Με πυρετώδεις ρυθμούς ετοιμαζόμαστε να πάρουμε μέρος στην παρουσίαση της δουλειάς μας στο 12o Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στο Ηράκλειο, 4-6 Μαϊου 2023 στο οποίο το Γυμνάσιο Λ.Τ. Φολεγάνδρου θα συμμετέχει διαδικτυακά. Η ομάδα μας με την ονομασία Digifol αποτελείται από 9 μαθητές της γ΄ γυμνασίου οι οποίοι στα πλαίσια του Περιβαλλοντικού Προγράμματος Σχολικών Δραστηριοτήτων “Τουρισμός…αλλά πως;;;” δημιούργησαν ένα chfiak;o τουριστικό φυλλάδιο προβολής του τόπου τους με την χρήση της επαυξημένης πραγματικότητας και της εφαρμογής ARTutor4. Λίγη υπομονή και θα σας παρουσιάσουμε το αποτέλεσμα.
To σχολείο μας παρουσιάζει το έργο του το πρωί της Πέμπτης 4/5/2023 ώρα 8.45-10.00. Υπεύθυνος για την συμμετοχή μας στο φεστιβάλ είναι ο εκαπαιδευτικός Πληροφορικής Αργύριος Τσιόλας.













































































































































































































































































































































































































