Η δέσμευση του μαθητή στη μαθησιακή διαδικασία

Άλλη μία εξαιρετική μεταπτυχιακή διατριβή για την Ανεστραμμένη τάξη, αυτή τη φορά από την κα Συντυχάκη Φωτεινή, με τίτλο “Η τεχνολογικά υποστηριζόμενη ανεστραμμένη τάξη, ως μέθοδος αύξησης του βαθμού δέσμευσης στη μαθησιακή διαδικασία, ανάπτυξης κινήτρων για τη μάθηση των φυσικών επιστημών και βελτίωσης των ακαδημαϊκών επιδόσεων μαθητών Λυκείου.” έρχεται να αναδείξει τον ενεργό ρόλο του μαθητή στη μαθησιακή διαδικασία ακολουθώντας το μοντέλο της ανεστραμμένης τάξης.



Λήψη αρχείου

Κατηγορίες: Χωρίς κατηγορία. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.