Διάκριση μαθήτριας του σχολείου μας σε Διαγωνισμό Ζωγραφικής
Η ζωγραφιά της Χρυσούλας Κωτσαλά διακρίθηκε στον διαγωνισμό ζωγραφικής που διοργάνωσε η Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός, αποσπώντας τον 1ο Έπαινο ανάμεσα σε πολλές αξιόλογες συμμετοχές.
Στον διαγωνισμό απονεμήθηκαν συνολικά τρία βραβεία και τρεις έπαινοι, γεγονός που κάνει τη διάκρισή της ακόμη πιο σημαντική.
Η επιτυχία αυτή αποτελεί αναγνώριση της δημιουργικότητας, της ευαισθησίας και της εξαιρετικής προσπάθειας που αποτύπωσε μέσα από το έργο της.
Της ευχόμαστε να συνεχίσει να δημιουργεί με την ίδια έμπνευση και αγάπη για την τέχνη!

















