cropped scholeio 2

Συντάκτης: ΕΛΕΝΗ ΚΥΤΙΔΟΥ Σελίδα 1 από 9

Πλάθοντας το μέλλον: Τα μαγικά έργα των μαθητών μας στο εργαστήριο κεραμικής!

Με τεράστια χαρά και καμαρώνοντας τη δημιουργικότητα των παιδιών μας, σας παρουσιάζουμε τις πανέμορφες δημιουργίες από το εργαστήριο κεραμικής του σχολείου μας!

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας ήρθαν σε επαφή με τον πηλό, πειραματίστηκαν με τα σχήματα, έμαθαν να επεξεργάζονται την πρώτη ύλη και έδωσαν μορφή στη φαντασία τους. Από τη θεωρία και το πλάσιμο στην πράξη, μέχρι το ψήσιμο στον ειδικό φούρνο και το τελικό βάψιμο-γλασάρισμα, η διαδικασία γέμισε χαμόγελα, λερωμένα χέρια και πολλή ικανοποίηση!

Συμμετοχή και Έπαινος του Σχολείου μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό «Bravo Schools 2021»!

Με μεγάλη χαρά σάς ανακοινώνουμε ότι το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης έλαβε Έπαινο Συμμετοχής στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό “Bravo Schools 2021”, ο οποίος είναι αφιερωμένος στους 17 Παγκόσμιους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης.

Με τη συμμετοχή μας αυτή, το σχολείο μας εντάσσεται πλέον επίσημα στο ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΕΣΒΕΥΤΩΝ (SDGs Schools Club), αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δέσμευσή μας για τη δημιουργία ενός καλύτερου κόσμου.

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας για την προσπάθεια και τη διάκριση αυτή!

200738355 2940301842919309 7453426623211966027 n

Το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης στην έκθεση «Φτου και βγαίνω»

Με ιδιαίτερη χαρά και περηφάνια συμμετείχε σήμερα το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης στην έκθεση «Φτου και βγαίνω» του Σωματείου Ατόμων με Αναπηρία Π.Ε. Ξάνθης, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Ανοιχτό Δημοτικό Θέατρο Ξάνθης.

Οι μαθητές μας παρουσίασαν έργα κεραμικής και ζωγραφικής, δημιουργίες που γεννήθηκαν μέσα από τη φαντασία, την προσπάθεια και το μεράκι τους. Κάθε έργο αποτελεί ένα μοναδικό αποτύπωμα δημιουργικότητας, έκφρασης και χαράς.

Η συμμετοχή μας σε τέτοιες δράσεις αναδεικνύει τη δύναμη της τέχνης ως μέσο επικοινωνίας, συνεργασίας και συμπερίληψης. Παράλληλα, δίνει την ευκαιρία στους μαθητές μας να μοιραστούν το ταλέντο τους με την τοπική κοινωνία και να νιώσουν τη χαρά της δημιουργίας και της αναγνώρισης.

Ευχαριστούμε θερμά το Σωματείο Ατόμων με Αναπηρία Π.Ε. Ξάνθης για την πρόσκληση και τη δυνατότητα να συμμετέχουμε σε αυτή την όμορφη γιορτή έκφρασης και δημιουργίας.

Συνεχίζουμε να δημιουργούμε, να συνεργαζόμαστε και να αποδεικνύουμε πως η τέχνη δεν έχει όρια! 🎨🏺✨

Αγιασμός στο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης – Μια νέα σχολική χρονιά ξεκινά!

Με χαμόγελα, αισιοδοξία και πολλές ευχές πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς στο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης.

Μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς αντάμωσαν ξανά στον χώρο του σχολείου, γεμάτοι προσδοκίες για μια χρονιά γεμάτη δημιουργία, νέες εμπειρίες, συνεργασία και όμορφες στιγμές.

Με την ευλογία του αγιασμού ευχόμαστε σε όλους μια χαρούμενη, δημιουργική και γεμάτη υγεία σχολική χρονιά, με δύναμη, έμπνευση και πολλά χαμόγελα.

Ας είναι η νέα χρονιά ένα ταξίδι γνώσης, φιλίας και δημιουργίας, όπου κάθε μαθητής και κάθε μαθήτρια θα έχει την ευκαιρία να αναπτύξει τις δυνατότητές του και να λάμψει με τον δικό του μοναδικό τρόπο.

