Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Αφήστε ένα σχόλιο
Με επιτυχία και πολλές όμορφες εμπειρίες πραγματοποιήθηκε η εκπαιδευτική εκδρομή της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου Φουρφουρά στα Χανιά. Συνοδοί της εκδρομής ήταν ο Διευθυντής του σχολείου κ. Καπενεκάκης Ιπποκράτης και ο φιλόλογος κ. Ρετούδης Νικόλαος.
Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές και οι μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν σημαντικούς ιστορικούς και πολιτιστικούς τόπους, να ξεναγηθούν σε μουσεία και μνημεία και να έρθουν σε επαφή με τη φύση και την ιστορία της πόλης των Χανίων.
Συγκεκριμένα, επισκέφθηκαν:
- Τους Τάφους των Βενιζέλων στον Προφήτη Ηλία και την Οικία Ελευθερίου Βενιζέλου στη Χαλέπα, όπου η κ. Σοφία Πιτίδου πραγματοποίησε μια εξαιρετική ιστορική ξενάγηση.
- Το Μουσείο Εθνικής Ελλάδος, όπου ξεναγήθηκαν από τον κ. Νίκο Φλέκκα, πρόεδρο του «Γαλανόλευκου Φάρου», και γνώρισαν σπουδαίες στιγμές του ελληνικού αθλητισμού.
- Το Βοτανικό Πάρκο Χανίων, όπου περιηγήθηκαν ανάμεσα σε μοναδικά φυτά από όλο τον κόσμο και γνώρισαν από κοντά το φυσικό περιβάλλον και τα ζώα του Πάρκου.
- Το Αρχαιολογικό Μουσείο Χανίων, με την ξενάγηση της κ. Τατιάνας Φραγκοπούλου, όπου γνώρισαν την αρχαία ιστορία της περιοχής.
- Το Ενετικό Λιμάνι και την Παλιά Πόλη των Χανίων, μέσα από μια ιστορική περιήγηση που επιμελήθηκε ο κ. Ρετούδης, φιλόλογος και ιστορικός του σχολείου μας.
- Το Ναυτικό Μουσείο Κρήτης, με επίδειξη από τον κ. Στέλιο Φαλιέρο, αντιπλοίαρχο εν αποστρατεία και δημιουργό μικροσκοπικών πλοίων, που εντυπωσίασε με τις γνώσεις και την τέχνη του.
- Το Μουσείο Τυπογραφίας, όπου η κ. Ελένη Φουντουλάκη, δημοσιογράφος, ξενάγησε τους μαθητές στην ιστορία της Τυπογραφίας και τους έδωσε τη δυνατότητα να δοκιμάσουν την τέχνη της εκτύπωσης.
- Το Συμμαχικό Νεκροταφείο Σούδας, τόπο τιμής και μνήμης για τα θύματα της Μάχης της Κρήτης.
Η εκδρομή έκλεισε με μια ευχάριστη δραστηριότητα στο Mega Place στο Βλητέ Χανίων, όπου η εκπαιδευτική κοινότητα διασκέδασε παίζοντας bowling θαυμάζοντας τη θέα προς τον κόλπο της Σούδας.
Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε μοναδική ευκαιρία για μάθηση, ψυχαγωγία και καλλιέργεια δεσμών μεταξύ των μαθητών, ενισχύοντας τον εκπαιδευτικό και κοινωνικό ρόλο του σχολείου.
Eυχαριστούν θερμά:
- Την κ. Σοφία Πιτίδου
- Τον κ. Νίκο Φλέκκα
- Την κ. Τατιάνα Φραγκοπούλου
- Τον κ. Στέλιο Φαλιέρο
- Την κ. Ελένη Φουντουλάκη για τις πολύτιμες ξεναγήσεις και την πρόθυμη συμμετοχή τους στη δράση, καθώς και τον φιλόλογο του σχολείου μας κ. Ρετούδη Νικόλαο για την ενεργή συμβολή του στην ιστορική καθοδήγηση και τη συνολική επιμέλεια της εκπαιδευτικής εμπειρίας.
Συγχαρητήρια στους μαθητές και τις μαθήτριες για τη συμμετοχή και τη συμπεριφορά τους καθ’ όλη τη διάρκεια του ταξιδιού!
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Αφήστε ένα σχόλιο
Σύμφωνα με το υπ’ αριθμ. 6854/2025 / ΦΕΚ 710/Β/19-2-2025 εισερχόμενο έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., και στο πλαίσιο ευαισθητοποίησης και ανάπτυξης της φιλοζωίας, οι μαθητές του Γυμνασίου μας συμμετείχαν σε μια πολύ ενδιαφέρουσα διαδικτυακή ενημέρωση από τον Ιππικό Όμιλο Ρεθύμνου.
Ο κ. Γαλλιός Γιώργος, υπεύθυνος του Ομίλου, μας παρουσίασε την ιστορία και τη δράση του Ιππικού Ομίλου, μιλώντας με αγάπη και πάθος για τα άλογα, τη διατροφή τους, τη φροντίδα τους και την καθημερινότητά τους. Οι μαθητές γνώρισαν τους χώρους όπου ζουν τα άλογα, πλένονται και προπονούνται.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε το κομμάτι της Θεραπευτικής Ιππασίας, η οποία συμβάλλει σημαντικά στην αποκατάσταση, την ψυχαγωγία και την κοινωνικοποίηση των ατόμων που την επιλέγουν. Επίσης, έγινε αναφορά στην Αθλητική Ιππασία, ένα άθλημα με ρίζες στην αρχαιότητα, όπως μας θύμισε ο κ. Γαλλιός με την αναφορά στον Ξενοφώντα και το έργο του «Ιππικό».
Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να υποβάλουν τις απορίες τους και να μάθουν περισσότερα για την καθημερινή σχέση αναβάτη και αλόγου, καθώς και για τη σημασία της αλληλεπίδρασης με τα ζώα.
Πριν ολοκληρωθεί η ενημέρωση, εκφράσαμε στον κ. Γαλλιό την επιθυμία μας να επισκεφθούμε σύντομα τον Ιππικό Όμιλο Ρεθύμνου, ώστε να γνωρίσουμε από κοντά τα άλογα και να δούμε τις εγκαταστάσεις τους.
Ευχαριστούμε θερμά τον όμιλο και ιδιαίτερα τον κ. Γαλλιό για την ευκαιρία που μας έδωσε να γνωρίσουμε τον κόσμο της ιππασίας, έστω και μέσα από την οθόνη, και για τις γνώσεις που μοιράστηκε με τους μαθητές μας.
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Αφήστε ένα σχόλιο
Με αφορμή τη συμπλήρωση 70 χρόνων από την έναρξη του Εθνικοαπελευθερωτικού Αγώνα της Κύπρου (1955-1959) και σύμφωνα με το υπ’ αριθμ: 34807/ΓΔ4/31-03-2025 εισερχόμενο έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., πραγματοποιήθηκε στο Γυμνάσιο Φουρφουρά μια ιδιαίτερα σημαντική δράση ενημέρωσης για τους μαθητές μας.
Η παρουσίαση έγινε από τη φιλόλογο του συστεγαζόμενου Λυκείου, κα. Μπιχάκη Αγγελική, η οποία μέσα από μια ιστορική αναδρομή βοήθησε τους μαθητές να κατανοήσουν τη γεωπολιτική σημασία της Κύπρου, το αποικιοκρατικό παρελθόν του νησιού και τις συνθήκες που οδήγησαν στην έναρξη του αγώνα την 1η Απριλίου 1955. Οι μαθητές γνώρισαν τα γεγονότα της περιόδου, τη δράση της ΕΟΚΑ, τις θυσίες των αγωνιστών και τις συνέπειες του αγώνα τόσο για την Κύπρο όσο και για τον ευρύτερο Ελληνισμό.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη διαχρονική σημασία της αυτοδιάθεσης των λαών και στις αξίες που ανέδειξε αυτός ο αγώνας, όπως η αυταπάρνηση, η αλληλεγγύη και η αγάπη για την πατρίδα. Η δράση ολοκληρώθηκε με την προβολή σχετικού ντοκιμαντέρ, προσφέροντας στους μαθητές μια ζωντανή και βιωματική εμπειρία μάθησης.
