Την Τρίτη 9 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε Παρουσίαση-Σεμινάριο με θέμα “Βασική Υποστήριξη Ζωής και χρήσης Αυτόματου Εξωτερικού Απινιδωτή”, στη Γ τάξη του Γυμνασίου Δροσιάς. Την παρουσίαση-σεμινάριο επιμελήθηκε και παρουσίασε η συνάδελφος Φυσικής Αγωγής, διασώστρια και Αντιδήμαρχος για θέματα υγείας, πρόνοιας και εθελοντισμού του Δήμου Χαλκιδέων, κ. Σοφία Χονδρογιάννη, την οποία ευχαριστούμε θερμά και της ευχόμαστε υγεία και καλή δύναμη, ώστε να συνεχίσει το εξαιρετικό έργο της.
Αυτή η εργασία έχει άδεια χρήσης Creative Commons -Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή4.0.