Καλή σχολική χρονιά σε όλους! 📚🌸✨

Ένα καθαρό και δημιουργικό σχολείο γεμάτο χαμόγελα!

Πόση χαρά μας δίνει ένα καθαρό, όμορφο και πολιτισμένο σχολείο, ένας χώρος γεμάτος από τις δημιουργίες, τις ιδέες και την προσπάθεια των μαθητών μας!

Στο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης κάθε γωνιά του σχολείου μας έχει τη δική της ιστορία. Οι μαθητικές δημιουργίες, τα έργα τέχνης και οι κατασκευές που φτιάχτηκαν με μεράκι και φαντασία δίνουν χρώμα και ζωντάνια στον χώρο μας, κάνοντάς τον ένα πραγματικό εργαστήρι έκφρασης και δημιουργίας.

Η φροντίδα για ένα καθαρό και όμορφο σχολικό περιβάλλον καλλιεργεί στους μαθητές μας την υπευθυνότητα, τη συνεργασία και τον σεβασμό προς τον κοινό μας χώρο. Γιατί το σχολείο δεν είναι μόνο οι αίθουσες και τα μαθήματα· είναι ένας χώρος όπου μαθαίνουμε, δημιουργούμε, μοιραζόμαστε και αφήνουμε το δικό μας αποτύπωμα.

Και όταν οι τοίχοι, οι διάδρομοι και οι χώροι μας γεμίζουν με τις δημιουργίες των παιδιών μας, τότε το σχολείο γίνεται πιο ζεστό, πιο φωτεινό και πιο δικό μας! 🌈✨

Ένα σχολείο καθαρό, γεμάτο τέχνη και δημιουργία, είναι ένα σχολείο που χαμογελά! 💙

Γυμναστική στη φύση και δίωρη πεζοπορία στον Νέστο

Μια ξεχωριστή ημέρα γεμάτη κίνηση, ευεξία και επαφή με τη φύση είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν οι μαθητές του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης, συμμετέχοντας σε πρόγραμμα γυμναστικής στη φύση και δίωρης πεζοπορίας στις πανέμορφες διαδρομές του Νέστου.

Μέσα σε ένα μοναδικό φυσικό περιβάλλον, οι μαθητές περπάτησαν, γυμνάστηκαν και ήρθαν σε επαφή με την ομορφιά του τοπίου, απολαμβάνοντας καθαρό αέρα και εικόνες που μόνο η φύση μπορεί να προσφέρει. Η δραστηριότητα συνέβαλε στην ενίσχυση της φυσικής κατάστασης, της αντοχής και της ψυχικής ευεξίας, ενώ παράλληλα καλλιέργησε το ομαδικό πνεύμα και την αγάπη για το φυσικό περιβάλλον.

Η πεζοπορία αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία για όλους, αποδεικνύοντας ότι η άσκηση μπορεί να συνδυαστεί με τη χαρά της εξερεύνησης και της μάθησης έξω από τα όρια της σχολικής τάξης.

Με χαμόγελα, όμορφες εικόνες και πολλές αναμνήσεις, επιστρέψαμε έχοντας κερδίσει όχι μόνο χιλιόμετρα, αλλά και μοναδικές εμπειρίες.

🌿🚶‍♀️🚶‍♂️🌳 Η φύση είναι το καλύτερο γυμναστήριο και ο Νέστος ο ιδανικός προορισμός για δράση, υγεία και ευεξία! 💚

Συμμετοχή του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης στις εκδηλώσεις για την 28η Οκτωβρίου

Το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης συμμετείχε με υπερηφάνεια στις εκδηλώσεις μνήμης και τιμής για την εθνική επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, παρευρισκόμενο στη δοξολογία και στην τελετή κατάθεσης στεφάνων.

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας τίμησαν με την παρουσία τους τους αγώνες και τις θυσίες των προγόνων μας, αποδίδοντας τον οφειλόμενο φόρο τιμής σε όσους υπερασπίστηκαν τις αξίες της ελευθερίας, της αξιοπρέπειας και της πατρίδας.

Ιδιαίτερα συγκινητική ήταν η θερμή υποδοχή που επιφυλάχθηκε στο σχολείο μας τόσο κατά την άφιξη όσο και κατά την αποχώρησή του από τον χώρο των εκδηλώσεων. Η αναγνώριση και η αγάπη που εισπράξαμε από τους παρευρισκόμενους αποτελούν για εμάς πηγή χαράς και δύναμης, επιβεβαιώνοντας τη σημασία της ενεργού συμμετοχής όλων στην κοινωνική και πολιτιστική ζωή του τόπου μας.

Με σεβασμό στην ιστορική μνήμη και πίστη στις αξίες που αυτή εκπροσωπεί, το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης συνεχίζει να δίνει το παρών σε δράσεις που προάγουν τη συμμετοχή, τη συμπερίληψη και τον ενεργό ρόλο των μαθητών στην κοινωνία.

Χρόνια πολλά Ελλάδα! 🇬🇷🌿✨

Η γιορτή του Πολυτεχνείου στο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης

470814891 1623758218501476 3633582835955624855 n

Εδώ, στην πόλη με τα χίλια χρώματα, στο σχολείο της διαφορετικότητας, της συμπερίληψης και των εξατομικευμένων προσεγγίσεων που αναδεικνύουν τη μοναδικότητα κάθε μαθητή και μαθήτριας, η επέτειος του Πολυτεχνείου απέκτησε ένα ιδιαίτερο νόημα.

Η γιορτή μας δεν αποτέλεσε μόνο μια αναδρομή στα ιστορικά γεγονότα του Νοέμβρη του 1973, αλλά μια ζωντανή υπενθύμιση των διαχρονικών αξιών της ελευθερίας, της δημοκρατίας, της αξιοπρέπειας και του σεβασμού προς τον άνθρωπο.

Μέσα από τις παρουσιάσεις, τα τραγούδια, τα μηνύματα και τη συμμετοχή των μαθητών μας, η επέτειος του Πολυτεχνείου μετατράπηκε σε μια γιορτή της νεότητας, της ελπίδας και της δύναμης των ανθρώπινων ιδανικών. Μια ευκαιρία να θυμηθούμε ότι ο αγώνας για ελευθερία, ισότητα και δικαιοσύνη παραμένει πάντα επίκαιρος.

Γιατί η κατάλυση κάθε μορφής αυταρχισμού δεν αφορά μόνο το παρελθόν. Αφορά κάθε χώρο όπου η φωνή του ανθρώπου δεν ακούγεται, κάθε στιγμή που η διαφορετικότητα δεν γίνεται αποδεκτή, κάθε εμπόδιο που στερεί τη συμμετοχή και την ισότητα. Αφορά όσα συμβαίνουν γύρω μας, αλλά και μέσα στην καθημερινότητά μας.

Στο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης συνεχίζουμε να καλλιεργούμε αξίες που ενώνουν, να δίνουμε χώρο σε κάθε φωνή και να υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα όλων στη γνώση, στην έκφραση και στη συμμετοχή.

Ψωμί – Παιδεία – Ελευθερία: ένα μήνυμα διαχρονικό, που εξακολουθεί να φωτίζει τον δρόμο των νέων ανθρώπων και της κοινωνίας μας. 🇬🇷🕊️✨

Η γραμμή παραγωγής του σχολείου μας δουλεύει ασταμάτητα!

Με ενθουσιασμό, δημιουργικότητα και πολλή αγάπη, η «γραμμή παραγωγής» του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης εργάζεται ανελλιπώς τις τελευταίες ημέρες, καθώς οι προετοιμασίες για τα χριστουγεννιάτικα δώρα μας βρίσκονται στην τελική ευθεία.

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συνεργάζονται καθημερινά, αφιερώνοντας χρόνο, φαντασία και μεράκι για να δημιουργήσουν μοναδικά, χειροποίητα δώρα. Κάθε δημιουργία κρύβει μέσα της την προσπάθεια, τη χαρά και το χαμόγελο των παιδιών μας, που συμμετέχουν με υπευθυνότητα και ενθουσιασμό σε κάθε στάδιο της διαδικασίας.

Τα χριστουγεννιάτικα δώρα είναι σχεδόν έτοιμα και σύντομα θα ξεκινήσουν το ταξίδι τους προς τους παραλήπτες τους, μεταφέροντας μαζί τους το μήνυμα της προσφοράς, της αγάπης και της συνεργασίας που χαρακτηρίζει το σχολείο μας.

Ανυπομονούμε να τα μοιραστούμε και να προσφέρουμε λίγη από τη μαγεία των Χριστουγέννων σε όλους όσοι στηρίζουν και αγκαλιάζουν τις προσπάθειές μας.

🎄🎁✨ Οι μηχανές δημιουργίας δουλεύουν στο φουλ και το αποτέλεσμα υπόσχεται να είναι ξεχωριστό! ✨🎁🎄

3 Δεκεμβρίου – Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρία

Η σημερινή ημέρα, η 3η Δεκεμβρίου, αφορά όλους μας. Είναι μια ημέρα αφιερωμένη στην ενημέρωση, την ευαισθητοποίηση και την προώθηση της ισότητας, του σεβασμού και της συμπερίληψης.

Γιατί όλοι οι άνθρωποι είμαστε μοναδικοί. Όλοι διαθέτουμε ικανότητες, ταλέντα και δεξιότητες, αλλά και δυσκολίες ή περιορισμούς. Αυτό που μας ενώνει είναι η ανθρώπινη αξία, η ανάγκη για αποδοχή και η δυνατότητα να συμμετέχουμε ισότιμα στην κοινωνία.

Στο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης πιστεύουμε ότι η διαφορετικότητα δεν μας χωρίζει, αλλά μας εμπλουτίζει. Κάθε άνθρωπος έχει τη δική του ξεχωριστή συμβολή και αξίζει ίσες ευκαιρίες για μάθηση, δημιουργία, εργασία και κοινωνική συμμετοχή.

Η 3η Δεκεμβρίου μάς υπενθυμίζει ότι μια κοινωνία γίνεται πραγματικά δυνατή όταν είναι προσβάσιμη, δίκαιη και ανοιχτή για όλους. Ας συνεχίσουμε να χτίζουμε έναν κόσμο όπου οι δυνατότητες κάθε ανθρώπου αναγνωρίζονται και αξιοποιούνται, χωρίς αποκλεισμούς και στερεότυπα.

Η Άνοιξη ήρθε στο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης και οι κόποι μας ανθίζουν!

Η άνοιξη χάρισε χρώμα και ζωντάνια στον σχολικό μας χώρο και ο κήπος μας αποτελεί πλέον ένα μικρό στολίδι γεμάτο ζωή. Τα δεντράκια που φυτεύτηκαν με φροντίδα, οι τριανταφυλλιές που αγκαλιάζουν τον χώρο ολόγυρα και τα λουλούδια που ανθίζουν καθημερινά είναι το αποτέλεσμα της αγάπης, της υπομονής και της προσπάθειας των μαθητών μας.

Με τα δικά τους χέρια, τα παιδιά φύτεψαν, πότισαν, περιποιήθηκαν και φρόντισαν κάθε γωνιά του κήπου μας. Μέσα από αυτή τη δημιουργική διαδικασία έμαθαν να συνεργάζονται, να σέβονται το περιβάλλον και να αναλαμβάνουν υπεύθυνα καθήκοντα, βλέποντας παράλληλα τους κόπους τους να ανταμείβονται με τον πιο όμορφο τρόπο.

Ο ανθισμένος κήπος μας δεν είναι μόνο ένας χώρος πρασίνου, αλλά και ένα ζωντανό παράδειγμα του τι μπορεί να πετύχει η συνεργασία, η επιμονή και η αγάπη για τη φύση. Κάθε λουλούδι και κάθε δέντρο αφηγείται μια μικρή ιστορία δημιουργίας και προσφοράς από τα παιδιά του σχολείου μας.

Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς που συνέβαλαν σε αυτή την όμορφη προσπάθεια. Ευχόμαστε ο κήπος μας να συνεχίσει να ανθίζει, όπως ανθίζουν καθημερινά οι δεξιότητες, οι γνώσεις και τα όνειρα των παιδιών μας! 🌹🌳🌼

Η Άνοιξη ήρθε στο ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης και οι κόποι μας ανθίζουν!

Με την άφιξη της άνοιξης, ο σχολικός μας κήπος γέμισε χρώματα, αρώματα και χαμόγελα. Οι μαθητές και οι μαθήτριες του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης, με τη φροντίδα και την καθοδήγηση των εκπαιδευτικών τους, εργάστηκαν με μεράκι και αγάπη καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, και τώρα απολαμβάνουν τους καρπούς των προσπαθειών τους.

Τα λουλούδια άνθισαν, τα φυτά αναπτύχθηκαν και ο κήπος μας μετατράπηκε σε έναν όμορφο χώρο δημιουργίας, μάθησης και συνεργασίας. Μέσα από την ενασχόλησή τους με τη φύση, οι μαθητές ανέπτυξαν δεξιότητες, καλλιέργησαν την υπευθυνότητα και βίωσαν τη χαρά της προσφοράς και της δημιουργίας.

Η εικόνα του ανθισμένου κήπου μας αποτελεί την καλύτερη ανταμοιβή για την προσπάθεια όλων και μας υπενθυμίζει ότι, όπως τα φυτά χρειάζονται φροντίδα για να ανθίσουν, έτσι και οι κόποι, η συνεργασία και η επιμονή οδηγούν πάντα σε όμορφα αποτελέσματα.

Μια διάκριση που μας εμπνέει να συνεχίζουμε – Ετικέτα Ποιότητας eTwinning

Πέρα από την ικανοποίηση που μας προσφέρει η επιβράβευση του σχολείου μας, η μεγαλύτερη ανταμοιβή στο τέλος κάθε προγράμματος είναι η αίσθηση ότι καταφέραμε να το προχωρήσουμε ακόμη ένα βήμα παραπέρα.

Η συμμετοχή μας στο πρόγραμμα eTwinning αποτέλεσε μια πολύτιμη εμπειρία μάθησης, συνεργασίας και δημιουργίας, προσφέροντας στους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς νέες ευκαιρίες για ανάπτυξη και εξωστρέφεια.

Ευχαριστούμε θερμά το 4ο Γυμνάσιο για την άψογη συνεργασία, την αλληλεπίδραση και τις όμορφες στιγμές που μοιραστήκαμε καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος. Η κοινή μας πορεία απέδειξε ότι όταν η συνεργασία βασίζεται στον σεβασμό, την εμπιστοσύνη και το κοινό όραμα, τα αποτελέσματα ξεπερνούν κάθε προσδοκία.

Συνεχίζουμε με την ίδια διάθεση, αναζητώντας νέες προκλήσεις, νέες συνεργασίες και νέες ευκαιρίες για τους μαθητές μας.

 

Χώμα, νερό, φωτιά… Ένα ταξίδι δημιουργίας ξεκινά! 🌱

Χώμα, νερό, φωτιά!

Σήμερα ξεκινήσαμε το ταξίδι μας από το χώμα, το στοιχείο που γεννά και θρέφει τη ζωή. Με ενθουσιασμό και φροντίδα, τα παιδικά χεράκια φύτεψαν σπόρους και μικρά φυτά, δίνοντας ζωή και ελπίδα σε κάθε γλάστρα και σε κάθε γωνιά του σχολείου μας.

Μέσα από αυτή τη δράση, οι μαθητές μας βίωσαν τη χαρά της δημιουργίας και τη σημασία της υπομονής, της φροντίδας και της υπευθυνότητας. Γιατί κάθε μικρός σπόρος που φυτεύεται σήμερα μπορεί να ανθίσει σε κάτι όμορφο αύριο.

Ακόμη κι αν το παρόν δεν είναι πάντα το καλύτερο, είναι το μόνο έδαφος πάνω στο οποίο μπορούμε να χτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον. Και κάθε μικρή πράξη δημιουργίας αποτελεί ένα βήμα προς αυτό.

Με αγάπη, ελπίδα και πίστη στις δυνατότητες των παιδιών μας, συνεχίζουμε το ταξίδι μας! 🌱💚✨

Πανέτοιμοι για την Εθνική Επέτειο της 28ης Οκτωβρίου! 🇬🇷

Οι προετοιμασίες ολοκληρώθηκαν και είμαστε πανέτοιμοι για τον εορτασμό της Εθνικής Επετείου της 28ης Οκτωβρίου!

Με ενθουσιασμό, υπερηφάνεια και σεβασμό στην ιστορία μας, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας συμμετέχουν στις τελευταίες δοκιμές, τιμώντας τους αγώνες και τις θυσίες των προγόνων μας για την ελευθερία και την πατρίδα.

Η συμμετοχή στις εκδηλώσεις της επετείου αποτελεί μια σημαντική ευκαιρία να θυμηθούμε τις αξίες της ενότητας, της γενναιότητας και της προσφοράς, μεταφέροντας το μήνυμά τους στις νεότερες γενιές.

Πανέτοιμοι για την Εθνική Επέτειο! 🇬🇷✨

Σελίδα 1 από 9

Υποστηριζόμενο από blogs.sch.gr & Θέμα βασισμένο στο Lovecraft από τον Anders Norén

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση