Ευχές
Σας ενημερώνουμε ότι τα σχολεία Α/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης θα παραμείνουν κλειστά από την Παρασκευή 24/12/2021 έως και την Παρασκευή 08/01/2021.
Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας σας εύχονται Καλά Χριστούγεννα και ευτυχισμένο το νέο έτος.
(Εικόνα από: www.openclipart.org)
Ενημέρωση μαθητών / μαθητριών της Γ’ τάξης από εκπρόσωπο της Αμερικάνικης Γεωργικής Σχολής
Στο γενικότερο πλαίσιο της ενημέρωσης των μαθητών της Γ΄ τάξης του Γυμνασίου σχετικά με τις επιλογές επαγγελματικής σταδιοδρομίας, την ΤΡΙΤΗ 14 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021 οι μαθητές -μαθήτριες του τμήματος Γ1 την 3η διδακτική ώρα, οι μαθητές -μαθήτριες του τμήματος Γ3 την 4η διδακτική ώρα και οι μαθητές -μαθήτριες του τμήματος Γ2 την 5η διδακτική ώρα, ενημερώθηκαν από εκπρόσωπο της Αμερικάνικης Γεωργικής Σχολής σχετικά με τις σπουδές στον Αγροδιατροφικό τομέα. Οι μαθητές έθεσαν ερωτήσεις και έλυσαν τις απορίες που τους δημιουργήθηκαν από την παρουσίαση και εξέφρασαν την επιθυμία τους την άνοιξη να επισκεφθούν τον συγκεκριμένο χώρο.
Βιωματικό Επιμορφωτικό Σεμινάριο για τη διαχείριση καρδιακής ανακοπής
Στις 3/12/2021 στην πλατεία της Δροσιάς πραγματοποιήθηκε από την Ομάδα Έρευνας και Διάσωσης Ευβοίας βιωματικό επιμορφωτικό σεμινάριο για τη διαχείριση καρδιακής ανακοπής και καρδιοπνευμονικής αναζωογόνησης με χρήση αυτόματου εξωτερικού απινιδωτή για τους μαθητές του Γυμνασίου και του Λυκείου της Δροσιάς. Η δράση αυτή υλοποιήθηκε με πρωτοβουλία της Αντιδημάρχου Υγείας και Πρόνοιας, κ. Σοφίας Χονδρογιάννη και την υποστήριξη του Αντιδημάρχου, κ. Κωνσταντίνου Καρβούνη.
Πρόγραμμα τηλεφωνικής ενημέρωσης γονέων και κηδεμόνων για το σχολικό έτος 2021-2022
Ενημερώνουμε τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών / μαθητριών του σχολείου μας ότι στην ενότητα “Σχολική Ζωή” –> “Πρόγραμμα Ενημέρωσης Γονέων και Κηδεμόνων”, έχουν αναρτηθεί οι ώρες που μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με τους / τις εκπαιδευτικούς, προκειμένου να ενημερωθούν για την επίδοση των παιδιών τους.
Εκπαιδευτικές επισκέψεις
Στο πλαίσιο του μαθήματος Εργαστήρια Δεξιοτήτων, στην υποθεματική Παγκόσμια και Τοπική Πολιτιστική Κληρονομιά, οι μαθητές -μαθήτριες του Γ3 στις 15/11/2021, οι μαθητές -μαθήτριες του Γ1 στις 18/11/2021 και οι μαθητές -μαθήτριες του Γ2 στις 19/11/2021, επισκέφθηκαν το ιστορικό κέντρο της Χαλκίδας. Τους δόθηκε η ευκαιρία να δουν και να παρατηρήσουν από κοντά, κτίρια για τα οποία είχαν κληθεί να βρουν πληροφορίες, όπως η Οικία Βαΐλου, ο ναός της Αγ.Παρασκευής, η Εβραϊκή Συναγωγή, το τέμενος του Εμίρ Ζαδέ, το Λαογραφικό και το Αρχαιολογικό Μουσείο. Οι μαθητές- μαθήτριες ενθουσιάστηκαν γιατί συνδύασαν τη γνώση με τη βιωματική προσέγγιση.
















