Εργαστήριο “Exploring AI in the classroom: Αξιοποιώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στη διδακτική διαδικασία”

14 Απριλίου, 2024 Κατερίνα Γλέζου

1
Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της Ημερίδας για την Αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην Α/θμια και Β/θμια Εκπαίδευση το Σάββατο 13 Απριλίου 2024, στην Πολυτεχνειούπολη ΕΜΠ Ζωγράφου.
https://edu.ellak.gr/2024/03/29/ai-in-education/

Την ημερίδα διοργάνωσαν ο Οργανισμός Ανοιχτών Τεχνολογιών – ΕΕΛΛΑΚ, η Ελληνογερμανική Αγωγή, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, την Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών του ΕΜΠ, τον Εθνικό Οργανισμό Υποστήριξης eTwinning και το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων (Ι.Τ.Υ.Ε.) «ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ».

Στο πλαίσιο της ημερίδας είχα τη χαρά και την τιμή να πραγματοποιήσω το Εργαστήριο “Exploring AI in the classroom: Αξιοποιώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στη διδακτική διαδικασία” μετά από πρόσκληση του Εθνικού Οργανισμού Υποστήριξης eTwinning.

Το εργαστήριο «Exploring AI in the classroom – Αξιοποιώντας εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στη διδακτική διαδικασία» αφορούσε στη γνωριμία και εξοικείωση των εκπαιδευτικών με σύγχρονες εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης (ΤΝ) για την υποστήριξη της διδασκαλίας και της μάθησης.
Σκοπός του εργαστηρίου ήταν να συμβάλλει στην οικοδόμηση γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων των εκπαιδευτικών σχετικά με την ορθή ένταξη και παιδαγωγική αξιοποίηση των εργαλείων ΤΝ στη διδακτική πρακτική.
Στο εργαστήριο παρουσιάστηκαν αυθεντικά παραδείγματα διδακτικών παρεμβάσεων με αξιοποίηση εφαρμογών ΤΝ σε συνθήκες σχολικής τάξης, εστιάζοντας στα κύρια χαρακτηριστικά, ερεθίσματα, κατευθύνσεις και ενδεικτικά εργαλεία ΤΝ. Τα παραδείγματα αναφέρονται σε δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού eTwinning έργου “Exploring AI in the classroom” (μετάφραση στα ελληνικά: “Εξερευνώντας την Τεχνητή Νοημοσύνη στην τάξη”) καθώς και του μαθήματος “Εφαρμογές Πληροφορικής” της Α΄ Λυκείου στο Α΄Αρσάκειο Λύκειο Ψυχικού κατά το σχολικό έτος 2023-2024.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα τόσο της διαμορφωτικής όσο και της τελικής αξιολόγησης του εργαστηρίου και τα ιδιαίτερα εποικοδομητικά σχόλια των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών ο σκοπός επιτεύχθηκε ξεπερνώντας μάλιστα τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.
Μπορείτε να δείτε τον κορμό της παρουσίασης εδώ https://bit.ly/4cRMBDR καθώς και το λίνο για τη διεξαγωγή του εργαστηρίου εδώ https://bit.ly/4aQ6Fo9 .
Ευχαριστώ θερμά και συγχαρητήρια στους συμμετέχοντες εκπαιδευτικούς για την ενεργή συμμετοχή, τον γόνιμο διάλογο και το ουσιαστικό ενδιαφέρον τους. Χάρηκα ιδιαιτέρως που συνάντησα παλιούς φίλους, συναδέλφους και συνεργάτες και γνώρισα νέους.
(In English)
The work of the Conference on the Utilization of Artificial Intelligence in Primary and Secondary Education was successfully completed on Saturday, April 13, 2024, at the National Technical University of Athens, Zografou.
https://edu.ellak.gr/2024/03/29/ai-in-education/
The day was organized by the Open Technologies Organization – EELLAK, Hellenic German Education, in collaboration with the Institute of Educational Policy, the School of Electrical and Computer Engineering of NTUA, the eTwinning National Support Organization and the Computer Technology Institute and Press “Diophantus”.
As part of the conference, I had the pleasure and honor to hold the Workshop “Exploring AI in the classroom: Using Artificial Intelligence applications in the teaching process”, invited by the eTwinning National Support Organization.
The workshop “Exploring AI in the classroom – Utilizing Artificial Intelligence applications in the teaching process” was about getting to know and familiarizing teachers with modern Artificial Intelligence (AI) applications to support teaching and learning.
The purpose of the workshop was to contribute to the building of knowledge, skills and attitudes of teachers regarding the correct integration and pedagogical use of IT tools in teaching practice.
In the workshop, authentic examples of teaching interventions using IT applications were presented in classroom conditions, focusing on the main characteristics, stimuli, directions and indicative tools of IT. The examples refer to activities carried out in the framework of the European #eTwinning project “Exploring AI in the classroom” as well as the course “Informatics Applications” of the 1st grade in 1st Arsakeio Senior High School of Psychico during the 2023-2024 school year.
According to the results of both the formative and the final evaluation of the workshop and the particularly constructive comments of the participating teachers, the goal was achieved even surpassing the expected results.
You can see the body of the presentation here https://bit.ly/4cRMBDR as well as the lino for the workshop here https://bit.ly/4aQ6Fo9 .
My warm thanks and congratulations to the participating teachers for their active participation, fruitful dialogue and substantial interest. I was especially happy to meet old friends, colleagues and partners and meet new ones.
#AI #ellak #eTwinning #EXAI #AIinEducation #codeweek #scientix

Δημοσιευμένο στην κατηγορία  eTwinning ,EU Code Week ,Scientix ,Συνέδρια .

Αφήστε μια απάντηση


Ημερολόγιο

Απρίλιος 2024
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση