ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. ΡΟΔΟΥ Erasmus «Artificial Intelligence for Early School Leaving»
Ομάδα εκπαιδευτικών από τη Διεύθυνση Β/θμιας Εκπαίδευσης Δωδεκανήσου και το Γυμνάσιο Γενναδίου Ρόδου στα πλαίσια τη διακρατικής συνάντησ
ης του σχεδίου «Artificial Intelligence for Early School Leaving» AI4ESL με κωδικό 2021-1-MT01-KA220-SCH-000024247 επισκέφτηκαν το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. ΡΟΔΟΥ.
Η επίσκεψη είχε σκοπό την ενημέρωση της ομάδας εκπαιδευτικών για τη ψηφιακή μάθηση στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση.
Ο διευθυντής του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ρόδου κ. Βασίλης Χριστινάκης ενημέρωσε την ομάδα γενικά για την Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση στην Ελλάδα, για τη λειτουργία του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ρόδου και για πρωτοβουλίες του σχολείου για ενίσχυση των ψηφιακών δεξιοτήτων μαθητών και εκπαιδευτικών.
Ακόμη, ο διευθυντής του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ρόδου παρουσίασε τα αποτελέσματα από το σχέδιο Erasmus+ KA122 “Γεφυρώνοντας το χάσμα: Καινοτόμος ηγεσία, πρωτοποριακές διδακτικές τεχνικές και βασικές δεξιότητες μέσω της θεατρικής τέχνης” που υλοποιεί το σχολείο.
Συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί του ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. Ρόδου μίλησαν για το επιμορφωτικό πρόγραμμα που παρακολούθησαν και για τις δράσεις που εφάρμοσαν στο σχολείο τους. Ακολούθησαν παρουσιάσεις και εργαστήρια με μεγάλη επιτυχία.
Erasmus Νικηφόρειο 1ο Γυμνάσιο Καλύμνου ΚΑ1″Design Thinking for Educators”
Το Νικη
φόρειο 1ο Γυμνάσιο Καλύμνου στο Βερολίνο με το πρόγραμμα Erasmus+ ΚΑ122
Τρία μέλη της Παιδαγωγικής Ομάδας του Νικηφορείου 1ου Γυμνασίου Καλύμνου, η Άννα Μάγκου μαθηματικός, η Έφη Αρναούτη φιλόλογος, και η Χριστίνα Χριστοδούλου φιλόλογος, συμμετείχαν σε επιμορφωτικό σεμινάριο στο Βερολίνο της Γερμανίας .
To Εuropass Teacher Academy διοργάνωσε ένα 30ωρο σεμινάριο με τίτλο “Design Thinking for Educators” από τις 08 μέχρι τις 13 Μαΐου 2023. Κατά τη διάρκεια των μαθημάτων οι εκπαιδευτικοί κλήθηκαν να ανακαλύψουν στρατηγικές εύρεσης και επίλυσης προβλημάτων της σχολικής τάξης, κατανόησης του μαθητικού κοινού, και δημιουργίας δραστηριοτήτων που προάγουν τη συμμετοχική διδασκαλία και νέες καινοτόμες δράσεις.
Στο σεμινάριο συμμετείχαν τόσο εκπαιδευτικοί, όσο και εργαζόμενοι σε οργανισμούς συμβουλευτικής γονέων και εκπαιδευτικών. Συνεχίστε την ανάγνωση →
Erasmus Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. / Νικηφόρειο 1ο Γυμνάσιο Καλύμνου -KA1 «Learn to Teach Any Lesson with Drama»
Το Νικηφόρειο 1
ο Γυμνάσιο Καλύμνου και το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Καλύμνου στην αρχοντική Μαδρίτη με τα προγράμματα Erasmus+ ΚΑ122
Τρία μέλη της Παιδαγωγικής Ομάδας του Νικηφορείου 1ου Γυμνασίου Καλύμνου, ο Διευθυντής Διονύσιος Τρικοίλης ΠΕ04.01, η Ευαγγελία Πετρίδη ΠΕ02, η Μαρίνου Ειρήνη ΠΕ02 και Συντονίστρια προγραμμάτων Erasmus+ του 1ου Γυμνασίου, και τρία μέλη της Παιδαγωγικής Ομάδας του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Καλύμνου, ο Διευθυντής Κορφιάς Στέφανος ΠΕ11, η Φωτεινή Τσαγκάρη ΠΕ79, η Μπιλλήρη Καλλιόπη ΠΕ02 και Συντονίστρια των προγραμμάτων Erasmus+ συμμετείχαν σε επιμορφωτικό σεμινάριο του Europass Teacher Academy στη Μαδρίτη της Ισπανίας από 06-11/11/2023.
