new11

Smart City: Κυκλοφορώ με Ασφάλεια στην Πόλη του Αύριο

Με ιδιαίτερη χαρά παρουσιάζουμε τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών της Γ΄ Τάξης Γυμνασίου του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. στο 15ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας με το έργο «Smart City: Κυκλοφορώ με Ασφάλεια στην Πόλη του Αύριο».

Το έργο υλοποιήθηκε στο πλαίσιο της Ζώνης Δημιουργικών Δραστηριοτήτων και του προγράμματος «Ενεργός Πολίτης», με στόχο την καλλιέργεια υπεύθυνης κυκλοφοριακής συμπεριφοράς και την ανάπτυξη δεξιοτήτων ζωής μέσα από τη φιλοσοφία των Έξυπνων Πόλεων (Smart Cities).

Οι μαθητές μελέτησαν τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, σχεδίασαν και κατασκεύασαν μια μακέτα «Έξυπνης Πόλης» από ανακυκλώσιμα υλικά και αξιοποίησαν σύγχρονα εκπαιδευτικά εργαλεία, όπως το micro και το Bee-Bot. Η μακέτα περιλάμβανε οδική σήμανση, έξυπνο φανάρι πεζών, ρομποτική προσομοίωση κυκλοφορίας και διαδραστικό κουίζ γνώσεων για τον Κ.Ο.Κ.

Μέσα από τη βιωματική μάθηση και την εκπαιδευτική ρομποτική, οι μαθητές ανέπτυξαν δεξιότητες προγραμματισμού, αλγοριθμικής σκέψης, συνεργασίας και κοινωνικής υπευθυνότητας, κατανοώντας ότι η τεχνολογία μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία μιας πόλης πιο ασφαλούς, ανθρώπινης και προσβάσιμης για όλους.

Το έργο αναδεικνύει τη δύναμη της δημιουργικής μάθησης και αποδεικνύει ότι η πόλη του αύριο δεν χρειάζεται μόνο έξυπνες τεχνολογίες, αλλά και ενεργούς πολίτες με υπευθυνότητα και σεβασμό προς τον συνάνθρωπο.

Συντονισμός – Υλοποίηση Προγράμματος:
Κυτίδου Ελένη, Εκπαιδευτικός ΠΕ86