα από την εμπειρία που έζησε ανεβαίνοντας στο βάθρο … των Ολυμπιακών αγώνων!!!

 

IMG 76c93d2142a9c20ee23ec734d07af9ab V 1

 

IMG 0236536d566ac5e98387082d70cfe641 V 1

IMG 0fd3c9304e41802b204670040113c1bb V

IMG f940376393aaf82f6fc656eac539ae58 V 3

Ενισχυτική Διδασκαλία 2024-2025

Σας ενημερώνουμε ότι το επόμενο διάστημα θα ξεκινήσουν μαθήματα υποστηρικτικού προγράμματος διδασκαλίας (ενισχυτική διδασκαλία) στα μαθήματα: 1) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, 2) Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, 3) Μαθηματικά, 4) Φυσική, 5) Χημεία, 6) Αγγλικά. Στην Ενισχυτική Διδασκαλία συμμετέχουν προαιρετικά μαθητές/τριες όλων των τάξεων του Γυμνασίου που υστερούν στους ανωτέρω τομείς γνώσης, με συνέπεια την αδυναμία αποδοτικής συμμετοχής τους στη διαδικασία της μάθησης ή μαθητές/τριες που επιθυμούν να βελτιώσουν την απόδοσή τους στα ανωτέρω μαθήματα. Το πρόγραμμα διεξάγεται μετά τη λήξη του ωρολογίου προγράμματος. Σημειώνεται ότι δεν είναι ακόμη γνωστό σε ποια/ες σχολική/κες μονάδα/δες θα γίνουν τα μαθήματα. Αν επιθυμείτε το παιδί σας να παρακολουθήσει πρόγραμμα ενισχυτικής διδασκαλίας, παρακαλούμε συμπληρώστε την αίτηση – δήλωση μαθημάτων (μέσω gov.gr) και καταθέστε την ηλεκτρονικά με email στο σχολείο μέχρι την Τετάρτη 23/10/2024 και ώρα 13:00.

Το ωρολόγιο πρόγραμμα της Ενισχυτικής Διδασκαλίας καθορίζεται ως εξής:

– Για την πρώτη τάξη Γυμνασίου: Τρεις (3) ώρες Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, δύο (2) ώρες Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, τρεις (3) ώρες Μαθηματικά, μία (1) ώρα Φυσική και δύο (2) ώρες Αγγλικά.
– Για την δεύτερη τάξη Γυμνασίου: Τρεις (3) ώρες Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, δύο (2) ώρες Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, τρεις (3) ώρες Μαθηματικά, μία (1) ώρα Φυσική, μία (1) ώρα Χημεία και δύο (2) ώρες Αγγλικά.
– Για την τρίτη τάξη Γυμνασίου: Τρεις (3) ώρες Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, δύο (2) ώρες Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία, τρεις (3) ώρες Μαθηματικά, μία (1) ώρα Φυσική, μία (1) ώρα Χημεία και δύο (2) ώρες Αγγλικά.

Υπόδειγμα Αίτησης – Δήλωσης Μαθημάτων

Ημερολόγιο

Δεκέμβριος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Ιστορικό

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση