6ο Πανελλήνιο Συνέδριο eTwinning

«Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας
στα συνεργατικά σχολικά προγράμματα στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση»

Hashtag συνεδρίου: #etwinconfgr

Θεσσαλονίκη 6,7,8 Μαρτίου 2020

GRAND HOTEL PALACE https://www.grandhotelpalace.gr/

Περισσότερα http://www.etwinning.gr/conf2019

Κατεβάστε το πρόγραμμα Programma_etwinning_2019_20

Comments 0 σχόλια »

RIP Nikos Dapontes. A great man, teacher, physicist, ICT trainer, Logoist, Scratcher.
Enormous loss for Scratch, Greek and International Educational Community.

Καλό ταξίδι, Δάσκαλε Νίκο Δαπόντε. Σ’ ευχαριστούμε για όσα αφείδωλα μας πρόσφερες. Θα είσαι πάντα στην καρδιά μας.
Έφυγε ένας υπέροχος άνθρωπος, μεγάλος δάσκαλος, φυσικός, μέντορας, επιμορφωτής, ερευνητής της Logo, του Scratch, του Thymio, της Ρομποτικής.
Τεράστια απώλεια για την ελληνική και τη διεθνή εκπαιδευτική κοινότητα.

«Πεποίθησή μου είναι ότι μόνο η αναζήτηση μαζί με άλλους, που έχουν ίδιες ανησυχίες και παίρνουν πρωτοβουλίες στην καθημερινή διδακτική πράξη, θα μπορούσε να μας οδηγήσει στις αναγκαίες αναπροσαρμογές και βελτιώσεις στη διδασκαλία μας».

Ο Νίκος Δαπόντες γεννήθηκε το 1948 στην Ερμούπολη της Σύρου.

Πτυχιούχος του Τμήματος Φυσικής του Πανεπιστημίου Πατρών, κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος DEA στη Διδακτική της Φυσικής από το Πανεπιστήμιο Paris 7 στο Παρίσι, το 2000 ολοκλήρωσε τη διδακτορική διατριβή με θέμα «Διαδικασία δημιουργίας εκπαιδευτικού πληροφορικού περιβάλλοντος για τη Φυσική: η περίπτωση της δημιουργίας, της αξιολόγησης και της αναδόμησης του εκπαιδευτικού λογισμικού «Αριάδνη» για τη διδασκαλία της Κινηματικής» στο Πανεπιστήμιο Πατρών.
Δίδαξε σε Δημόσια και σε Ιδιωτικά Σχολεία, μεταξύ των οποίων και το Αρσάκειο Ψυχικού και το Ευρωπαϊκό Σχολείο Βρυξελλών.

Αποσπασμένος εκπαιδευτικός στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο συνέβαλε τα μέγιστα στο έργο της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ για την εισαγωγή και αξιοποίηση των Τεχνολογιών των Επικοινωνιών και της Πληροφορίας στην ελληνική εκπαίδευση. Μεταξύ άλλων, συνετέλεσε στην παραγωγή λογισμικών, σεναρίων-δραστηριοτήτων όπως Μικρόκοσμοι Κινηματικής στο Αβάκιο – Eslate, ΓΑΙΑ, εξελληνισμό-προσαρμογή του Modellus και του Microworlds Pro

Διετέλεσε Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών Αιτωλοακαρνανίας καθώς και Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Σπουδών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας.

Ήταν Ιδρυτικό μέλος της Επιστημονικής Ένωσης e Δίκτυο http://e-diktyo.eu/.

Πρωτοπόρος στην εισαγωγή και αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.

Συμμετείχε στην ομάδα συγγραφής των βιβλίων Φυσικής της Α και Β Λυκείου που προορίζονταν για τα Πολυκλαδικά Σχολεία (1997) μαζί με τους Ανδρέα Κασσέτα, Σταμάτη Μουρίκη και Μανόλη Σκιαθίτη.

Τα τελευταία χρόνια υποστήριξε την εκπαιδευτική ρομποτική μέσω δημοσίευσης πολλών σχετικών άρθρων (http://makolas.blogspot.com ).

 

———————
Από το 1ο Συμπόσιο «Το δέντρο της Logo εν Ελλάδι» – Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019 https://www.logotreegr.net/

https://www.logotreegr.net/omilites

Νίκος Δαπόντες
Αρχές δεκαετίας του ΄80: Η πρώτη μου γνωριμία με τη Δυναμοχελώνα (Dynaturtle) του Φυσικού Andrea Disessa, στις μεταπτυχιακές μου σπουδές («Διδακτική της Φυσικής» στο Πανεπιστήμιο Paris VII). Λίγο αργότερα, το 1986, αποκτώ τον πρώτο μου υπολογιστή (έναν Spectrum συνδεδεμένο με τηλεόραση και κασετόφωνο!). Αμέσως, φτιάχνω την πρώτη μου διαδικασία, με εντολές Logo, ένα … τετράγωνο!  Ενθουσιάζομαι τόσο πολύ που συνεχίζω πλέον να επιλύω προβλήματα από τα Μαθηματικά, τη Φυσική και την Τέχνη. Αποτέλεσμα… 1989 η έκδοση του βιβλίου μου για τη Logo (Gutenberg), 1993 η έκδοση του λογισμικού με προσομοιώσεις, «Κινηματική» (στην εξελληνισμένη MultiLogo), και η διοργάνωση σεμιναρίων εκμάθησης της Logo για εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων συλλόγων και ενώσεων (π.χ. ΕΚΦΕ Αγρινίου). Στη συνέχεια, συμμετέχω ενεργά στη διάδοση του εξελληνισμένου Microworlds Pro, στην παραγωγή τόσο του πρωτοποριακού, για την εποχή του 1999-2002, λογισμικού ΓΑΙΑ, καθώς και άλλων μικρόκοσμων, όπως οι «Γεωπίνακες», τα οποία οικοδομήθηκαν όλα στη βάση τις παιδαγωγικές αρχές της Logo. 2008-2019 δημιουργώ μια σειρά από 800 σχεδόν projects στην «Κοινότητα του Scratch» (προσομοιώσεις φυσικών φαινομένων, γεωμετρικών κατασκευών και τέχνης), και παράλληλα, στο νέο περιβάλλον Scratch 3.0, προγραμματίζω διασυνδέοντας, συστήματα εκπαιδευτικής ρομποτικής (Thymio, WeDo, Μicrobit BBC).

https://www.logotreegr.net/omilies

Ν. Δαπόντες: Από τις Δυναμοχελώνες της οθόνης στα Ρομποτάκια της πραγματικότητας
https://youtu.be/X1i-gAR6vVs
————-

Τα ιστολόγια του Νίκου Δαπόντε

Προγραμματίζοντας στο SCRATCH  http://makolas.blogspot.com
Art-Scratch με Μαθηματικά και Φυσική  http://dapontesgr.blogspot.com/

—————–

Δύο ιστοσελίδες του Νίκου Δαπόντε στην Κοινότητα του Scratch

https://scratch.mit.edu/users/dapontes/
dapontes
Μέλος του Scratch Joined 11 χρόνια, 10 μήνες ago Greece

575 έργα

https://scratch.mit.edu/users/dapontesgr/

dapontesgr
Μέλος του Scratch Joined 9 χρόνια, 5 μήνες ago Greece
182  έργα
——————
https://www.facebook.com/dapontes
——————

http://www.youtube.com/channel/UCST__ChPhiVInaHtTs7cJ_A
—————————–
Η Σελίδα του Νίκου Δαπόντε στο δίκτυο της Logo

http://logogreekworld.ning.com/profile/NhikosDaphontes

—————
Η Σελίδα του Νίκου Δαπόντε στην Ελληνική Πύλη Παιδείας
https://www.eduportal.gr/tag/nikos-dapontes/

————————

Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένειά του, και ιδιαιτέρως στην αγαπημένη του κόρη Αριάδνη, στους φίλους και συναδέλφους.

Ο τελευταίος αποχαιρετισμός θα γίνει την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου στις 12:00 στο Α’ Νεκροταφείο Αθηνών, με πολιτική κηδεία.

Comments 0 σχόλια »

 

Θερμές ευχές για το νέο έτος 2020, να απαλύνει τον πόνο, να φέρει το χαμόγελο στα χείλη, να χαρίσει ειρήνη, αγάπη, υγεία, δημιουργία, αδελφοσύνη, αλληλεγγύη για ένα καλύτερο αύριο!
Επί γης ειρήνη!

https://scratch.mit.edu/projects/350177987/

Στη διεύθυνση https://scratch.mit.edu/studios/106246/ θα βρείτε μια συλλογή Christmas cards – Χριστουγεννιάτικες κάρτες, έργα-δημιουργίες στο Scratch από μαθητές των Αρσακείων Σχολείων Ψυχικού.

Best wishes for a New Year of Peace, Love, Health, Creativity, Solidarity for a better tomorrow!
Peace on earth!

https://scratch.mit.edu/projects/350177987/

At https://scratch.mit.edu/studios/106246/ you will find a collection of Christmas cards – Χριστουγεννιάτικες κάρτες,
Scratch projects created by students of Arsakeia Schools Psychikou.

 

Comments 0 σχόλια »

https://www.logotreegr.net/programma



Λήψη αρχείου

 

 

Comments 0 σχόλια »

Το Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2019 και ώρα 09.00-14.30, στο OTE Academy (Πέλικα & Σπάρτης 1, 15122, Μαρούσι Αττικής), διοργανώνεται το συμπόσιο “Το δένδρο της Logo εν Ελλάδι”, για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον των δραστηριοτήτων με logo-like περιβάλλοντα, μέσα από τη ματιά και τις εμπειρίες όσων τα αγάπησαν, τα δημιούργησαν και τα αξιοποίησαν στην εκπαιδευτική διαδικασία…

Μια διαφορετική ημερίδα από όσα έχουμε μέχρι σήμερα παρακολουθήσει, ταξιδεύοντας σε 4 εποχές… αφηγούμενοι προσωπικές ιστορίες – εμπειρίες που μας άφησαν ανεξίτηλα ίχνη, που ίσως ποτέ δεν μοιραστήκαμε…
Κύριος σκοπός της ημερίδας είναι να φέρει σε επαφή παλαιούς και νεότερους εραστές, εργάτες και μαχητές των logo-likeπεριβαλλόντων και της παιδαγωγικής τους αξιοποίησης, από τις απαρχές της Logo μέχρι το Scratch, και ακόμη παραπέρα, χωρίς κανενός είδους αποκλεισμό, μέσα από 4 εποχές.
«80s»: Η εποχή της τοπικότητας, των δημιουργικών ανεξάρτητων πρωτοβουλιών.
«90s»: Η εποχή της υπολογιστικής πολυτροπικότητας, των πολυμέσων και των παραθύρων.
«00s»: Η εποχή των διεπιστημονικών διερευνήσεων, του οπτικού προγραμματισμού.
«10s»: Η εποχή των παγκόσμιων κοινοτήτων, των διασυνδέσεων με τον πραγματικό κόσμο.

«Το δέντρο της Logo εν Ελλάδι» 

(Σάββατο 5/10/2019 Θέατρο OTEAcademy)

 

Ένα Συμπόσιο – Ημερίδα που θα επιχειρήσει να δείξει πώς η Logo, που εμφανίστηκε στη δεκαετία του ’80, αποτελεί ένα διαρκώς εξελισσόμενο περιβάλλον ανάπτυξης με πολύ μέλλον…

Το παρελθόν, το παρόν και προτίστως το μέλλον των δραστηριοτήτων με logo-like περιβάλλοντα, μέσα από τα μάτια όσων τα αγάπησαν, τα δημιούργησαν και τα αξιοποιούν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Ένα διαφορετικό Σάββατο (5/10/19, 9:00-14:30) από όσα έχετε μέχρι σήμερα παρακολουθήσει, ταξιδεύοντας σε 4 εποχές…

  • αφηγούμενοι προσωπικές ιστορίες – εμπειρίες που μας άφησαν ανεξίτηλα ίχνη, που ίσως ποτέ δεν μοιραστήκαμε,
  • περιηγούμενοι σε εκθέματα (φωτογραφίες, βίντεο, κατασκευές, βιβλία, συσκευασίες λογισμικών κ.λπ.), και 
  • συμμετέχοντας σε βιωματικές δραστηριότητες και καλές πρακτικές.

 

Σκοπός
Σκοπός του Συμποσίου – Ημερίδας “Το δένδρο της Logo εν Ελλάδι” είναι η αλληλεπίδραση και η επικοινωνία ανάμεσα σε μέλη της εκπαιδευτικής, ερευνητικής και πανεπιστημιακής κοινότητας σχετικά με το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον της γλώσσας προγραμματισμού Logo και των logo-like περιβαλλόντων, μέσα από τη ματιά και τις εμπειρίες όσων τα αγάπησαν, τα δημιούργησαν και τα αξιοποίησαν στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Κύριος στόχος της ημερίδας είναι να φέρει σε επαφή παλαιούς και νεότερους εραστές, εργάτες και μαχητές των logo-like περιβαλλόντων και της παιδαγωγικής αξιοποίησης της γλώσσας προγραμματισμού Logo, από τις απαρχές της μέχρι το Scratch.


Απευθύνεται

  • Σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης 
  • Σε στελέχη της εκπαίδευσης 
  • Σε επιμορφωτές ΤΠΕ στην εκπαίδευση
  • Στην ερευνητική κοινότητα που ασχολείται με την παιδαγωγική αξιοποίηση των logo-like περιβαλλόντων στη διδασκαλία και τη μάθηση
  • Στην κοινότητα των επαγγελματιών που ασχολούνται με τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη ψηφιακού υλικού και εφαρμογών για τη διδασκαλία και τη μάθηση
  • Σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές που στο πλαίσιο των σπουδών τους ασχολούνται με τον προγραμματισμό και τις ΤΠΕ στη μαθησιακή διαδικασία
 
 

Τόπος διεξαγωγής του συνεδρίου

OTE Academy, Πέλικα & Σπάρτης 1, 15122, Μαρούσι Αττικής

 

Εγγραφή – Βεβαιώσεις Συμμετοχής

Η εγγραφή και η παρακολούθηση του συνεδρίου δεν έχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τους εισηγητές και τους συμμετέχοντες.


Όλοι οι συμμετέχοντες στις εργασίες του συνεδρίου θα λάβουν διαμέσου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου βεβαίωση παρακολούθησης.

Περισσότερες πληροφορίες στον ιστότοπο https://www.logotreegr.net/

Ακόμα, έχει δημιουργηθεί εκδήλωση
  «Το δέντρο της Logo εν Ελλάδι »
 -στο facebook:

– στο εκπαιδευτικό κοινωνικό δίκτυο Η Logo στην εκπαίδευση: Μια κοινότητα πρακτικής και μάθησης (http://logogreekworld.ning.com/)
 

Comments 0 σχόλια »

 

From 9 to 12 July, 25 primary schools teachers, selected from the network of EU Code Week Leading teachers within the 28 EU member states, will gather in the Future Classroom Lab in Brussels to attend the pilot Summer School.

Co-organised by EU Code Week and Code.org, this unique pilot training opportunity will provide primary school Leading teachers with tools, hands-on workshops and training resources to implement computational thinking and coding in their classrooms.

This four-day training aims to expand the teachers’ knowledge of computational thinking and coding by exploring the EU Code Week methodology and the exclusive programme Computer Science Fundamentals from the Code.org curriculum to develop more effective mechanisms to implement coding in schools.

Moreover, the teachers will receive tools to pass on this knowledge to their community of teachers and will be encouraged to create new learning resources, as well as become mentors of the EU Code Week Deep Dive Massive Open Online Course (MOOC) planned for September 2019.

 

 

You are invited to play a jigsaw puzzle. Enjoy the puzzle at:

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0e39d9ce01ab

Comments 0 σχόλια »

Η Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία διοργανώνει την Τετάρτη 17 και την Πέμπτη 18 Απριλίου 2019στα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Σχολεία Εκάλης το «7ο Παναρσακειακό Μαθητικό Συνέδριο»με θέμα«Σύγχρονος άνθρωπος και ψηφιακή τεχνολογία: προκλήσεις και προβληματισμοί».

Σκοπός του Συνεδρίου, που αποτελεί προσομοίωση επιστημονικών συνεδρίων, είναι να φέρει τους μαθητές αντιμέτωπους με τον δυναμικό κόσμο της σύγχρονης ψηφιακής τεχνολογίας και τους πολλαπλούς δρόμους που αυτή ανοίγει στο μέλλον. Πολύς λόγος γίνεται σήμερα για τεχνικά άψογες κατασκευές, για νοήμονες μηχανές, για έξυπνες εφαρμογές και έξυπνες πόλεις, για νέα υλικά, για πρωτοποριακές θεραπείες, για ευφυή λογισμικά, για μεγάλα δεδομένα, για δίκτυα επικοινωνίας. Πώς μπορούμε να ελέγξουμε και να αποφασίσουμε ποια απ’ όλα αυτά τα τεχνολογικά επιτεύγματα, με ποιο τρόπο και υπό ποιες προϋποθέσεις θα οδηγήσουν τον κόσμο και τον άνθρωπο σε ένα αύριο πιο εύκολο αλλά ταυτόχρονα ουσιαστικό; Το Συνέδριο επιδιώκει να καταστήσει σαφές στους μαθητές ότι η μεγαλύτερη πρόκληση για τον σημερινό νέο είναι να επινοήσει το μέλλον του.

Κεντρικός ομιλητής θα είναι ο Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, καθηγητής του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Επιστήμης Υπολογιστών του Massachusetts Institute of Technology (MIT), ο οποίος τιμήθηκε το 2018με την κορυφαία διάκρισηRolf Nevanlinna Prize για τη συμβολή του στα μαθηματικά των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Ο τίτλος της ομιλίας του καθηγητή Κ. Δασκαλάκη είναι «Πώς οι ψηφιακές τεχνολογίες αλλάζουν τον κόσμο γύρω μας;».

Στο Συνέδριο συμμετέχουν ως εισηγητές μαθητές από τα Αρσάκεια-Τοσίτσεια Γυμνάσια και Λύκεια Αθήνας, Θεσσαλονίκης, Πάτρας, Ιωαννίνων και Τιράνων καθώς και μαθητές από δημόσια και ιδιωτικά, γενικά και επαγγελματικά Λύκεια της Αττικής. Ειδικότερα, 700 μαθητές με την καθοδήγηση 120 περίπου εκπαιδευτικών σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους εργάστηκαν σε ομάδες, διερεύνησαν, προβληματίστηκαν, ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα αιχμής που θέτει η ψηφιακή τεχνολογία. Το αποτέλεσμα αυτής της εκπαιδευτικής διαδικασίας είναι 130 εργασίες που οι ίδιοι οι μαθητές και οι μαθήτριες παρουσιάζουν δημόσια στο Συνέδριο ως εισηγήσεις, poster,εργαστήρια, ταινίες μικρού μήκους, δρώμενα, έκθεση εικαστικού υλικού, ρητορικά αγωνίσματα, ψηφιακές εφαρμογές.

Το Συνέδριο πραγματοποιείται σε συνεργασία με διακεκριμένους Πανεπιστημιακούς και ανθρώπους των γραμμάτων, οι οποίοι έχουν στηρίξει επιστημονικά τις μαθητικές εργασίες και τις ημέρες διεξαγωγής του συνεδρίου θα προεδρεύσουν στις συνεδρίες και θα συνομιλήσουν με τους μαθητές και το κοινό.

Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί σε παράλληλες συνεδρίες στο Κεντρικό Θέατρο, το Αμφιθέατρο και αίθουσες των Αρσακείων-Τοσιτσείων Σχολείων Εκάλης στη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου, διότι αποτελεί όχημα παιδείας για όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες. Το Συνέδριο μπορούν να παρακολουθήσουν οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι γονείς τους καθώς και όλα τα ενδιαφερόμενα μέλη της επιστημονικής, ερευνητικής και εκπαιδευτικής κοινότητας στη χώρα μας.

Η ομιλία του καθηγητή Κωνσταντίνου Δασκαλάκη θα μεταδοθεί ζωντανά μέσω της ιστοσελίδας των Αρσακείων Σχολείων https://arsakeio.gr και της σελίδας τους στο facebook.

Επικοινωνία:

Εποπτεία Σχολείων                                Τηλ. 2106755555, Εσωτ. 140, 125

Ηλεκτρονική διεύθυνση:                         http://synedria.arsakeio.gr/

Comments 0 σχόλια »

Δημοσιεύτηκε το πρόγραμμα του Συνεδρίου.

http://e-diktyo.eu/wp-content/uploads/2019/04/v11_Programma_Rodos_TPE_Conf_e-diktyo_08_042019.pdf

 

Το 10ο συνέδριο e-Δικτύου – Ρόδος 2019 (από τη Σύρο στη Ρόδο) θα πραγματοποιηθεί φέτος στη Ρόδο, 12 – 14 Απριλίου 2019προκειμένου να δοθεί εορταστικός επετειακός χαρακτήρας στο γνωστό Πανελλήνιο Συνέδριο των Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ «Αξιοποίηση των Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στη Διδακτική Πράξη» της Σύρου, το οποίο από το 2001 (έτος του 1ου Συνεδρίου) λαμβάνει χώρα κάθε δύο χρόνια και πρωτοστατεί στην προώθηση της ουσιαστικής παιδαγωγικής ένταξης και ενσωμάτωσης των Ψηφιακών Μέσων στο σχολείο και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

Σκοπός του Συνεδρίου είναι ο γόνιμος προβληματισμός και ο δημιουργικός διάλογος αναφορικά με την εφαρμογή των «Τεχνολογιών της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας στην Εκπαίδευση» (ΤΠΕ-Ε), καθώς και τις σύγχρονες πρακτικές έτσι όπως διαμορφώνονται στη σχολική πραγματικότητα. Ιδιαίτερα στοχεύει στο να ευαισθητοποιήσει τους/τις εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης προς την κατεύθυνση ανάδειξης των θεμάτων διδακτικής μεθοδολογίας με την αξιοποίηση των ΤΠΕ.

 

Το 10ο Συνέδριο απευθύνεται κυρίως στους:

  • Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
  • Επιμορφωτές/τριες ΤΠΕ
  • Επιμορφωτές/τριες και επιμορφούμενους/ες στην διδακτική αξιοποίηση των ΤΠΕ Β΄ Επιπέδου.
  • Μέλη πανεπιστημιακών παιδαγωγικών τμημάτων
  • Φοιτητές/τριες (Παιδαγωγικών Τμημάτων και Τμημάτων Η/Υ & Πληροφορικής).
  • Μεταπτυχιακούς/ές φοιτητές/τριες των ΤΠΕ στην Εκπαίδευση

Πιο αναλυτικά, το Συνέδριο απευθύνεται στους/στις Εκπαιδευτικούς όλων των γνωστικών αντικειμένων της Προσχολικής και Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, της Δευτεροβάθμιας Γενικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, της Ειδικής Αγωγής, στους/στις Επιμορφωτές/τριες των ΤΠΕ, καθώς και στους/στις Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, και στα Στελέχη Εκπαίδευσης. Επιπρόσθετα αναζητεί τη βέλτιστη συμβολή των ΤΠΕ στα ειδικευμένα σχολεία όπως αυτά των Παλιννοστούντων, τα Πολυπολιτισμικά Σχολεία, τα Μουσικά και Καλλιτεχνικά Σχολεία, τα Ολοήμερα Δημοτικά κ.ά.

Το Συνέδριο αφορά τόσο τη Δημόσια όσο και την Ιδιωτική Εκπαίδευση, που αναζητά τρόπους αξιοποίησης των ΤΠΕ για τη βελτίωση της Μαθησιακής και Διδακτικής Διαδικασίας και την καλύτερη οργάνωση της Εκπαιδευτικής κοινότητας (Παιδαγωγική αξιοποίηση εκπαιδευτικών και γενικής χρήση υπολογιστικών εφαρμογών, χρήση του διαδικτύου στη διδακτική πράξη, υπηρεσίες του WEB 2.0).

Comments 0 σχόλια »

Θερμές ευχές για το νέο έτος 2019, να απαλύνει τον πόνο, να φέρει το χαμόγελο στα χείλη, να χαρίσει ειρήνη, αγάπη, υγεία, δημιουργία, αδελφοσύνη, αλληλεγγύη, ευημερία για ένα καλύτερο αύριο!
Επί γης ειρήνη!

2019 wishes for a New Year of Peace, Love, Health, Creativity, Solidarity for a better tomorrow!
Peace on earth!

https://scratch.mit.edu/projects/273450514/

Comments 0 σχόλια »

 

 

 

 

 

Thimble is a code editor for HTML, JavaScript, and CSS, and is designed to help people teach, learn, and create the web with the web. Because it uses a forked version of Brackets, much of what you can do is the same as for using the desktop Brackets editor.

https://thimbleprojects.org/kglezou/147276

https://thimbleprojects.org/kglezou/126639

———————————————————-

https://github.com/mozilla/thimble.mozilla.org/wiki/Using-Thimble-FAQ#how-do-i-use-the-tutorial-feature

 

Comments 0 σχόλια »

Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων