Με τεράστια χαρά και καμαρώνοντας τη δημιουργικότητα των παιδιών μας, σας παρουσιάζουμε τις πανέμορφες δημιουργίες από το εργαστήριο κεραμικής του σχολείου μας!
Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας ήρθαν σε επαφή με τον πηλό, πειραματίστηκαν με τα σχήματα, έμαθαν να επεξεργάζονται την πρώτη ύλη και έδωσαν μορφή στη φαντασία τους. Από τη θεωρία και το πλάσιμο στην πράξη, μέχρι το ψήσιμο στον ειδικό φούρνο και το τελικό βάψιμο-γλασάρισμα, η διαδικασία γέμισε χαμόγελα, λερωμένα χέρια και πολλή ικανοποίηση!











Αφήστε μια απάντηση