Αρχική » 2022 » Ιανουάριος » 12
Αρχείο ημέρας 12 Ιανουαρίου 2022
Δράσεις Εθελοντισμού – Αλληλεγγύης – Ενεργού Πολιτειότητας
Κλείνοντας το 2021 συνοψίζουμε τις εκπαιδευτικές δράσεις που υλοποίησαν οι μαθητές του σχολείου μας.
1) Στις 23/11/2021 οι μαθητές μας με υπεύθυνη της δράσης, την κ. Μάλλιαρη Ζαχαρούλα, παρέδωσαν στον Φιλανθρωπικό Πολιτιστικό Σύλλογο «Αλυσίδα Προσφοράς και Αλληλεγγύης Εύβοιας» 5 κούτες με καπάκια προκειμένου να βοηθηθεί η μικρή Λουκία, άτομο με ειδικές ανάγκες.
2) Στις 29/11/2021 με αφορμή τον στολισμό του δένδρου στο εσωτερικό αίθριο του σχολείου, οι μαθητές τακτοποίησαν το υπόγειο του σχολείου και «ξεκαθάρισαν» παλιά βιβλία, τα οποία δόθηκαν για ανακύκλωση.
3) Στις 2/12/2021 έγινε ευπρεπισμός της αυλής, καθαρισμός και ξεχορτάριασμα του κήπου.
4) Στις 7/12/2021 με αφορμή την ημέρα εθελοντή, με την επίβλεψη της κ. Μάλλιαρη Ζαχαρούλας έγινε δενδροφύτευση στην αυλή του σχολείου, παρουσία του Αντιδημάρχου, κ. Καρβούνη Κων/νου και της Αντιδημάρχου Υγείας και Πρόνοιας, κ. Χονδρογιάννη Σοφίας, η οποία συντόνισε τη δράση και προσέφερε δενδρύλια και λουλούδια για τον σκοπό αυτό.
5) Στις 10/12/2021 τοποθετήθηκε στο εσωτερικό αίθριο καλάθι προσφοράς, προκειμένου να συγκεντρωθούν τρόφιμα τα οποία δόθηκαν στις 23/12/2021 στην ενορία για να ενισχυθούν οικογένειες που τα έχουν ανάγκη. Οι μαθητές υλοποίησαν τη δράση με πολλή αγάπη.
6) Στις 20/12/2021 ενεργοποιήθηκε το bazaar με χριστουγεννιάτικες κατασκευές που φτιάχτηκαν από τους μαθητές με την βοήθεια της καθηγήτριας, κ. Ντούνα, προκειμένου να συγκεντρωθούν χρήματα για μαθητή του σχολείου μας που αντιμετωπίζει πρόβλημα υγείας.
7) Στις 22/12/2021 πραγματοποιήθηκε εκδήλωση προς τιμήν των μαθητών – προσφύγων. Οι νέοι μας μαθητές εργάστηκαν και μας παρουσίασαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και υπερηφάνεια χορούς, τραγούδια και έθιμα από τις ιδιαίτερες πατρίδες τους. Οι μαθητές του σχολείου έφτιαξαν και προσέφεραν ευχετήριες κάρτες στους νέους συμμαθητές τους ενόψει των εορτών. Υπεύθυνη εκπαιδευτικός της δράσης: η υποδιευθύντρια του σχολείου, κ. Χατζηνικολάου Δήμητρα και η κ. Βατίκαλου Άννα.
Ελπίζουμε να συνεχίσουμε και την νέα χρονιά….. με περισσότερη όρεξη!!
