Ευχαριστούμε θερμά την κα. Μπιχάκη Αγγελική για την οργάνωση και την υλοποίηση αυτής της εξαιρετικής ενημέρωσης, που συνέβαλε στη διεύρυνση των ιστορικών γνώσεων των μαθητών μας.
Ο Αγώνας της Κύπρου υπενθυμίζει ότι η ελευθερία και η αυτοδιάθεση παραμένουν πάντα επίκαιρα αιτήματα.
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Αφήστε ένα σχόλιο
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου εορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, τιμώντας τη γέννηση του σπουδαίου παραμυθά Hans Christian Andersen. Στόχος της είναι να καλλιεργήσει την αγάπη των παιδιών για το διάβασμα και να ενισχύσει τη φιλαναγνωσία. Η πρωτοβουλία αυτή ξεκίνησε το 1966 από τη Διεθνή Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (IBBY), ενώ στην Ελλάδα εκπροσωπείται από τον «Κύκλο του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου».
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου 2025 και σύμφωνα με το υπ’ αριθμ: Φ.14/22061/ΦΔ/28292/ΓΔ4 εισερχόμενο έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ.Α., το σχολείο μας αρχικά απένειμε Βραβείο Φιλαναγνωσίας στη μαθήτρια της Β’ Γυμνασίου Λαρεντζάκη Μαρία που ξεχώρισε για την ανάγνωση των περισσότερων βιβλίων από τη σχολική βιβλιοθήκη. Αυτή η διάκριση αποτελεί επιβράβευση της αγάπης της για το διάβασμα και της αφοσίωσής της στη γνώση.
Ενώ στη συνέχεια διοργάνωσε μια σειρά από δημιουργικές δραστηριότητες στη σχολική βιβλιοθήκη. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη δύναμη των λέξεων και των εικόνων, εμπνευσμένοι από τα βιβλία της βιβλιοθήκης μας. Μέσα από το παιχνίδι και τη δημιουργία, οι μαθητές του σχολείου μας ανακάλυψαν τη μαγεία του λόγου και της εικόνας, αποδεικνύοντας ότι τα βιβλία αποτελούν ένα παράθυρο στη φαντασία και την ελεύθερη έκφραση.
Η φετινή εκδήλωση, υπό την αιγίδα του τμήματος της IBBY στην Ολλανδία, είχε ως κεντρικό θέμα την ελευθερία της φαντασίας, βασισμένη στο ποίημα “Η γλώσσα των εικόνων” της Rian Visser, σε ελληνική μετάφραση της Μαργαρίτας Μπονάτσου.
“…Φτιάξε εικόνες
από το ποίημά μου,
ελεύθερα να αισθανθείς:
αυτά τα λόγια
πάρ’ τα και κάνε τα δικά σου
από την καρδιά μου στην καρδιά σου.”
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Βασιλειάδου Έλενα, Οικονομολόγο του σχολείου μας, και την κ. Νάγια, για τη διοργάνωση της εκδήλωσης, τις εκπαιδευτικούς μας κα. Τσιριντάνη Ευαγγελία καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, κα. Μαντά Κονδυλία Φυσικό για τη συμβολή τους καθώς και όλα τα παιδιά που συμμετείχαν με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα. Συγχαρητήρια στη μαθήτριά μας Λαρεντζάκη Μαρία για την αξιέπαινη προσπάθειά της και την αδιάκοπη αγάπη της για το διάβασμα!
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Αφήστε ένα σχόλιο
Ένα ακόμα σημαντικό βήμα προς την ενίσχυση της κυκλικής οικονομίας και της περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης πραγματοποιήθηκε στον Δήμο Αμαρίου, με την έναρξη λειτουργίας του νέου Πολυκέντρου Ανακύκλωσης στη Σχολή_Ασωμάτων. Το έργο εντάσσεται στο ευρύτερο δίκτυο Πολυκέντρων Ανακύκλωσης που υλοποιεί ο ΕΣΔΑΚ (Ενιαίος Σύνδεσμος Διαχείρισης Απορριμμάτων Κρήτης) και στοχεύει στην καλλιέργεια κουλτούρας ανακύκλωσης και ενεργής συμμετοχής των δημοτών.
Η έναρξη λειτουργίας του Πολυκέντρου Ανακύκλωσης συνοδεύτηκε από μια αξιέπαινη πρωτοβουλία των μαθητών του Σχολικού Συγκροτήματος Φουρφουρά. Οι μαθητές συγκέντρωσαν τα πρώτα 104 πλαστικά μπουκάλια και τα τοποθέτησαν στην αντίστοιχη υποδοχή, αποκομίζοντας έτσι τα πρώτα τους κέρδη. Τα οφέλη, όμως, δεν είναι μόνο οικονομικά, καθώς η δράση αυτή συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος, στην προώθηση της ανακύκλωσης και στην ανάπτυξη οικολογικής συνείδησης. Η ενέργεια αυτή αποδεικνύει πως η ανακύκλωση δεν είναι απλώς μια υποχρέωση, αλλά μια ευκαιρία για συλλογική προσφορά και δημιουργική αξιοποίηση πόρων.
Θερμές ευχαριστίες εκφράζουμε στον Αντιδήμαρχο για θέματα καθαριότητας και αποκομιδής απορριμμάτων του Δήμου Αμαρίου, κ. Χάρη Μανουσάκη για τη στήριξή του. Στην κ. Κότσαγα Καλλιόπη, φιλόλογο του σχολείου μας, για την πρωτοβουλία της να ανακυκλώνουν τα παιδιά και να ταξινομούν τα απορρίμματά τους, καθώς και να τοποθετηθούν ειδικές σακούλες για ανακύκλωση σε κάθε αίθουσα.
Ένα μεγάλο μπράβο αξίζουν οι μαθητές μας για την ενεργή συμμετοχή και τον ενθουσιασμό τους. Η προσπάθειά τους αποτελεί παράδειγμα προς μίμηση και ενισχύει την ελπίδα για ένα πιο πράσινο και βιώσιμο μέλλον!
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Αφήστε ένα σχόλιο
Οι μαθητές και μαθήτριες του Γυμνασίου μας συμμετέχουν στον διαγωνισμό δημιουργικής έκφρασης «Ο Ψηλορείτης εμπνέει!», που διοργανώνεται από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Κρήτης – Πανεπιστήμιο Κρήτης. Ο διαγωνισμός περιλαμβάνει τις κατηγορίες δημιουργικής γραφής, ποίησης, φωτογραφίας και βίντεο και έχει ως θέμα τη ζωή στο Παγκόσμιο Γεωπάρκο UNESCO Ψηλορείτη. Οι μαθητές μας, εμπνευσμένοι από το φυσικό και πολιτιστικό περιβάλλον του Ψηλορείτη, εργάστηκαν με μεράκι και φαντασία για να αποτυπώσουν τις ιδέες τους μέσα από καλλιτεχνικές και λογοτεχνικές δημιουργίες. Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για την προσπάθειά τους και τους συγχαίρουμε για τη συμμετοχή τους!
Τους ευχόμαστε καλή επιτυχία στον διαγωνισμό και ανυπομονούμε να δούμε τις δημιουργίες τους να ξεχωρίζουν!
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Αφήστε ένα σχόλιο
Αγαπητοί Γονείς και Κηδεμόνες
Ενόψει της λειτουργίας της εφαρμογής e-εγγραφές για την υποβολή των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής, ανανέωσης εγγραφής ή μετεγγραφής των μαθητών/τριών στην Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξη των Δημόσιων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ.1, ΕΠΑ.Λ. και Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2025-2026, σας αποστέλλουμε τα δύο (2) υποδείγματα Υπεύθυνων Δηλώσεων, που επισυνάπτονται σε μορφή αρχείου pdf, ώστε να μπορέσετε να αντιγράψετε το περιεχόμενο. Οι συγκεκριμένες Υ.Δ. θα πρέπει να συμπληρωθούν και από τους δύο γονείς/κηδεμόνες, εφόσον υπάρχουν, και εν συνεχεία και οι δύο Υ.Δ. να επιστραφούν στη σχολική μονάδα έως τις 09-04-2025, είτε με γνήσιο της υπογραφής είτε μέσω Gov.gr.
Α. Στην υπεύθυνη δήλωση του κύριου κηδεμόνα θα πρέπει να αναγραφεί το παρακάτω κείμενο:
- Επιθυμώ να λαμβάνω οποιαδήποτε ενημέρωση αφορά το τέκνο/ κηδεμονευόμενο/η μου
…………………………………………. (ονοματεπώνυμο μαθητή/τριας) στον αριθμό τηλεφώνου και στη δ/νση ηλεκτρ. ταχυδρομείου (Εmail) που αναγράφονται ανωτέρω.
- Η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας (τέκνου/ κηδεμονευόμενου/ης μου) είναι:
ΟΔΟΣ:………………………………………………………..
ΑΡΙΘΜΟΣ:…………………………………..
Τ.Κ.: ……………………………………………
ΔΗΜΟΣ/ΠΟΛΗ: ……………………………………………………….
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ (ΝΟΜΟΣ): ……………………………………………………………….
- Θα υποβάλω, ως κηδεμόνας E-eggrafes, εγώ ο/η ………………………………….( Όνομα κηδεμόνα – όπως αναγράφεται στο TaxisNet),…………………………………..(Επώνυμο κηδεμόνα – όπως αναγράφεται στο TaxisNet) του……………………… (Πατρώνυμο κηδεμόνα) την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής/ανανέωσης εγγραφής/ μετεγγραφής του/της μαθητή/τριας (τέκνου/ κηδεμονευόμενου/ης μου) για ΓΕ.Λ./ ΕΠΑ.Λ. / Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2024-2025, μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές.
Β. Στην υπεύθυνη δήλωση του έτερου κηδεμόνα θα πρέπει να αναγραφεί το παρακάτω κείμενο:
- Επιθυμώ να λαμβάνω οποιαδήποτε ενημέρωση αφορά το τέκνο/ κηδεμονευόμενο/η μου
……………………..(ονοματεπώνυμο μαθητή/τριας) στον αριθμό τηλεφώνου και στη δ/νση ηλεκτρ. ταχυδρομείου (Εmail) που αναγράφονται ανωτέρω.
- Η διεύθυνση κατοικίας του/της μαθητή/τριας (τέκνου/ κηδεμονευόμενου/ης μου) είναι:
ΟΔΟΣ:………………………………………..
ΑΡΙΘΜΟΣ:…………………………………..
Τ.Κ.: ……………………………………………
ΔΗΜΟΣ/ΠΟΛΗ: ……………………………………………………….
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ (ΝΟΜΟΣ): ……………………………………………
- Συναινώ να υποβάλει ο έτερος κηδεμόνας την ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής/ανανέωσης εγγραφής/μετεγγραφής του/της μαθητή/τριας (τέκνου/ κηδεμονευόμενου/ης μου) για ΓΕ.Λ./ ΕΠΑ.Λ. / Π.ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2024-2025, μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές, προκειμένου να εγγραφεί και να φοιτήσει το τέκνο/ ο/η κηδεμονευόμενος/η μου στη σχολική μονάδα που θα κατανεμηθεί μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας των εγγραφών, ανανεώσεων εγγραφών ή μετεγγραφών, όπως προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Αφήστε ένα σχόλιο
Η μαθητική παρέλαση της 25ης Μαρτίου στον Φουρφουρά πραγματοποιήθηκε μέσα σε ατμόσφαιρα συγκίνησης και εθνικής ανάτασης, με τους μαθητές και τις μαθήτριες του Γυμνασίου να δίνουν για ακόμη μια χρονιά το «παρών» με σοβαρότητα, υπερηφάνεια και σεβασμό στη σημασία της ημέρας.
Την εκδήλωση πλαισίωσαν με ξεχωριστό χρώμα τα μέλη του Πολιτιστικού Συλλόγου Φουρφουρά, ντυμένα με παραδοσιακές φορεσιές, συμβάλλοντας στην ανάδειξη της πολιτιστικής μας ταυτότητας.
Σημαιοφόρος του Γυμνασίου ήταν η Διαμαντάκη Ευαγγελία, η οποία μαζί με τους παραστάτες και όλους τους συμμετέχοντες μαθητές, τίμησαν την επέτειο με ευπρέπεια και καμάρι, συγκινώντας τους παρευρισκόμενους.
Η μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου, Στρατηδάκη Νικολέτα, εκπροσώπησε επάξια το σχολείο εκφωνώντας με ιδιαίτερη ευαισθησία τον πανηγυρικό λόγο κατά τη δοξολογία στον Ιερό Ναό του Αγίου Νεκταρίου.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που με την παρουσία τους τίμησαν την ημέρα και έδωσαν έναν ξεχωριστό τόνο στην εθνική μας γιορτή.
Και του χρόνου με υγεία!
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Αφήστε ένα σχόλιο
Τη Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025, το Γυμνάσιο Φουρφουρά γιόρτασε την επέτειο της 25ης Μαρτίου με έναν ευφάνταστο και διαδραστικό τρόπο: ένα Κυνήγι Θησαυρού εμπνευσμένο από το βιβλίο «Το Εικοσιένα… αλλιώς» του Πειραματικού Γυμνασίου Ρεθύμνου.
Οι μαθητές, οργανωμένοι σε ομάδες ανά τάξη, ακολούθησαν μια σειρά από γρίφους που απαιτούσαν ιστορική γνώση, παρατηρητικότητα και ομαδική συνεργασία. Με ζωντάνια, ενθουσιασμό και αυξημένο ενδιαφέρον για τα γεγονότα της Ελληνικής Επανάστασης, περιηγήθηκαν στον χώρο του σχολείου και αναζήτησαν τον «θησαυρό» μέσα από στοιχεία που ενεργοποίησαν τη φαντασία τους και ενίσχυσαν τη βιωματική τους μάθηση.
Τον σχεδιασμό του παιχνιδιού ανέλαβαν οι εκπαιδευτικοί κα. Βασιλειάδου Έλενα (ΠΕ80), κα. Ντάνου Κωνσταντούλα (ΠΕ02 ΕΑΕ) και η κα. Κουμπέτσου Νάγια, Διευθύντρια του Λυκείου Φουρφουρά. Η δράση υλοποιήθηκε παράλληλα και με το συστεγαζόμενο Λύκειο, ενισχύοντας την αίσθηση κοινότητας και δημιουργικής συνεργασίας ανάμεσα στα δύο σχολεία.
Νικήτρια ομάδα στο Γυμνάσιο αναδείχθηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄ Γυμνασίου, οι οποίοι έδειξαν εξαιρετικό ομαδικό πνεύμα και επιμονή στην επίλυση των γρίφων.
Θερμές ευχαριστίες σε όλους τους καθηγητές που συνέβαλαν με την παρουσία και τη βοήθειά τους στην ομαλή διεξαγωγή της δράσης.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τη συμμετοχή και την ενέργειά τους!
Και του χρόνου με υγεία και ακόμη περισσότερες ευφάνταστες δράσεις!
Κάτω από: Χωρίς κατηγορία | Αφήστε ένα σχόλιο