Erasmus Gymnasio Gennadiou BEES – Better European Educational System

b86894e0a large

Erasmus+ KA229

BEES Better European Educational System (for a better European Culture of Inclusion)

Visit the etwinning page of the project

https://twinspace.etwinning.net/96560/home

Erasmus KA 220 ADU “Gamification Activities and Methods for the Elderly’s Support”

Εικόνα1

KA220-ADU – Partnerships for Adult Education

Title “Gamification Activities and Methods for the Elderly’s Support – G.A.M.E.S.”

Project code 2022-2-SK01-KA220-ADU-000092221

Coordinator

tota agentura Slovakia

Partners

Krosnienski Uniwersytet Trzeciego Wieku Poland

V.E.M. srls Italy

ICON Greece Greece

GRUPUL PENTRU INITIATIVE, STUDII SI ANALIZE SOCIALE SEBES Romania

LudusXR Aps Denmark

EduPlus – European Centre for Education and Skills Development, Lda Portugal

Eurospeak Limited Ireland

Asociacija MINTIES BITES Lithuania

Results

1) A practical and innovative Toolkit, a powerful tool answering the needs of target group and stakeholders of developing their skills on how exploit the full potential of Gamification, including multimedia solutions, common challenges, successful approaches and setting out a range of channels for basic skills delivery as well as tools to identify such channels and programmes that may exist already. An inclusive and tailor-made Toolkit about teaching and learning methods, including learning support for struggling adult learners and containing a range of implementation tools.

2) Policy Recommendations regarding the reinforcing of adult and non formal education answering to the main challenges of today’s world taking into account a context marked by rapid technological changes, healthy ageing over the life-course, supportive environments.

Gymnasio Gennadiou ‘Steam and Robotics” Visit to Italy

reggio

First mobility of students and teachers as part of the Erasmus+ project KA229 “STEAM and Robotics: a new learning approach” was held in Reggio Calabria,  from 26 September to 3 October 2021.Project activities on the first mobility in the IIS “Boccioni-Fermi” secondary school in Reggio Calabria started with the presentation of the partner countries, educational systems and schools participating in the project. The students participated in various workshops dedicated to IT and mathematical skills (programming, video editing, GeoGebra), and the last day was dedicated to the evaluation.

In addition to the educational programme, cultural activities were organised which included excursions to Scilla, a picturesque village near Reggio Calabria

Ιστορίες μεταναστών

Στην εφαρμογή Padlet, έχει δημιουργηθεί παρουσίαση με ιστορίες ατόμων που μετακινήθηκαν σε άλλες χώρες από την χώρα καταγωγής τους. Υπάρχουν ιστορίες παιδιών και ενηλίκων από τη Συρία, το Ιράκ, την Υεμένη, το Αφγανιστάν κ.λ.π.

Οι ιστορίες προέρχονται από επίσημες ιστοσελίδες όπως η UNICEF και ιστοσελίδες εφημερίδων. Υπάρχουν 21 ιστορίες, οι περισσότερες στα Ελληνικά, ενώ 5 είναι στα Αγγλικά.

Μετάβαση στο padlet.com

Β. Εκπαιδευτικές δραστηριότητες

  • Ο /Η εκπαιδευτικός ζητάει από τις ομάδες των μαθητών να περιηγηθούν στις ιστορίες και να επιλέξουν μία από όλες. Η κάθε ομάδα μαθητών εξηγεί γιατί επέλεξε την συγκεκριμένη ιστορία. Ανάλογα με την ανθρωπογεωγραφία της τάξης, ο/η εκπαιδευτικός μπορεί να επεκταθεί στο τι συγκίνησε τα μέλη της κάθε ομάδας περισσότερο

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Τα δικαιώματα των παιδιών, σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών

Στην εφαρμογή Padlet, έχει δημιουργηθεί παρουσίαση με εικόνες που περιλαμβάνουν σύντομες περιγραφές των δικαιωμάτων του παιδιού. Η παρουσίαση περιλαμβάνει

Α) Έγγραφο PDF στα Αγγλικά με τα δικαιώματα των παιδιών στα Αγγλικά σύμφωνα με τη σύμβαση των Ηνωμένων Εθνών.

Β) εικόνες για τα 42 δικαιώματα των παιδιών από το εκπαιδευτικό υλικό της UNICEF.

Γ) Υπόδειγμα Σπιτάκι για τα Δικαιώματα

Δ) Παράδειγμα Σπιτάκι για τα Δικαιώματα

Μετάβαση στο padlet.com

Β. Εκπαιδευτικές δραστηριότητες

  • Ο /Η εκπαιδευτικός ζητάει από τους μαθητές να επιλέξουν τέσσερα δικαιώματα που θεωρούν πολύ σημαντικά. Στη συνέχεια οι μαθητές/τριες χρησιμοποιούν την εικόνα Σπιτάκι που υπάρχει στο Padlet και ενοποιούν τις εικόνες των 4 δικαιωμάτων. Η κάθε ομάδα παρουσιάζει το σπιτάκι της και αν επιθυμεί εξηγεί γιατί επέλεξε τα συγκεκριμένα δικαιώματα

Συνεχίστε την ανάγνωση →

Σχολικό έτος 2025-26 Αιτήσεις ΚΑ 122

IMG 9566  Τελευταία ενημέρωση 11/11/2025

Δεν είναι ακόμη διαθέσιμες οι αιτήσεις 2026 στην πλατφόρμα Erasmus

Αλλά για την καλύτερη προετοιμασία των σχολείων μπορείτε να δείτε υποδείγματα σε pdf

ΚΑ122 Call 2026 Short-term projects for mobility of learners and staff in school education (KA122-SCH)_watermark

ΚΑ210 Call 2026 Small-scale partnerships in school education (KA210-SCH)_watermark Call 2026 Short-term projects for mobility of learners and staff in school education (KA122-SCH)_watermark

Ο Οδηγός Erasmus για το 2026

Στα Ελληνικά erasmus-programme-guide-2025_el

Στα Αγγλικά programme-guide-2026_en

Οι αιτήσεις προς το ΙΚΥ μπορούν να υποβληθούν στα ελληνικά.

Πληροφορίες για τις αιτήσεις ΚΑ 122 (μετακίνηση εκπαιδευτικών και μαθητών) 

Προτεραιότητες Erasmus 

  1. Ένταξη και πολυμορφία
  2. Ψηφιακός μετασχηματισμός
  3. Περιβάλλον και καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής
  4. Συμμετοχή στον δημοκρατικό βίο, κοινές αξίες και συμμετοχή των πολιτών στα κοινά

Πληροφορίες για EU login και OID

Παράδειγμα PIF (Participant Identification Form) PIF GR Secondary School of Gennadi 2021

Αναζήτηση εκπαιδευτικών οργανισμών που παρέχουν επιμόρφωση

ΔΡΑΣΗ ΚΑ 1 Μετακίνηση μαθητών και εκπαιδευτικών

Η αίτηση ΚΑ 122 του 2025 σε word KA-122-2025

Παράδειγμα αίτησης ΚΑ122 Παράδειγμα ka1 122

ΔΡΑΣΗ ΚΑ 2 Συμπράξεις 210  

Η αίτηση ΚΑ 210 του 2025 σε Word Small-scale-ΚΑ210 2025

Παράδειγμα αίτησης ΚΑ210 Παράδειγμα Small scale projects ΚΑ 210

Η παρουσίαση στην τηλεδιάσκεψη 27/11/23 Erasmus 2023-24

Η πλατφόρμα για τις αιτήσεις https://webgate.ec.europa.eu/erasmus-esc/index/

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου erasmus@dide.dod.sch.gr 

Erasmus logo 1

2021 Τηλεδιάσκεψη ενημέρωσης Erasmus

Σας ευχαριστούμε πολύ για τη συμμετοχή σας στην τηλεδιάσκεψη της Διεύθυνσης Β/θμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου. Εγγραφείτε στη λίστα αλληλογραφίας για την επόμενη τηλεδιάσκεψη και για να σας ενημερώνουμε άμεσα εδώ

Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου erasmus@dide.dod.sch.gr 

Erasmus logo 1

Περισσότερες πληροφορίες 

Η παρουσίαση Erasmus

Οι ερωτήσεις της αίτησης ΚΑ1 (κινητικότητα εκπαιδευτικών / μαθητών) ka1 122

Οι ερωτήσεις της αίτησης ΚΑ2 (σχέδια συνεργασίας μικρής κλίμακας) Small scale projects ΚΑ210

Υπόδειγμα PIF (Participant Identification Form) από το Γυμνάσιο Γενναδίου Ρόδου PIF GR Secondary School of Gennadi 2021

Παραδείγματα από αιτήσεις

Παράδειγμα ka1 122

Παράδειγμα Small scale projects ΚΑ120

Organisation ID

Το “Organisation ID” χρησιμοποιείται από οργανισμούς σε σχέδια που διαχειρίζονται οι Εθνικές Μονάδες και λαμβάνεται από το σύστημα εγγραφής όπου γίνονται ηλεκτρονικά οι αιτήσεις Erasmus

Ακολουθήστε τον σύνδεσμο Erasmus+ and European Solidarity Corps platform.

Στο πεδίο Organisations μπορείτε να κάνετε νέα εγγραφή

Για οργανισμούς που έχουν ήδη συμμετάσχει σε οποιαδήποτε αποκεντρωμένη δράση, έχει ήδη εκχωρηθεί αυτόματα Organisation ID. Για να βρείτε το Organisation ID του φορέα σας, μπορείτε να κάνετε αναζήτηση στο πεδίο Organisations.

Απαιτείται σύνδεση με τον eulogin λογαριασμό σας

School walls pages 1

Erasmus Culture Heritage and Gamification in Education

gamification 01 Αντιγραφή

Erasmus plus KA227, School Education, Innovation

Title: « Culture heritage and Gamification in Education»

Project code 2020-1-EL01-KA227-SCH-094519

Read more at the website of the project

“Culture Heritage and Gamification in Education” is related to the utilization of cultural heritage in education, by integrating the strategy of gamification in the modern school. As technology influences and is influenced by culture, and in this context, dialogue between them is more relevant and imperative than ever. The integration of this strategy is dictated by both pedagogical and socio-economic reasons, which stem from the influence of science and technology in the modern world. The digitization of cultural heritage and its integration into various subjects in school should go with an integrated approach to cultural heritage that, instead of isolating it from everyday life, encourages interaction between it and civil society.