ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ “Η εργαλειοθήκη του εκπαιδευτή για το κλίμα”

Την Τετάρτη, 19/11/2025 και ώρες 18:00-20:30, στο Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης της Κίνησης ΠΡΟΤΑΣΗ (Σαρανταπόρου 20, https://maps.app.goo.gl/5ayLmgrGuSmpCoRM8), πραγματοποιείται βιωματικό σεμινάριο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης με τίτλο : “Η εργαλειοθήκη του εκπαιδευτή για το κλίμα” ( Συνδιοργάνωση: ΔΔΕ Αχαΐας/ Περιβαλλοντική Εκπαίδευση , ΔΠΕ Αχαΐας/ Περιβαλλοντική Εκπαίδευση,  Μεσογειακό Γραφείο Πληροφόρησης (MIO-ECSDE) | MEdIES ( Mediterranean Education Initiative on Environment and Sustainability) και  HELMEPA (Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος).

Πρόγραμμα:

17:45-18:00 Προσέλευση – Εγγραφές
18:00-18:15 Παιγνίδι Γνωριμίας, Σπάσιμο Πάγου – Στόχοι του Σεμιναρίου, H. Αλάμπεη
18:15-18:30 ΕΙΣΑΓΩΓΗ Video για το Κλίμα- METAVASEA (Ε. Παπούλια) (1.5΄)
& Συζήτηση: «Ποιο μήνυμα σας άγγιξε περισσότερο;» Ε. Τσόλκα
18:30-19:00 Α Μέρος: Αλήθειες και Μύθοι για την Κλιματική Αλλαγή.
Μέσα από σειρά ερωτήσεων σε μορφή κουΐζ  διαπιστώνουμε ότι η κλιματική αλλαγή αφορά τη ζωή μας και των μαθητών μας σήμερα, Η. Αλάμπεη
19:00-19:30 Β Μέρος: Κλιματικό στρες και απάθεια, οι δυο πλευρές του ίδιου νομίσματος.
Τι είναι το κλιματικό στρες, Πώς εκδηλώνεται; Τι μπορούμε να κάνουμε γι’ αυτό; Η. Αλάμπεη
19:30-20:00 Γ Μέρος: Το σχολείο μπροστά στην κλιματική αλλαγή
Πώς χτίζουμε την κλιματική ανθεκτικότητα στο σχολείο και πώς παρακινούμε προς υπεύθυνη κλιματική δράση; Η. Αλάμπεη
20:00-20:20 Ρύπανση από Πλαστικά & Κλιματική Αλλαγή
Διερεύνηση της σύνδεσής τους με τους Στόχους Βιώσιμης Ανάπτυξης (SDGs), Ε. Τσόλκα
20:20-20:30 Κλείσιμο – Αξιολόγηση

Εμψύχωση:

  • Ηρώ Αλάμπεη, Υπεύθυνη Περιβαλλοντικών Προγραμμάτων MEdIES
  • Ελένη Τσόλκα, Επικεφαλής Ανάπτυξης Προγραμμάτων, HELMEPA

Υπενθυμίζουμε ότι θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης στους/στις συμμετέχοντες/χουσες.

Σας περιμένουμε με χαρά!

Μαρία Ντόλκα

Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αχαΐας

Εισαγωγικό Επιμορφωτικό Σεμινάριο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

Tην Τετάρτη, 15/10/2025, στην Αίθουσα Εκδηλώσεων των 1ου και 6ου Γυμνασίων Πατρών, πραγματοποιήθηκε με επιτυχία δια ζώσης εισαγωγικό επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας τριών (3) διδακτικών ωρών, με τίτλο: «Ας γνωριστούμε ‘περιβαλλοντικά’» (συνδιοργάνωση Δ/νσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας/Περιβαλλοντική Εκπαίδευση- Δ/νσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας/Περιβαλλοντική Εκπαίδευση)

Πρόγραμμα Σεμιναρίου
18.00-18.15: Προσέλευση/Εγγραφές
18.15-19.15: «Learning Café: Αναζητώντας το νόημα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης» (βιωματική, μαθησιακή διαδικασία)
19.15-19.30: «Διαμόρφωση οικολογικής συνείδησης σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο», Μαρία Ντόλκα, Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΔΔΕ Αχαΐας
19.30-19.45:«Σχεδιάζοντας ένα περιβαλλοντικό πρόγραμμα», Ελένη Αντωνακοπούλου, Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΠΕ Αχαΐας
19.45- 20.00: «Ψηφιακές αποστολές στο φυσικό περιβάλλον: Η ανακαλυπτική μάθηση στην πράξη», Μαρία Χωριανοπούλου, Αναπληρώτρια Διευθύντρια Γυμνασίου Καμαρών, Εκπαιδευτικός Αγγλικής Γλώσσας
20.00-20.30: Συζήτηση

Το σεμινάριο απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, με ή χωρίς εμπειρία στην υλοποίηση προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, οι οποίοι/ες προτίθενται να αναλάβουν ή να συμμετέχουν σε Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης την τρέχουσα σχολική χρονιά ή απλώς επιθυμούσαν να ενημερωθούν.

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ από τη νέα Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

εικονίδιο ΠΕ ΑΧΑΙΑΣ     Σας εύχομαι ολόψυχα μια όμορφη  και δημιουργική νέα σχολική χρονιά!!!

Ας προσπαθήσουμε όλοι μαζί για ένα αειφόρο σχολείο οικολογικής ευαισθητοποίησης και κοινωνικής ενσυναίσθησης.

Δρ. Μαρία Ντόλκα

Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας

Έκθεση δραστηριοτήτων 2024-2025 της Υπεύθυνης ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ της Δ.Δ.Ε.Αχαΐας .

εικονίδιο ΠΕ ΑΧΑΙΑΣΗ Περιβαλλοντική Εκπαίδευση, ως εκπαίδευση «από, μέσα και για το περιβάλλον, αναγνωρίζεται ως το εργαλείο για την ανάπτυξη γνώσεων και δεξιοτήτων, προοπτικών και αξιών ώστε οι μαθητές να γίνουν ικανοί να παίρνουν αποφάσεις για τον τρόπο δράσης, ατομικά και συλλογικά, τοπικά και παγκόσμια και να συμβάλλουν στη δημιουργία ενός βιώσιμου μέλλοντος (UNESCO 2002).Το περιεχόμενο της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, που δεν περιορίζεται στη γνώση των φυσικών διαδικασιών και των τρόπων ορθολογικής διαχείρισης φυσικών πόρων (διατήρηση ή αποκατάσταση) αλλά υιοθετεί κοινωνικές αξίες όπως η συμμετοχή, η αλληλεγγύη, η δικαιοσύνη και η διαφορετικότητα, μπορεί να συμπεριλάβει και το περιεχόμενο της Εκπαίδευσης για την Αειφορία.

Μέσα από την Περιβαλλοντική Εκπαίδευση/ Εκπαίδευση για την Αειφορία:

  • Ενισχύονται αξίες και καλλιεργούνται δεξιότητες και ικανότητες που συμβάλλουν στην ολόπλευρη ανάπτυξη των μαθητών/τριών και τη δημιουργία του σύγχρονου δημοκρατικού και περιβαλλοντικά εγγράμματου πολίτη, ο οποίος ενεργεί με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος και τη διασφάλιση της ποιότητας ζωής στην κατεύθυνση της αειφορίας.
  • Ενισχύεται η κοινωνικά κριτική διάσταση της εκπαίδευσης, ο περιβαλλοντικός, κοινωνικός και πολιτικός γραμματισμός και κυριαρχούν έννοιες όπως η κοινωνική δικαιοσύνη, αλληλεγγύη, δημοκρατία και διαπολιτισμικότητα οι οποίες μπορούν να συμβάλουν στη διαμόρφωση του αειφόρου σχολείου το οποίο θα λειτουργεί ως φορέας περιβαλλοντικής και κοινωνικής αλλαγής.
  • Ενισχύεται η χρήση καινοτόμων μεθόδων μάθησης και διδασκαλίας.
  • Υποστηρίζεται η αυτονομία του σχολείου και το άνοιγμα στην κοινωνία με συστηματικό τρόπο και μέσα από ενδιαφέροντα και επίκαιρα θέματα. Όπως, για παράδειγμα, μέσω της συμμετοχής σε Θεματικά Δίκτυα (τοπικά, εθνικά, διεθνή) που υλοποιούνται από τα ΚEΠΕA/ ΚΠΕ και τους Υπευθύνους Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης αλλά και στο πλαίσιο εγκεκριμένων συνεργασιών του ΥΠΑΙΘΑ με άλλους κυβερνητικούς ή μη κυβερνητικούς φορείς, φορείς περιφερειακής ή τοπικής αυτοδιοίκησης, Α.Ε.Ι., ερευνητικά κέντρα κ.λπ., οι οποίοι μπορούν με τα δικά τους μέσα να στηρίξουν το έργο των εκπαιδευτικών και των σχολείων.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ Υπεύθυνης τη σχολική χρονιά 2024-2025

Κατά τη φετινή σχολική χρονιά 2024-2025 η Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων της, υλοποίησε τα παρακάτω:

  1. Υποστήριξε 85 προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης σε 51 σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με συμμετοχή 1688 μαθητών και 219 εκπαιδευτικών.

Τη φετινή σχολική χρονιά υπήρξε μια αύξηση των προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, όχι όμως ιδιαίτερα σημαντική παρά τα πολλά περιβαλλοντικά προβλήματα και την ένταση των φαινομένων της κλιματικής αλλαγής .

  1. Επιμόρφωσε Εκπαιδευτικούς σε σεμινάρια, ενημερωτικές ημερίδες και διαδικτυακές συναντήσεις…. βλ. https://drive.google.com/file/d/15zQdjgKEaMsZD7Nn0fWBDlIJ-D0Wmgp7/view?usp=drive_link

ΕΚΘΕΣΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Σχολ. Έτους 2024-2025

Για την ολοκλήρωση των Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης του σχολικού έτους 2024-2025, παρακαλούμε να συμπληρωθεί ηλεκτρονικά, έως και τις 15 Ιουνίου 2025 από τους/ τις εκπαιδευτικούς που είχαν αναλάβει Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης η Έκθεση Αποτίμησης (μία για κάθε πρόγραμμα) ακολουθώντας τον σύνδεσμο (ή μπορείτε να τον αντιγράψετε και να τον επικολλήσετε στον περιηγητή Google):  https://forms.gle/tT2vZYczdpjmNqTw9

Επισημαίνονται τα εξής:

  • Μπορείτε να αποθηκεύσετε και να εκτυπώσετε την έκθεση αποτίμησης, η οποία παραμένει στο αρχείο του σχολείου σας. Δεν χρειάζεται να σταλεί σε έντυπη μορφή στη ΔΔΕ Αχαΐας.
  • Κάποιες ερωτήσεις σηματοδοτούνται με αστερίσκο. Αυτό σημαίνει ότι αν δεν συμπληρωθούν αυτά τα υποχρεωτικά πεδία, στο τέλος ΔΕΝ θα είναι δυνατή η καταχώριση της Έκθεσης

Για τυχόν περαιτέρω διευκρινίσεις, μπορείτε να επικοινωνείτε με την Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης κα Παπαϊωάννου Ιωάννα.

Eκδήλωση Απονομής των Βραβείων του ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ Φωτογραφίας με θέμα: «Στάλα- στάλα το νερό τρυπάει το λιθάρι»

Aponomh brabeion diagonismoy 4Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαϊας/ Περιβαλλοντική Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαϊας/ Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και το Μουσείο Επιστημών & Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πατρών (ΜΕΤ), διοργανώνουν Τελετή Απονομής των Βραβείων του Διαγωνισμού Φωτογραφίας με θέμα «Στάλα- στάλα το νερό τρυπάει το λιθάρι».

Η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί την ΤΕΤΑΡΤΗ 28 Μαΐου 2025 ώρα 19:00 -20:30, στο Μουσείο Επιστημών & Τεχνολογίας  (ΜΕΤ) του Πανεπιστημίου Πατρών.

Στην εκδήλωση θα παρουσιαστούν  οι 61 φωτογραφίες των μαθητών/τριών που, στο πλαίσιο του Διαγωνισμού Φωτογραφίας, αποτύπωσαν  την επίδραση του νερού στα πετρώματα και στο έδαφος, κατανοώντας τη διαβρωτική και μεταμορφωτική του δύναμη και ανακάλυψαν τη σημασία της αλληλεπίδρασης μεταξύ νερού και πετρώματος στη διαμόρφωση των γεωμορφών, των φυσικών σχηματισμών και του μοναδικού φυσικού τοπίου της Αχαΐας. Τους δόθηκε έτσι η ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν σχετικά με την προστασία των φυσικών πόρων, όπως το νερό και τα πετρώματα, ως θεμέλιο της ανθρώπινης ευημερίας και της βιώσιμης ανάπτυξης του τόπου τους. Το υλικό που συγκεντρώθηκε θα αποτελέσει μια σημαντική εκπαιδευτική συλλογή φωτογραφιών για την επίδραση του νερού στα χερσαία οικοσυστήματα και στα ορυκτά/πετρώματα. … περισσότερα

ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίασης των Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης

foto.2Η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας δια της Υπεύθυνης Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και το Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α) Κλειτορίας- Ακράτας διοργανώνουν ΗΜΕΡΙΔΑ Παρουσίασης Προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης που εκπονήθηκαν κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά σε Σχολικές Μονάδες της Αχαΐας, στο πλαίσιο του Τοπικού Θεματικού Δικτύου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Το ΚΛΙΜΑ αλλάζει! Εμείς;»

Η ΚΛΙΜΑΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗ είναι ΕΔΩ! δεν αμφισβητείται και φέρνει μαζί της Αύξηση της θερμοκρασίας / καύσωνες, Άνοδο της στάθμης της θάλασσας, Ακραία καιρικά φαινόμενα, Αυξημένη πιθανότητα πλημμυρών, Μείωση της βροχόπτωσης, Ξηρασία / πυρκαγιές και Επιπτώσεις στην υγεία. Τα προγράμματα Περιβαλλοντικής που άπτονται του θέματος και ασχολήθηκαν, στο πλαίσιο της ενεργού πολιτειότητας και της αειφορίας, με :

  • την κλιματική αλλαγή
  • θέμα που επηρεάζει ή επηρεάζεται από την κλιματική αλλαγή

θα παρουσιαστούν στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας (ΜΕΤ) του Πανεπιστημίου Πατρών την ΤΕΤΑΡΤΗ 14 Μαΐου 2025 στις 09:00 -13:30.

Ο σκοπός της Ημερίδας είναι να αποτελέσει έναν ανοιχτό εκπαιδευτικό χώρο αλληλεπίδρασης και ανάδειξης καλών πρακτικών για περιβαλλοντική βιωσιμότητα.

Στην ημερίδα θα μιλήσει για το θέμα ο κος Καζαντζίδης Ανδρέας, Καθηγητής του Τμήματος Φυσικής και Διευθυντής του Εργαστηρίου Φυσικής της Ατμόσφαιρας του Πανεπιστημίου Πατρών, ενώ μετά τις παρουσιάσεις των σχολείων θα ακολουθήσει Ανοικτή Συζήτηση «Η γνώμη των μαθητών για την κλιματική αλλαγή» με τους/τις μαθητές/τριες στην οποία θα συμμετέχει ο Στιβανάκης Βίκτωρας, Ομότιμος Καθηγητής του τμήματος Χημικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών και Υπεύθυνος Εθελοντισμού του Πανεπιστημίου Πατρών. Τη συζήτηση θα συντονίσει ο Μιχάλης Βασιλάκης Δημοσιογράφος – Προϊστάμενος  ΕΡΤ Πάτρας, Πρόεδρος ΔΣ Μουσείου Τύπου ΕΣΗΕΠΗΝ. … περισσότερα

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ

pascha 2025

Πρόσκληση συμμετοχής μαθητών/τριών στους «3ους Ελληνικούς Αγώνες Λόγου» με θέμα τη Δημοκρατία

Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Δ.Δ.Ε. Αχαΐας, δια των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Αγωγής Υγείας, με τους Διοργανωτές των Ελληνικών Αγώνων Λόγου σας ενημερώνουμε για την πρόθεση διεξαγωγής των «3ων Ελληνικών Αγώνων Λόγου» με θέμα την “Δημοκρατία”.

Στους 3ους Μαθητικούς Αγώνες Λόγου έχουν δυνατότητα συμμετοχής ομάδες μαθητών/τριών αποκλειστικά της Γ΄ Γυμνασίου των σχολείων της ΔΔΕ Αχαΐας. Οι αγώνες θα διεξαχθούν στο Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών με προτεινόμενη ημερομηνία την Τρίτη 20 Μαΐου 2025 (09:00 – 13:30).

Ο σκοπός της διοργάνωσης είναι η ενίσχυση της εκπαιδευτικής κοινότητας με δράσεις για την άσκηση των νέων στον προφορικό λόγο, την εξοικείωσή τους με την έννοια της Δημοκρατίας, την καλλιέργεια κριτικής σκέψης, την πνευματική ανέλιξη και τη δικτύωσή τους με τους συμμαθητές τους. Οι αγώνες, θα περιλαμβάνουν τις ακόλουθες ενότητες:

  • Ομιλία (Ατομική Συμμετοχή),
  • Διαξιφισμοί (Ομαδική Συμμετοχή),
  • Συζήτηση και Δημιουργία περιεκτικού μηνύματος (Ομαδική Συμμετοχή).

Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν με τους μαθητές/τριές τους στους 3ους Αγώνες Λόγου μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή μέχρι την Δευτέρα 24 Μαρτίου 2025  συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα https://forms.gle/6TpCM7y1GNEfZJrS6 . … περισσότερα

Διαγωνισμός Φωτογραφίας για μαθητές/τριες με θέμα: «Στάλα τη στάλα το νερό, τρυπάει το λιθάρι»

αφισα 2025 Διαγωνισμός νερόΗ Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΔΔΕ Αχαΐας σε συνεργασία με το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας (ΜΕΤ) του Πανεπιστημίου Πατρών (ΠΠ) και την Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΔΠΕ Αχαΐας, διοργανώνουν για τρίτη συνεχή χρονιά Τοπικό Διαγωνισμό φωτογραφίας με θέμα:

«Στάλα τη στάλα το νερό, τρυπάει το λιθάρι»

Στόχοι του Διαγωνισμού είναι οι μαθητές/τριες να:

  • Εξερευνήσουν την επίδραση του νερού στα ορυκτά, τα πετρώματα και το έδαφος, κατανοώντας τη διαβρωτική και μεταμορφωτική του δύναμη.
  • Αντιληφθούν τον καθοριστικό ρόλο του νερού στη διατήρηση και λειτουργία των υδατικών οικοσυστημάτων, τόσο στη στεριά όσο και στη θάλασσα.
  • Ανακαλύψουν τη σημασία της αλληλεπίδρασης μεταξύ νερού και πετρώματος στη διαμόρφωση των γεωμορφών, των φυσικών σχηματισμών και του μοναδικού φυσικού τοπίου
  • Κατανοήσουν τη ζωτική σημασία της ορθής διαχείρισης και προστασίας των υδάτινων οικοσυστημάτων για τη διατήρηση της βιοποικιλότητας και την επιβίωση όλων των οργανισμών, συμπεριλαμβανομένου του ανθρώπου.
  • Ευαισθητοποιηθούν σχετικά με την προστασία των φυσικών πόρων, όπως το νερό και τα πετρώματα, ως θεμέλιο της ανθρώπινης ευημερίας και της βιώσιμης ανάπτυξης του τόπου τους.

Στο πλαίσιο αυτό καλούνται οι μαθητικές περιβαλλοντικές ομάδες των σχολείων της Αχαΐας, οι οποίες υλοποιούν πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (σε οποιαδήποτε θεματική) κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά να:

  • ανακαλύψουν “γεωμορφές”, που αποκαλύπτουν τη σχέση μεταξύ εδάφους, πετρωμάτων και ορυκτών με το νερό (γλυκό ή θαλασσινό) στον τόπο τους, στην Αχαΐα.
  • αποτυπώσουν τέτοια σημεία/περιοχές της Αχαΐας σε φωτογραφίες
  • γράψουν τίτλο, λεζάντα με σύντομες πληροφορίες, στο συνοδευτικό έγγραφο κάθε φωτογραφίας, το οποίο επισυνάπτεται στην εγκύκλιο
  • ανεβάσουν τις φωτογραφίες τους και τα συνοδευτικά έγγραφα, μέχρι τις 30 Απριλίου 2025 σε κοινόχρηστο χώρο αποθήκευσης (drive), η διεύθυνση του οποίου θα κοινοποιηθεί στους/στις ενδιαφερόμενους/ες.

Το υλικό που θα συγκεντρωθεί θα αποτελέσει μια σημαντική εκπαιδευτική συλλογή φωτογραφιών για την επίδραση του νερού στα χερσαία οικοσυστήματα και στα ορυκτά/πετρώματα, η οποία θα αξιοποιηθεί από τους διοργανωτές.

Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να συμμετέχουν με τους μαθητές/τριές τους στον διαγωνισμό παρακαλούμε να το δηλώσουν έως και την Τετάρτη 26 Μαρτίου 2025, συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής:

https://forms.gle/1XNaoUJdvTxtTHpj6 .


… περισσότερα

Copyright © ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση