Την Κυριακή 17 Μαΐου πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η εκδήλωση διάχυσης δράσεων, προγραμμάτων και εκπαιδευτικών εκδρομών του Γυμνασίου με Λ.Τ. Φολεγάνδρου, στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Δήμου Φολεγάνδρου. Η εκδήλωση αποτέλεσε μια ουσιαστική ανασκόπηση της δημιουργικής και γεμάτης εμπειρίες σχολικής χρονιάς 2025-2026, αναδεικνύοντας το πολύπλευρο έργο μαθητών και εκπαιδευτικών.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, το κοινό είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει βήμα προς βήμα τη λειτουργία και τις δραστηριότητες του σχολείου από την έναρξη της σχολικής χρονιάς έως και την ολοκλήρωσή της, μέσα από μια αναλυτική, ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και προσεγμένη παρουσίαση. Την επιμέλεια της παρουσίασης ανέλαβε ο εκπαιδευτικός Βασίλης Βαρσαμόπουλος, ενώ την παρουσίασε η Διευθύντρια του σχολείου Ηλέκτρα Καρασαββίδου, αναδεικνύοντας το πλούσιο παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό έργο που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της χρονιάς.
Στη συνέχεια προβλήθηκε το βίντεο του περιβαλλοντικού προγράμματος του σχολείου με τίτλο «Από τις αλυκές του Μεσολογγίου ως τα βράχια της Φολεγάνδρου». Μέσα από την παρουσίαση αναδείχθηκαν οι δράσεις, οι εμπειρίες και τα σημαντικά βιώματα που αποκόμισαν οι μαθητές του Γυμνασίου από την εκπαιδευτική εκδρομή στο Μεσολόγγι, με έμφαση στην περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, τη βιωματική μάθηση και τη γνωριμία με δύο ξεχωριστά φυσικά τοπία της Ελλάδας. Υπεύθυνοι του περιβαλλοντικού προγράμματος Γκαγκά Μαρία και Διολέτης Παντελής. Το video επιμελήθηκε ο εκπαιδευτικός Αρβανίτης Αντώνης.
Ιδιαίτερη συγκίνηση και θετικά σχόλια προκάλεσε και η θεατρική παρουσίαση στο πλαίσιο των Δράσεων Ενεργού Πολίτη με θέμα «Όλοι Ίσοι στη Σκηνή». Οι μαθητές παρουσίασαν ένα μικρό θεατρικό έργο σε τρεις πράξεις, μεταφέροντας με ευαισθησία και δημιουργικότητα μηνύματα ισότητας, αποδοχής και σεβασμού στη διαφορετικότητα. Η συμμετοχή και η εκφραστικότητα των παιδιών κέρδισαν το θερμό χειροκρότημα του κοινού. Την θεατρική παράσταση επιμελήθηκε η Τόττα Λαμπρινή.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους μαθητές, εκπαιδευτικοί, γονείς, εκπρόσωποι των τοπικών αρχών καθώς και ιερείς του νησιού, επιβεβαιώνοντας τη στενή σχέση του σχολείου με την τοπική κοινωνία. Η βραδιά ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα χαράς, συνεργασίας και αισιοδοξίας, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις σε όλους τους παρευρισκόμενους.
Την Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου μια ξεχωριστή χριστουγεννιάτικη έκπληξη περίμενε φέτος όλα τα παιδιά της Φολεγάνδρου! Ο Άγιος Βασίλης έκανε μια εντυπωσιακή εμφάνιση στο νησί, φτάνοντας… με ελικόπτερο! Το θέαμα ήταν μοναδικό και γέμισε χαμόγελα, ενθουσιασμό και γιορτινή διάθεση μικρούς και μεγάλους.
Μόλις προσγειώθηκε, ο Άγιος Βασίλης μοίρασε δώρα σε όλα τα παιδιά του νησιού, χαρίζοντάς τους στιγμές χαράς και μαγείας. Στην συνέχεια οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να μπουν στα ελικόπτερα και να συνομιλήσουν με τους πιλότους.
Η όμορφη αυτή πρωτοβουλία πραγματοποιήθηκε με προσφορά του Δήμου Φολεγάνδρου, σε συνεργασία με την Fly Hopper, αποδεικνύοντας έμπρακτα τη φροντίδα και την αγάπη για τα παιδιά του νησιού. Τέτοιες δράσεις μας θυμίζουν το αληθινό νόημα των Χριστουγέννων: την προσφορά, τη χαρά και την ελπίδα. 🎄✨






















































































































































































































































































Στις 27 Νοεμβρίου 2025, 10 μαθητές του Γυμνασίου με ΛΤ Φολεγάνδρου συμμετείχαν στον Διεθνή Διαγωνισμό Αγγλικών





































































































































































