Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου – Λυκείου Ξάνθης εκφράζουν τις θερμές τους ευχαριστίες προς τον Φιλανθρωπικό Σύλλογο Καλαμπακίου «Ο Άγιος Βασίλειος» για την ευγενική προσφορά εναλλακτικού τυριού της εταιρείας ARIVIA.

Τα προϊόντα διατέθηκαν στους μαθητές του σχολείου μας, συμβάλλοντας έμπρακτα στην υποστήριξη και την ενίσχυση της σχολικής μας κοινότητας.

Η προσφορά αυτή αποτελεί ένα αξιέπαινο παράδειγμα κοινωνικής αλληλεγγύης και ευαισθησίας. Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο για τη γενναιοδωρία και τη συνεχή στήριξή του στο έργο του σχολείου μας.

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων
του Ειδικού Επαγγελματικού Γυμνασίου – Λυκείου Ξάνθης