Πρόσκληση σε επιμορφωτικό εξ αποστάσεως Σεμινάριο με θέμα: ‘‘Από Τις Γκραβούρες Του Παρελθόντος Στα Σχέδιά Μας Για Το Μέλλον ’’

Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας δια των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης & Πολιτιστικών Θεμάτων, σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ & Γ’ Αθήνας, Αργολίδας, Ημαθίας, Κυκλάδων, Λακωνίας, Ρεθύμνου και Χανίων δια των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Πολιτιστικών Θεμάτων και Σχολικών Δραστηριοτήτων προτίθενται να διοργανώσουν επιμορφωτικό εξ αποστάσεως σεμινάριο, με θέμα:

‘‘Από Τις Γκραβούρες Του Παρελθόντος Στα Σχέδιά Μας Για Το Μέλλον’’

Το σεμινάριο διοργανώνεται στο πλαίσιο του υπό ίδρυση ομώνυμου Εθνικού Θεματικού Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και των δράσεων που σχεδιάστηκαν και αναπτύχθηκαν για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την επανάσταση του 1821 για τη σχολική κοινότητα.

Προσκεκλημένοι εισηγητές είναι

  • ο κ. Νίκος Μπελαβίλας – Καθηγητής ΕΜΠ, Διευθυντής Εργαστηρίου Αστικού Περιβάλλοντος
  • η κ. Βίλλυ Φωτοπούλου, Διευθύντρια Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς, Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού,
  • ο κ. Γιάννης Ν. Δρίνης, Λαογράφος, Προϊστάμενος Τμήματος Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Διαπολιτισμικών Θεμάτων, Διεύθυνση Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς και
  • η κ. Έλενα Μπαζίνη, ΠΕ Λαογράφων/Κοινωνικών Ανθρωπολόγων/Εθνολόγων, Τμήμα Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς και Διαπολιτισμικών Θεμάτων, Διεύθυνση Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς.

Το σεμινάριο θα υλοποιηθεί σύμφωνα με το επισυναπτόμενο πρόγραμμα την Τρίτη 23 Φεβρουαρίου 2021 (18.00 έως 21.00) και στους συμμετέχοντες θα δοθεί σχετική βεβαίωση τεσσάρων (4) διδακτικών ωρών.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους/τις εκπαιδευτικούς των συνεργαζόμενων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης. 

Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται, καλούνται να συμπληρώσουν την ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής στο σύνδεσμο https://forms.gle/DjLZVsiVC3NHraFT6 έως το Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2021 στις 14:00.

Οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετάσχουν θα λάβουν με e-mail τον απαραίτητο σύνδεσμο για την συμμετοχή τους στην πλατφόρμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης Webex. (ΠΡΟΣΟΧΗ: να συμπληρώσετε σωστά το email σας στην αίτηση συμμετοχής)

ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ  (23 Φεβρουαρίου 2021)

18.00–18.10:       Χαιρετισμοί

18.10–18.25:      ‘‘Φιλοσοφία, στόχοι & παιδαγωγικές προσεγγίσεις του νέου Θεματικού Δικτύου Π.Ε: Από τις Γκραβούρες του παρελθόντος στα σχέδιά μας για το μέλλον’’ .κ. Μαρία Σπαρτινού , Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων  Δ.Δ.Ε  Κυκλάδων & κ. Ιωάννα Παπαϊωάννου, Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δ.Δ.Ε  Αχαΐας

18.25–19.05:      ‘‘Το περιβάλλον των Νησιών του Αιγαίου μέσα από τις απεικονίσεις έξι αιώνων- Από τα Αναγεννησιακά Ισολάρια στα σύγχρονα δεδομένα των δορυφόρων’’ Νίκος Μπελαβίλας

19.05–19.25:      ‘‘Η ανάδειξη Του Αγροτικού Τοπίου και των αναπαραστάσεών του ως Πολιτιστικής Κληρονομιάς στην Εκπαίδευση. Το παράδειγμα μιας χαλκογραφίας των Μοναστηριών της Δημητσάνας (18ος Αι.)’’  Βίλλυ Φωτοπούλου, Γιάννης Ν. Δρίνης, Έλενα Μπαζίνη

19.25 – 19.35:      Συζήτηση

19.35 – 19.50:    ‘‘Μιλώντας για το παρελθόν σε εφήβους μέσα από εικαστικές πηγές’’ Αθηνά Παπανικολάου, Δρ. Φιλόλογος

19.50 – 20.05:    “Οι Γκραβούρες μεταξύ Ιστορίας και εκπαιδευτικής χρήσης: Το παράδειγμα των Γκραβούρων που εικονίζουν τον Μυστρά” Δημήτρης Θ. Βλαχαβιώλος, Δρ. Βυζαντινής Ιστορίας, Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Δ.Δ.Ε Λακωνίας)

20.05 – 20.20:    ‘‘Το νερό δια – μορφώνει τοπίο και Ιστορία στην Αργολίδα’’ Ιωάννης Γιατράκος, Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Δ.Δ.Ε Αργολίδας

20.20 – 20.35:     “Όψεις της εικαστικής απεικόνισης του τοπίου της Ολυμπίας και η παιδαγωγική της διάσταση.” Αγγελική Τσούρα, Αν. Υπεύθυνη Κ.Π.Ε Κρεστένων

20.35 – 20.50: ‘  ‘Τα ρέματα της Αττικής μας λένε την ιστορία τους. Από τις Γκραβούρες του παρελθόντος στις φωτογραφίες του σήμερα…’’ Πετρίδου Βαρβάρα, Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δ.Δ.Ε  Β’ Αθήνας

20.50 – 21.00:     Συζήτηση Αξιολόγηση

 

;


Τα σχόλια είναι κλειστά.

Copyright © ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση