Εργαστήριο “Exploring AI in the classroom: Αξιοποιώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στη διδακτική διαδικασία”

1
Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της Ημερίδας για την Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση το Σάββατο 13 Απριλίου 2024, στην Πολυτεχνειούπολη ΕΜΠ Ζωγράφου.
https://edu.ellak.gr/2024/03/29/ai-in-education/

Την ημερίδα διοργάνωσαν ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών – ΕΕΛΛΑΚ, η Ελληνογερμανική Αγωγή, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, την Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ, τον Εθνικό Οργανισμό Υποστήριξης eTwinning και το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ».

Στο πλαίσιο της ημερίδας είχα τη χαρά και την τιμή να πραγματοποιήσω το Εργαστήριο “Exploring AI in the classroom: Αξιοποιώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στη διδακτική διαδικασία” μετά από πρόσκληση του Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης eTwinning.

Το εργαστήριο «Exploring AI in the classroom – Αξιοποιώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στη διδακτική διαδικασία» αφορούσε στη γνωριμία και εξοικείωση των εκπαιδευτικών με σύγχρονες εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης.
Σκοπός του εργαστηρίου ήταν να συμβάλλει στην οικοδόμηση γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων των εκπαιδευτικών σχετικά με την ορθή ένταξη και παιδαγωγική αξιοποίηση των εργαλείων ΤΝ στη διδακτική πρακτική.
Στο εργαστήριο παρουσιάστηκαν αυθεντικά παραδείγματα διδακτικών παρεμβάσεων με αξιοποίηση εφαρμογών ΤΝ σε συνθήκες σχολικής τάξης, εστιάζοντας στα κύρια χαρακτηριστικά, ερεθίσματα, κατευθύνσεις και ενδεικτικά εργαλεία ΤΝ. Τα παραδείγματα αναφέρονται σε δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού eTwinning έργου “Exploring AI in the classroom” (μετάφραση στα ελληνικά: “Εξερευνώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη στην τάξη”) καθώς και του μαθήματος “Εφαρμογές Πληροφορικής” της Α΄ Λυκείου στο Α΄Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού κατά το σχολικό έτος 2023-2024.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα τόσο της διαμορφωτικής όσο και της τελικής αξιολόγησης του εργαστηρίου και τα ιδιαίτερα εποικοδομητικά σχόλια των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών ο σκοπός επιτεύχθηκε ξεπερνώντας μάλιστα τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.
Μπορείτε να δείτε τον κορμό της παρουσίασης εδώ https://bit.ly/4cRMBDR καθώς και το λίνο για τη διεξαγωγή του εργαστηρίου εδώ https://bit.ly/4aQ6Fo9 .
Ευχαριστώ θερμά και συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς για την ενεργή συμμετοχή, τον γόνιμο διάλογο και το ουσιαστικό ενδιαφέρον τους. Χάρηκα ιδιαιτέρως που συνάντησα παλιούς φίλους, συναδέλφους και συνεργάτες και γνώρισα νέους.
(In English)
The work of the Conference on the Utilization of Artificial Intelligence in Primary and Secondary Education was successfully completed on Saturday, April 13, 2024, at the National Technical University of Athens, Zografou.
https://edu.ellak.gr/2024/03/29/ai-in-education/
The day was organized by the Open Technologies Organization – EELLAK, Hellenic German Education, in collaboration with the Institute of Educational Policy, the School of Electrical and Computer Engineering of NTUA, the eTwinning National Support Organization and the Computer Technology Institute and Press “Diophantus”.
As part of the conference, I had the pleasure and honor to hold the Workshop “Exploring AI in the classroom: Using Artificial Intelligence applications in the teaching process”, invited by the eTwinning National Support Organization.
The workshop “Exploring AI in the classroom – Utilizing Artificial Intelligence applications in the teaching process” was about getting to know and familiarizing teachers with modern Artificial Intelligence (AI) applications to support teaching and learning.
The purpose of the workshop was to contribute to the building of knowledge, skills and attitudes of teachers regarding the correct integration and pedagogical use of IT tools in teaching practice.
In the workshop, authentic examples of teaching interventions using IT applications were presented in classroom conditions, focusing on the main characteristics, stimuli, directions and indicative tools of IT. The examples refer to activities carried out in the framework of the European #eTwinning project “Exploring AI in the classroom” as well as the course “Informatics Applications” of the 1st grade in 1st Arsakeio Senior High School of Psychico during the 2023-2024 school year.
According to the results of both the formative and the final evaluation of the workshop and the particularly constructive comments of the participating teachers, the goal was achieved even surpassing the expected results.
You can see the body of the presentation here https://bit.ly/4cRMBDR as well as the lino for the workshop here https://bit.ly/4aQ6Fo9 .
My warm thanks and congratulations to the participating teachers for their active participation, fruitful dialogue and substantial interest. I was especially happy to meet old friends, colleagues and partners and meet new ones.
#AI #ellak #eTwinning #EXAI #AIinEducation #codeweek #scientix

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  eTwinning ,EU Code Week ,Scientix ,Συνέδρια 14 Απριλίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Ημερίδα για την Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση

Ημερίδα για την Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση – Σάββατο 13 Απριλίου 2024 – Πολυτεχνειούπολη ΕΜΠ Ζωγράφου
O Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών – ΕΕΛΛΑΚ, η Ελληνογερμανική Αγωγή, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής , την Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ , τον Εθνικό Οργανισμό Υποστήριξης eTwinning και το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ» διοργανώνουν το Σάββατο 13 Απριλίου 2024 στις Αίθουσες Πολυμέσων στην Πολυτεχνειούπολη ΕΜΠ Ζωγράφου μια Ημερίδα για την Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση.
Στο πλαίσιο της ημερίδας θα πραγματοποιήσω το Εργαστήριο “Exploring AI in the classroom: Αξιοποιώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στη διδακτική διαδικασία”.
Θα χαρώ να σας δω!

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  ΑΙ ,Γενικά ,Συνέδρια 11 Απριλίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Scientix 2024 STEM Discovery Campaign (SDC)

The Scientix 2024 STEM Discovery Campaign (SDC)

SDC24 Visual no disclaimer
Η εκστρατεία Scientix 2024 STEM Discovery Campaign (SDC) είναι μια κοινή διεθνής πρωτοβουλία, που συνδιοργανώνεται φέτος με το έργο Life Terra, που προσκαλεί εκπαιδευτικούς, έργα, οργανισμούς, βιβλιοθήκες, σχολεία, πανεπιστήμια, λέσχες νέων και όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς σε όλη την Ευρώπη και παγκοσμίως  να γιορτάσουμε τη σταδιοδρομία και τις σπουδές στους τομείς της Επιστήμης, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών (STEM). Η καμπάνια διαρκεί από την 1η Φεβρουαρίου έως τις 30 Απριλίου 2024 και όλοι καλούνται να μοιραστούν τις δραστηριότητές τους STEM μέσω του χάρτη SDC. Στη φετινή εκστρατεία, παρουσιάζουμε για πρώτη φορά τα Βραβεία Scientix, που είναι αφιερωμένα στον εορτασμό των εξαιρετικών επιτευγμάτων των εκπαιδευτικών στην εκπαίδευση των Φυσικών Επιστημών σε διάφορα εκπαιδευτικά θέματα και τομείς, την προώθηση της καινοτομίας και την προώθηση της αριστείας στη διδασκαλία και τη μάθηση.

Ο ιστότοπος της Εκστρατείας: https://www.scientix.eu/campaigns/sdc/sdc24

Βραβεία Scientix: https://www.scientix.eu/campaigns/sdc/sdc24_awards
Το τηλεοπτικό επεισόδιο SDC2024 Scientix που παρουσιάζει το 2024SDC: https://www.youtube.com/watch?v=AC1agwf8agg
Το εισαγωγικό βίντεο SDC2024: https://www.instagram.com/scientix_eu/reel/C3FRcV8K3Aq/
Η ενημερωμένη εφαρμογή: https://www.scientix.eu/events/campaigns/sdc23/download

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Scientix ,STEM Discovery Campaign ,Γενικά 18 Μαρτίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Ολοκληρώθηκε το 3ο Συμπόσιο “Το Δέντρο της Logo εν Ελλάδι”: “Logo-like περιβάλλοντα και Μηχανική Μάθηση-Τεχνητή Νοημοσύνη”

Το 3ο Συμπόσιο “Το Δέντρο της Logo εν Ελλάδι”: “Logo-like περιβάλλοντα και Μηχανική Μάθηση-Τεχνητή Νοημοσύνη” https://www.logotreegr.net/3o έλαβε χώρα δια ζώσης την Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024 στην Αίθουσα «Ίρις», στην Πανεπιστημιακή Λέσχη του Πανεπιστημίου Αθηνών.

Στιγμές του Συμποσίου μπορείτε να χαρείτε στον σύνδεσμο https://www.logotreegr.net/moments. Στον σύνδεσμο  https://www.logotreegr.net/presentations, μπορείτε να αναζητήσετε τις παρουσιάσεις των ομιλητών με βάση το πρόγραμμα. Σε κάθε μία παρουσίαση δίνεται η δυνατότητα για εναλλαγή διαφανειών, μεγέθυνση, εκτύπωση, λήψη κ.λπ

Χαίρομαι πάντα να συναντώ παλιούς και νέους φίλους, συνεργάτες, logoists ή μη, και να ανταλλάσσουμε ιδέες και εμπειρίες αναφορικά με τα Logo-like περιβάλλοντα και την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Η εισήγησή μου στο Συμπόσιο έφερε τον τίτλο: “Εξερευνώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στο σύγχρονο σχολείο: ευρωπαϊκό eTwinning έργο Exploring AI in the classroom” και αφορούσε στην ανάδειξη των κύριων χαρακτηριστικών και των δραστηριοτήτων στο πλαίσιο του eTwinning έργου “Exploring AI in the classroom”  (μετάφραση στα ελληνικά: «Εξερευνώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη στην τάξη»).
Το eTwinning έργο υλοποιείται το σχολικό έτος 2023-2024 με τη συνεργασία μαθητών και εκπαιδευτικών από 15 σχολεία από Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία, Γεωργία, Ιταλία, Κροατία, Πολωνία, Πορτογαλία, Τουρκία.
Περισσότερα για το έργο:
https://school-education.ec.europa.eu/en/networking/projects/157257
https://school-education.ec.europa.eu/en/etwinning/projects/exploring-ai-classroom/twinspace
Μπορείτε να δείτε στην πλατφόρμα Canva την εισήγηση “Εξερευνώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στο σύγχρονο σχολείο: ευρωπαϊκό eTwinning έργο Exploring AI in the classroom” επιλέγοντας τον σύνδεσμο https://bit.ly/3wtpw9R.
Επίσης, στην πλατφόρμα Canva στον σύνδεσμο https://bit.ly/3wfyuqU μπορείτε να ξεφυλλίσετε την πρώτη έκδοση του ηλεκτρονικού βιβλίου “CyberSecurity Comics” ebook – v.1.0 που αναπτύχθηκε ως συνεργατική δραστηριότητα στο πλαίσιο του eTwinning έργου “Exploring AI in the classroom” για τον εορτασμό της Safer Internet Day 2024.
Μπορείτε ακόμα, να παρακολουθήσετε τα αντίστοιχα βίντεο που δημιούργησα για:
– την παρουσίασή μου στον σύνδεσμο  https://www.youtube.com/watch?v=mu0cGkyj5e0

– και το βιβλίο “CyberSecurity Comics” ebook – v.1.0 στον σύνδεσμο https://www.youtube.com/watch?v=1p7r2ft7dOo

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  eTwinning ,Logo-like περιβάλλον ,ΑΙ ,Γενικά ,Συνέδρια 22 Φεβρουαρίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

3ο Συμπόσιο “Το Δέντρο της Logo εν Ελλάδι”: “Logo-like περιβάλλοντα και Μηχανική Μάθηση-Τεχνητή Νοημοσύνη”

