Λίγες ημέρες πριν από τις γιορτές, δημιουργήσαμε στο σχολείο μας ένα ζεστό και γιορτινό χριστουγεννιάτικο σκηνικό που μας επέτρεψε να χαλαρώσουμε και να απολαύσουμε όμορφες στιγμές μαζί.

Φορώντας τις πιτζάμες μας, πίνοντας ζεστή σοκολάτα και απολαμβάνοντας ένα πλούσιο πρωινό, μοιραστήκαμε τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας για όσα αφήνουμε πίσω μας, αλλά και για τους στόχους και τα όνειρα που θέτουμε για τη νέα χρονιά.

Την επόμενη ημέρα, με όμορφη διάθεση και καθαρή καρδιά, αποχαιρετιστήκαμε για τις γιορτές ανταλλάσσοντας δώρα, χαμόγελα και θερμές ευχές. Ήταν δύο ημέρες γεμάτες συναισθήματα, συντροφικότητα και το αληθινό πνεύμα των Χριστουγέννων.

Ευχόμαστε σε όλους μια ευτυχισμένη νέα χρονιά, γεμάτη υγεία, αγάπη, δημιουργικότητα και όμορφες στιγμές!