Ακόμη μία όμορφη περίοδος προσμονής πριν από τα Χριστούγεννα φτάνει στο τέλος της!
Η ανάπτυξη της δημιουργικότητας των παιδιών αποτελεί βασικό παράγοντα για την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης και της αυτοαξίας τους. Με αυτό το σκεπτικό, οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ξάνθης εργάστηκαν με μεράκι, φαντασία και αγάπη, δημιουργώντας ξεχωριστά χριστουγεννιάτικα δώρα.
Τα δώρα μας προς τους φορείς, τους μαθητές, τους χορηγούς και τους εκπαιδευτικούς είναι έτοιμα και φέτος, μεταφέροντας το μήνυμα της προσφοράς, της συνεργασίας και της χαράς των γιορτών.
Ευχόμαστε οι δημιουργίες των παιδιών μας να χαρίσουν χαμόγελα και να γεμίσουν τις καρδιές όλων με το πνεύμα των Χριστουγέννων!
Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος! 🎄✨










Αφήστε μια απάντηση