Παρακολουθήσαμε ένα ιδιαίτερα εποικοδομητικό και ενδιαφέρον επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο «Learn to Teach Any Lesson with Drama». Η επιμόρφωση αυτή είχε έναν καθαρά πρακτικό, βιωματικό και εμπειρικό χαρακτήρα με δραματοκεντρικές δραστηριότητες
και παιχνίδια που δύνανται να ενταχθούν άμεσα στη διδασκαλία κάθε μαθήματος, προκειμένου οι μαθητές μας να θέλουν με χαρά να συμμετέχουν στη δημιουργική εμπειρία της μάθησης. Συνεχίστε την ανάγνωση →
Erasmus Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. / Νικηφόρειο 1ο Γυμνάσιο Καλύμνου -KA1 “Special Needs and Inclusive Education”
Το Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Καλύμνου και το Νικηφόρειο 1ο Γυμνάσιο Καλύμνου στη μακρινή μαγευτική Ισλανδία με τα προγράμματα Erasmus+ ΚΑ122
Τρία μέλη της Παιδαγωγικής Ομάδας του Ε.Ε.Ε.ΕΚ. Καλύμνου, ο Κορφιάς Στέφανος ΠΕ11 και διευθυντής του Ε.Ε.Ε.ΕΚ., ο Ράπτης Θωμάς ΠΕ03, και η Μπιλλήρη Καλλιόπη ΠΕ02 και Συντονίστρια των προγραμμάτων Erasmus+, και τρία μέλη της Παιδαγωγικής Ομάδας του Νικηφορείου 1ου Γυμνασίου Καλύμνου, η Σαμίου Νομική ΠΕ06, ο Καλογεράκης Βασίλειος ΠΕ04.01, και η Μαρίνου Ειρήνη ΠΕ02 και Συντονίστρια προγραμμάτων Erasmus+ του 1ου Γυμνασίου, συμμετείχαν σε επιμορφωτικό σεμινάριο στο Ρέικιαβικ της Ισλανδίας .
Το σεμινάριο με τίτλο “Special Needs and Inclusive Education”, διάρκειας 30 ωρών, πραγματοποιήθηκε στο Ρέικιαβικ της Ισλανδίας υπό την αιγίδα του φορέα Smart Teachers Play More από τις 08 μέχρι τις 14 Οκτωβρίου 2023. Η επιμόρφωση αυτή στηριζόταν στις ακόλουθες τέσσερις αρχές: ο εαυτός, ο/η μαθητής/μαθήτρια, η οικογένεια, η κοινότητα. Η σύνδεση αυτών των θεσμών είναι ζωτική για την οικοδόμηση δυνατών θεμελίων, ώστε να υποστηριχθούν τα παιδιά, και να μπορέσουν να μεγαλουργήσουν. Έμφαση δόθηκε και στη δύναμη της δημιουργικότητας, η οποία παρέχοντας μεταβαλλόμενα και προσαρμόσιμα σημεία πρόσβασης στη μαθησιακή διαδικασία λειτουργεί συμπεριληπτικά και προάγει τη μάθηση. Συνεχίστε την ανάγνωση →
Erasmus 4ο Γενικό Λύκειο Ρόδου -4th GEL “Stem and Games” Guide
Guide for teachers from the project Εrasmus+ KA220 “STEM and Gaming Aims for a Meaningful Educational Success – STEM & GAMES”
Read more at 4th GEL website here
Erasmus KA220 ADU “Gamification and Apps for Elderly”
“Gamification Activities and Methods for the Elderly’s Support – G.A.M.E.S.”
Project code 2022-2-SK01-KA220-ADU-000092221
European population is growing older, the society is facing different challenges like physical and mental health of older people as well as the active participation of them in social life and society in general. The social services of the town halls, medical services, universities, old people associations and governments are making a lot of effort to keep older people fit and a lot of sports programmes and PE parks are being caring out and lots of old people get benefit from them.

The last century and the mainly in the last decades average life expectancy in Europe has increased, the European Union population is ageing and we may conclude that this process is probably set to accelerate in the future. In the age group of people 55- 64, the use of computers and internet is more common compared to the age group of people 65+. Συνεχίστε την ανάγνωση →
ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. ΡΟΔΟΥ Erasmus KA220-SCH “Burn out”
Διευθυντές, υποδιευθυντές και εκπαιδευτικοί Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης από τη Λιθουανία επισκέφτηκαν το Ενιαίο Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο Λύκειο Ρόδου και είχαν ενημερωτική συνάντηση με το διευθυντή του σχολείου κύριο Βασίλη Χριστινάκη.
Οι εκπαιδευτικοί επισκέφτηκαν τη Ρόδο στα πλαίσια του σχεδίου Erasmus+ KA220-SCH – Cooperation partnerships in school education, με κωδικό 2021-1-EL01-KA220-SCH-000031629 με θέμα «Η επαγγελματική εξουθένωση των εκπαιδευτικών και η νέα εκπαιδευτική πραγματικότητα ως πρόκληση συνεργασίας και επαγγελματικής ενδυνάμωσης».
Οι εκπαιδευτικοί ξεναγήθηκαν στο σχολείο, συνομίλησαν με εκπαιδευτικούς και ενημερώθηκαν για τη λειτουργία του σχολείου.
Με την ευκαιρία της επίσκεψης, ο διευθυντής κ. Χριστινάκης ενημέρωσε τους Έλληνες και Λιθουανούς εκπαιδευτικούς για τις εντυπώσεις από το σχέδιο Erasmus+ KA122 “Γεφυρώνοντας το χάσμα: Καινοτόμος ηγεσία, πρωτοποριακές διδακτικές τεχνικές και βασικές δεξιότητες μέσω της θεατρικής τέχνης” που υλοποιεί το ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.-Λ. ΡΟΔΟΥ
Erasmus KA 220 SCH Γυμνάσιο Ζηπαρίου Portugal «Let’s know each other: Strategy for the Equity Inclusion of Roma Students»
«Let’s know each other: Strategy for the Equity Inclusion of Roma Students»
Project code 2020-1-EL01-KA201-078810
ΓΕΛ Αρχαγγέλου Erasmus+KA «Heritage Landscapes Museums and Portuguese Culture»
των Γρηγόρη Δρακόπουλου και Αναστασίας Ζάχου, εκπαιδευτικοί ΓΕΛ Αρχαγγέλου
Το ΓΕΛ Αρχαγγέλου συμμετείχε στο πρόγραμμα Erasmus+KA με τίτλο «Heritage Landscapes Museums and Portuguese Culture» το οποίο πραγματοποιήθηκε στις 18-25 Ιουνίου 2023 στο Πόρτο της Πορτογαλίας. Κίνητρο για την εκπόνηση του προγράμματος αποτέλεσαν οι δράσεις του σχολείου αναφορικά με την πλούσια πολιτιστική κληρονομιά, το πανέμορφο φυσικό περιβάλλον και τη μοναδική τοπική διάλεκτο του Αρχαγγέλου. Τα οποία οφείλουν οι επόμενες γενιές να διαφυλάξουν!
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν εκπαιδευτικοί από τη Φιλανδία, Σλοβενία, Λετονία, Σλοβακία, Μάλτα, Ισπανία και Ελλάδα. Στόχος του προγράμματος ήταν να ευαισθητοποιηθούν και να αλληλοεπιδράσουν οι συμμετέχοντες σε θέματα διαφύλαξης και προώθησης της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω των τεχνών, της γλώσσας, της φύσης, των αστικών τοπίων και της τοπικής κουζίνας.
Κατά τη διάρκεια του προγράμματος οι εκπαιδευτικοί μέσα από ποικίλες δράσεις είχαν τη δυνατότητα να εμβαθύνουν και να συζητήσουν για την τοπική κουλτούρα και να γίνουν κοινωνοί στην προσπάθεια διάδοσης μιας πολιτισμικής εκπαίδευσης και συνείδησης. Η εμπειρία ήταν μοναδική και απολαυστική!
4th GEL Erasmus «STEM&GAMES: STEM and Gaming Aims for a Meaningful Educational Success»
The fourth meeting for the project «STEM&GAMES: STEM and Gaming Aims for a Meaningful Educational Success» (2021-1-ES01-KA220-SCH-000031544), KA220 – Strategic Partnerships for School Education was held in Istituto Istruzione Superiore “P. Mazzone” in Roccella Ionica from 8 to 12 May 2023.
The working agenda included
Monday 08/05 Συνεχίστε την ανάγνωση →