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 02 04 121611 Αφίσα2024 image001
Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024
https://www.logotreegr.net/3o
https://www.logotreegr.net/programme
Προσοχή! Αλλαγή χώρου διεξαγωγής (λόγω καταλήψεων)!
Το Συμπόσιο θα διεξαχθεί δια ζώσης
Ιπποκράτους 15 (αίθουσα «Ίρις», Πανεπιστημιακή Λέσχη, ΕΚΠΑ), μεταξύ των οδών Πανεπιστημίου και Ακαδημίας στο ισόγειο της Διεύθυνσης Φοιτητικής Μέριμνας του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Παλιοί και νέοι φίλοι, logoists ή μη, θα έχουμε την ευκαιρία να αλληλεπιδράσουμε και να ανταλλάξουμε ιδέες και εμπειρίες αναφορικά με τα Logo-like περιβάλλοντα και την Τεχνητή Νοημοσύνη.
Η εισήγησή μου φέρει τον τίτλο: “Εξερευνώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στο σύγχρονο σχολείο: ευρωπαϊκό eTwinning έργο Exploring AI in the classroom”.
Η εργασία αφορά στην ανάδειξη της μεθοδολογίας, των κύριων
χαρακτηριστικών και των δραστηριοτήτων στο πλαίσιο του eTwinning έργου “Exploring AI in the classroom” https://school-education.ec.europa.eu/en/networking/projects/157257 (μετάφραση στα ελληνικά: «Εξερευνώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη στην τάξη»). Το #eTwinning έργο υλοποιείται το σχολικό έτος 2023-2024 με τη συνεργασία μαθητών και εκπαιδευτικών από 15 σχολεία από Ελλάδα, Κύπρο, Γερμανία, Γεωργία, Ιταλία, Κροατία, Πολωνία, Πορτογαλία, Τουρκία.
Η εργασία αποσκοπεί στην ανάπτυξη διαλόγου σχετικά με βασικά στοιχεία, ερεθίσματα, κατευθύνσεις και εργαλεία για την αποτελεσματική ένταξη σύγχρονων διδακτικών παρεμβάσεων με αξιοποίηση εφαρμογών Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) σε αυθεντικές συνθήκες σχολικής τάξης.
Θα χαρώ πολύ να σας δω!

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  eTwinning ,EU Code Week ,Logo-like περιβάλλον ,Γενικά ,Η Logo στην εκπαίδευση ,Συνέδρια 14 Φεβρουαρίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

3ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συμπόσιο “Το Δέντρο της Logo εν Ελλάδι”

Αφίσα2024

Το 3ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συμπόσιο “Το Δέντρο της Logo εν Ελλάδι” συνδιοργανώνεται από την Πανελλήνια Παιδαγωγική Εταιρεία Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΠΑ.Π.Ε.Δ.Ε.), το Εργαστήριο Πληροφορικής του ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ και το STEM Education.

Σκοπός του Συμποσίου είναι η αλληλεπίδραση και η επικοινωνία ανάμεσα στα μέλη της εκπαιδευτικής και ερευνητικής κοινότητας, η οποία αναδεικνύει τις τάσεις, τις μεθοδολογίες, τις καλές πρακτικές και τις προοπτικές αξιοποίησης του διαχρονικού “Δέντρου της Logo” στη σύγχρονη διδασκαλία και μάθηση.

Το Συμπόσιο θα διεξαχθεί δια ζώσης στο αμφιθέατρο του Μαρασλείου του ΠΤΔΕ του ΕΚΠΑ (Μαρασλή 4, στάση μετρό Ευαγγελισμός, Αθήνα) την Κυριακή 18 Φεβρουαρίου 2024.
Δικτυακός τόπος: https://www.logotreegr.net/

[Γιατί;]

Σκοπός του Συμποσίου είναι η αλληλεπίδραση και η επικοινωνία ανάμεσα στα μέλη της εκπαιδευτικής και ερευνητικής κοινότητας, η οποία αναδεικνύει τις τάσεις, τις μεθοδολογίες, τις καλές πρακτικές και τις προοπτικές αξιοποίησης του διαχρονικού “Δέντρου της Logo” στη σύγχρονη διδασκαλία και μάθηση.

[Σε ποιους;]

Απευθύνεται:
  • Σε εκπαιδευτικούς και επιμορφωτές όλων των βαθμίδων της τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης που αξιοποιούν τα περιβάλλοντα αυτά στη μαθησιακή διαδικασία online, δια ζώσης ή υβριδικά.

  • Στην επιστημονική κοινότητα (ερευνητικό/διδακτικό προσωπικό και φοιτητές) που ασχολείται με νέες καινοτόμες χρήσεις τους στην εκπαίδευση ή/και σε άλλους τομείς και δίνει νέες ιδέες για την εξέλιξή τους.

  • Στην κοινότητα των επαγγελματιών (practitioners) που αξιοποιούν τα περιβάλλοντα αυτά ευρύτερα για άλλες εφαρμογές στον επαγγελματικό και βιομηχανικό χώρο και ασχολούνται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ψηφιακών συσκευών και υλικού.

Θεματικές περιοχές του συμποσίου

Η προβληματική του Συμποσίου που αφορά

  • την παιδαγωγική φιλοσοφία, τις μεθοδολογίες, τα προγραμματιστικά περιβάλλοντα και τις καλές πρακτικές,

  • σε εξελισσόμενα διαχρονικά από τα Logo-like στα Scratch-based προγραμματιστικά περιβάλλοντα βασισμένα σε οπτικό/block-based ή/και κειμενικό προγραμματισμό,

  • στη σημερινή πολυ-πολιτισμική μάθηση και διδασκαλία,

πρέπει να συσχετίζεται με τις προτεινόμενες θεματικές περιοχές:

  • εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης,​

  • νέα προγράμματα σπουδών Πληροφορικής και διασύνδεσή τους με άλλα επιστημονικά αντικείμενα,

  • σύγχρονα περιβάλλοντα προγραμματισμού, διδακτική προγραμματιστικών στυλ και υποδειγμάτων, αξιολόγηση κώδικα (π.χ. eventdriven, parallel, objectbased/oriented, structured),

  • υπολογιστική σκέψη και μαθηματικά (γεωμετρία της χελώνας και του χώρου),

  • καινοτόμες δημιουργίες με αφηγήσεις, υπερ-αφηγήσεις, animations, παιχνίδια,

  • περιβάλλοντα  ως εργαλεία συμπερίληψης και υλοποίησης διαθεματικών δραστηριοτήτων,
  • δραστηριότητες STEAM και ρομποτικές συσκευές κάθε τύπου (π.χ. turtlebots),

  • εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης και μηχανικής μάθησης

Στιγμιότυπο οθόνης 2024 02 04 121611

 

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Logo-like περιβάλλον ,Γενικά ,Η Logo στην εκπαίδευση ,Συνέδρια 4 Φεβρουαρίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

Εγκάρδιες ευχές για Καλές Γιορτές! Καλά Χριστούγεννα! Ευτυχισμένο το νέο έτος 2024!

Το εκπαιδευτικό κοινωνικό δίκτυο Η Logo στην εκπαίδευση: Μια κοινότητα πρακτικής και μάθησης  

(http://logogreekworld.ning.com/) σας εύχεται εγκάρδια 

Καλά Χριστούγεννα με τους αγαπημένους σας!

Είθε το νέο έτος 2024 να χαρίσει υγεία, ειρήνη, αγάπη, δημιουργικότητα, αδελφοσύνη, αλληλεγγύη, πρόοδο και χαρά! 

Χρόνια πολλά, όμορφα, δημιουργικά!

Προτάσεις για Χριστουγεννιάτικες δραστηριότητες 

Στη διεύθυνση http://scratch.mit.edu/galleries/view/106246 θα βρείτε μια συλλογή Christmas cards – Χριστουγεννιάτικες κάρτες, σκρατσάκια (δημιουργίες στο Scratch) με πολλές ευχές από μαθητές.

Το eTwinning project “Exploring AI in the classroom” ( https://school-education.ec.europa.eu/en/networking/projects/157257 ) σας προτείνει:

ΕΧΑΙ – 2023 XMAS ACTIVITY “Which periodic element are you?”
https://codeweek.eu/view/596033/exai-2023-xmas-activity-which-perio…

Christmas cards with HTML – EXAI
https://codeweek.eu/view/596004/christmas-cards-with-html-exai

Christmas cards as Scratch projects – ΕΧΑΙ
https://codeweek.eu/view/596003/christmas-cards-as-scratch-projects…

CODE WEEK 4 ALL: cw23-hSiLa

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 24 Δεκεμβρίου, 2023 Κατερίνα Γλέζου

9ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning – 11ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ

3Καταγραφή  

9ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning  #etwinconfgr

«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

Δικτυακός τόπος: http://www.etwinning.gr/conf2023Σύρος, 20, 21, 22 Οκτωβρίου 2023 

υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού (αρ. πρωτ. 92721/2023)

 

11ο Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ, «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη»

Δικτυακός τόπος: https://e-diktyo.eu/

 

Σύρος, 20, 21, 22 Οκτωβρίου 2023

 

https://www.etwinning.gr/images/conf2023/Final-program.pdf
1Καταγραφή2 1Καταγραφή

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  Γενικά 18 Οκτωβρίου, 2023 Κατερίνα Γλέζου

#CodeWeek 7-22 Οκτωβρίου 2023

Στιγμιότυπο οθόνης 2023 10 05 205236
https://codeweek.eu/
Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Προγραμματισμού είναι μια πρωτοβουλία βάσης που έχει ως στόχο να κάνει τον προγραμματισμό και τον ψηφιακό γραμματισμό προσιτό σε όλους, με διασκεδαστικό και ενδιαφέροντα τρόπο.
#CodeWeek
7-22 Οκτωβρίου 2023
Η εκμάθηση συγγραφής κώδικα μας βοηθάει να κατανοούμε τον κόσμο που εξελίσσεται ταχύτατα γύρω μας, να διευρύνουμε τις γνώσεις μας για τον τρόπο λειτουργίας της τεχνολογίας και να αναπτύσσουμε δεξιότητες και ικανότητες, ώστε να ανακαλύπτουμε νέες ιδέες και να καινοτομούμε.
Ο καθένας μπορεί να διοργανώσει ή να συμμετέχει σε 
μια δραστηριότητα. Διάλεξε θέμα και κοινό στόχος και πρόσθεσε τη δραστηριότητά σου στον χάρτη, ή αναζήτησε εκδηλώσεις στην περιοχή σου.
Αν δεν ξέρεις πώς να διοργανώσεις μια δραστηριότητα, επισκέψου τη σελίδα εκπαιδευτικών πόρων μας και το υλικό κατάρτισης εκπαιδευτικών προγραμμάτων για καθοδήγηση και προσαρμοσμένα πλάνα μαθημάτων.

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  EU Code Week ,Γενικά 9 Οκτωβρίου, 2023 Κατερίνα Γλέζου

EU Code Week MOOC “Navigating Innovative Technologies Across the Curriculum”

asset v1 CodeWeekNavigatingTech2023type@assetblock@Course IMG v2
Τη Δευτέρα 9/10/26 θα ξεκινήσει το νέο EU Code Week MOOC με τίτλο “Navigating Innovative Technologies Across the Curriculum” στην πλατφόρμα European Schoolnet Academy
https://www.europeanschoolnetacademy.eu/…/course…/about
Στο MOOC μπορείτε να συμμετέχετε είτε ατομικά είτε ως μέλη ομάδας μελέτης που συνεργάζονται για να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του μαθήματος.
Μετά την επιτυχία της προηγούμενης ομάδας μελέτης, δημιούργησα μία νέα ομάδα μελέτης (Study Group) ώστε να υποστηρίξω τους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς να εξοικειωθούν με την πλατφόρμα European Schoolnet Academy, να εγγραφούν στο συγκεκριμένο μάθημα, να έρθουν σε επαφή με καινοτόμες μεθοδολογίες και σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία ώστε να είναι σε θέση να δοκιμάσουν νέες δραστηριότητες στη διδακτική-μαθησιακή διαδικασία.
Θεωρώ ότι είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για την ανάπτυξη συνεργασίας, την οικοδόμηση νέων γνώσεων και δεξιοτήτων καθώς και την απόκτηση ευρωπαϊκής πιστοποίησης επιμόρφωσης. Σας διαβεβαιώνω ότι θα τα καταφέρετε μια χαρά αρκεί να έχετε ένα σχετικά καλό επίπεδο στην αγγλική γλώσσα (τουλάχιστον σε επίπεδο reading comprehension).
Αν θέλετε να συμμετέχετε στην ομάδα μελέτης, ακόμα και αν έχετε δισταγμό/απορίες/ερωτήσεις, είμαι στη διάθεσή σας και μπορείτε να μου στείλετε μήνυμα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο glezou@gmail.com.
#CodeWeekNavigatingTech #codeweek2023 #codeweekmooc #StudyGroup
#LeadingTeacher #StudyGroupLeadingTeacher #EUCodeWeek

Υποβολή σχολίου Δημοσιευμένο στην κατηγορία  EU Code Week ,Γενικά 9 Οκτωβρίου, 2023 Κατερίνα Γλέζου

Επόμενα άρθρα Προηγούμενα άρθρα


Κατηγορίες

  • Blogroll

  • Logo

  • Πηγές - Feeds


    Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
    Αντίθεση