Πρόσκληση σε Ενημερωτική διαδικτυακή Συνάντηση στο πλαίσιο του μαθητικού Διαγωνισμού “Re-design “

Η Υπεύθimageedit 1 6048470844υνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΔΔΕ Αχαΐας, η Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΔΠΕ Αχαΐας και η Σύμβουλος  Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ08 Καλλιτεχνικών μαθημάτων σε συνεργασία με τον τομέα  Εφαρμοσμένων Τεχνών του 9ου Εσπερινού ΕΠΑΛ οργανώνουν Ενημερωτική διαδικτυακή Συνάντηση την ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 8 Μαρτίου 2024, στο πλαίσιο του  Μαθητικού Διαγωνισμού με θέμα «Redesign, σχεδιάζω ρούχα με σκοπό την ανακύκλωση του υφάσματος»

Σκοπός της ενημερωτικής συνάντησης είναι:

  • Η καταγραφή της μέχρι τώρα πορείας της δράσης
  • Η ανταλλαγή ιδεών μεταξύ των εκπαιδευτικών που θα συμμετέχουν στον σχολικό διαγωνισμό Re-design σχετικά με τις δημιουργίες των μαθητών/τριών τους.
  • Η επίλυση αποριών ή και προβλημάτων που αντιμετώπισαν οι εκπαιδευτικοί κατά τη διάρκεια της υλοποίησης έως τώρα
  • Η ανίχνευση τυχόν αναγκών που έχουν δημιουργηθεί προκειμένου οι διοργανωτές να φροντίσουν για την κάλυψή τους

Η ενημερωτική συνάντηση θα έχει διάρκεια μιας ώρας (17:30-18:30) και θα υλοποιηθεί στην πλατφόρμα σύγχρονης τηλεκπαίδευσης Webex https://minedu-secondary.webex.com/meet/ionnapap

Στη συνάντηση καλούνται να συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί:

α/α Σχολείο Ονοματεπώνυμο Εκπαιδευτικού Ειδικότητα Εκπαιδευτικού
Γυμνάσιο Δάφνης Καλαβρύτων &
Γυμνάσιο Ψωφίδας
Αγάθου Χρυσούλα ΠΕ08
Μουσικό σχολείο Πάτρας Αηδονίδης Ηλίας ΠΕ08
Γυμνάσιο Καλαβρύτων Αντωνακοπούλου Άννα ΠΕ04.04
20ο Γυμνάσιο Πατρών Γιαννίση Μαρία ΠΕ03
Γυμνάσιο Ακράτας Γιαννοπούλου Ιφιγένεια ΠΕ04.01
ΕΠΑ.Λ Κ Αχαΐας Γκοτσοπούλου Γεωργία ΠΕ11 ⁹
ΓΕΛ Βραχναιικων Διαμαντοπούλου Αλεξάνδρα ΠΕ05
Πρότυπο Γυμνάσιο Πατρών Καρούμπαλη Ευγενία ΠΕ 79.01
5o Γυμνάσιο Πάτρας Κλωνής Θεοφάνης ΠΕ08
Πρότυπο Γυμνάσιο Πατρών Κτενά Χριστίνα
Γυμνάσιο Κάτω Αχαίας Μπαρμπαγιάννη Έλλη ΠΕ08
10o Γυμνάσιο Πατρών Νικολοπούλου Χριστίνα ΠΕ02
1ο Γυμνάσιο Παραλίας Ντέμσια Γεωργία ΠΕ04.04
Πρότυπο Γυμνάσιο Πατρών Παντελής Διονύσιος ΠΕ08
ΕνΕΕΓυΛ Πατρας Παπανικολάου Μαρια ΠΕ03
5ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Πάτρας Πατσιαλού Κωνσταντίνα ΠΕ89.01
ΕΕΕΕΚ ΑΧΑΙΑΣ Σταματελάτου Αικατερίνη ΠΕ88.02
2o Λύκειο Αιγίου Φέκα Μαρία ΠΕ 02

 

Πρόσκληση στους «Β’ Ελληνικούς Αγώνες Λόγου» με θέμα τη Δημοκρατία

eikona.1Στο πλαίσιο της συνεργασίας της Δ.Δ.Ε. Αχαΐας, δια των Υπευθύνων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Πολιτιστικών Θεμάτων, με το Δήμο Αιγιάλειας και τους Διοργανωτές των Ελληνικών Αγώνων Λόγου σας ενημερώνουμε για τη διεξαγωγή των «Β΄ Ελληνικών Αγώνων Λόγου», με θέμα την “Δημοκρατία”.
Οι αγώνες θα διεξαχθούν στις 25 Απριλίου 2024, στο Πολύκεντρο Συνεδριακό Κέντρο Αιγίου και σε αυτούς έχουν δυνατότητα συμμετοχής ομάδες μαθητών/τριών της Γ΄ Γυμνασίου των σχολείων της Αχαΐας.
Η Διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα του Δήμου Αιγιάλειας ο οποίος θα συνδράμει καλύπτοντας τα έξοδα της μετακίνησης και φιλοξενίας εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών. Ο σκοπός της διοργάνωσης είναι η ενίσχυση της εκπαιδευτικής κοινότητας με δράσεις για την άσκηση των νέων στον προφορικό και γραπτό λόγο, την εξοικείωσή τους με την έννοια της Δημοκρατίας, την καλλιέργεια, την πνευματική ανέλιξη και τη δικτύωσή τους με τους συμμαθητές τους. Οι αγώνες, θα περιλαμβάνουν τις ακόλουθες ενότητες:
 Ομιλία (Ατομική Συμμετοχή),
 Διαξιφισμοί (Ομαδική Συμμετοχή),
 Συζήτηση και Δημιουργία περιεκτικού μηνύματος (Ομαδική Συμμετοχή).
Το γενικό θέμα των αγώνων θα είναι η Δημοκρατία, αλλά η κάθε ομιλία ή η επιμέρους ενότητα, μπορεί να έχει τίτλο της επιλογής των ίδιων των μαθητών/τριών. Στον αναλυτικό οδηγό που σύντομα θα σταλεί στους ενδιαφερόμενους εκπαιδευτικούς, θα αναγράφονται ενδεικτικοί τίτλοι, βάση των οποίων, μπορούν οι εκπαιδευτικοί να προετοιμάσουν (με απλές συζητήσεις) τους μαθητές/τριές τους.
Η συμμετέχουσα Μαθητική Ομάδα μπορεί να αποτελείται από 3 έως 5 μαθητές της Γ’ Γυμνασίου και τους συνοδούς εκπαιδευτικούς τους ενώ κάθε σχολείο μπορεί να συμμετέχει στους αγώνες και με περισσότερες από μια μαθητικές ομάδες. Όλοι οι συμμετέχοντες, θα λάβουν τιμητικό αναμνηστικό δίπλωμα
Οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί παρακαλούνται να συμπληρώσουν την φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος https://forms.gle/xsLMkWXptZ4LPsgB7 μέχρι την Παρασκευή 15 Μαρτίου 2024.

Μαθητικό συνέδριο με θέμα:  «Νερό, αναντικατάστατο συστατικό της ζωής και οικουμενικό δικαίωμα»

εικονα ΣΥΝΕΔΡΙΟΥΤο Γενικό Λύκειο Ρίου διοργανώνει Μαθητικό συνέδριο με θέμα:  «Νερό, αναντικατάστατο συστατικό της ζωής και οικουμενικό δικαίωμα- Διαθεματική προσέγγιση της σημασίας και της διαθεσιμότητας του νερού διαχρονικά και της αναγκαιότητας ορθολογικής διαχείρισης του. Επιστημονικά δεδομένα, θέσεις, απόψεις και σκέψεις».

Το μαθητικό συνέδριο θα διεξαχθεί δια ζώσης στο χώρο του ΓΕΛ Ρίου το Σάββατο 30 Μαρτίου 2024. Στο πλαίσιο του μαθητικού συνεδρίου διακεκριμένοι προσκεκλημένοι ομιλητές, θα τοποθετηθούν από διαφορετική σκοπιά στο υπό εξέταση ζήτημα και θα απαντήσουν στα ερωτήματα των συμμετεχόντων μαθητών/τριών ενώ μαθητικές ομάδες θα παρουσιάσουν τα αναρτημένα, σε κατάλληλα διαμορφωμένο χώρο, έργα τους και θα ακολουθήσει σχετική συζήτηση.

Το μαθητικό συνέδριο τελεί υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας.

Περισσότερες πληροφορίες για την οργάνωση και τη συμμετοχή στο μαθητικό συνέδριο μπορείτε να αντλήσετε από την ιστοσελίδα του μαθητικού συνεδρίου

https://xn--mxaabjnlaewpaashorvvbds3foe.weebly.com/

Μπορείτε να δηλώσετε τη  συμμετοχής σας στον ακόλουθο σύνδεσμο: https://forms.gle/3NLceQWiJ1G17jW59

 

ΟΔΗΓΙΕΣ για συμμετοχή των μαθητών/τριών στον Μαθητικό Διαγωνισμό «Re-design – σχεδιάζω ρούχα με σκοπό την ανακύκλωση του υφάσματος»

ΟΔΗΓΙΕΣ για συμμετοχή των μαθητών/τριών στον Μαθητικό Διαγωνισμό «Re-design – σχεδιάζω ρούχα με σκοπό την ανακύκλωση του υφάσματος»

Σε αυτές θα δείτε:

Α) τα ΣΤΑΔΙΑ που πρέπει να ακολουθήσετε προκειμένου να καταλήξουν οι μαθητές/τριές σας στο τελικό τους έργοανακύκλωση 1

Β) τα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΥΛΙΚΑ, με τα οποία θα εφοδιάσετε τους/τις μαθητές/τριές σας. Από αυτά, τις φιγούρες και το έντυπο χαρτί σας τα επισυνάπτουμε ενώ τα υφάσματα και τα χρώματα θα πρέπει να φέρουν οι μαθητές/τριές σας.

Αναλυτικά: … περισσότερα

Εκπαιδευτικές επισκέψεις στα Κέντρα Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (Κ.Ε.ΠΕ.Α./ πρώην Κ.Π.Ε.) κατά το σχολικό έτος 2023-2024»

Για το σχολικό έτος 2023-2024 το πλαίσιο σχεδιασμού και υλοποίησης των διδακτικών επισκέψεων των σχολικών μονάδων στα Κ.Ε.ΠΕ.Α. ορίζεται με το έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ. Φ11/11511/Δ7/02-02-2024 ως ακολούθως: Το κάθε Κ.Ε.ΠΕ.Α. δύναται να επιλέγει τον κατάλληλο τρόπο ανάπτυξης και υλοποίησης των προγραμμάτων του, είτε με τη φυσική παρουσία μαθητών /τριών /εκπαιδευτικών, είτε με εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

Οι σχολικές μονάδες επιλέγουν τα προγράμματα για τα οποία κρίνουν ότι ενδιαφέρονται οι μαθητές και οι μαθήτριές τους, έτσι ώστε τα εκπαιδευτικά προγράμματα που θα υλοποιηθούν να ανταποκρίνονται και να καλύπτουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες και τους στόχους κάθε σχολείου και προς τούτο συνεργάζονται με τους/τις Υπεύθυνους και τα Κ.Ε.ΠΕ.Α.

Οι Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων θα συγκεντρώσουν τα αιτήματα των σχολικών μονάδων και θα καταρτίσουν σχετικό πίνακα με τις σχολικές μονάδες που αιτούνται εκπαιδευτικών επισκέψεων. Σε σχέση με τη σειρά προτεραιότητας, κατά την κατάρτιση των πινάκων, θα ληφθούν υπόψη:

  • η υλοποίηση εγκεκριμένου προγράμματος (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων)
  • η συνάφεια του προγράμματος με το αντίστοιχο πρόγραμμα του Κ.Ε.Π.Ε.Α. καθώς και
  • η συχνότηkepea2τα εκπαιδευτικών επισκέψεων του σχολείου σε Κ.Ε.ΠΕ.Α.

Τα σχολεία της Δ.Δ.Ε Αχαΐας, για κάθε σχολική ομάδα, έχουν δικαίωμα να κάνουν αίτηση επίσκεψης σε έως δύο (2) Κ.Ε.ΠΕ.Α., ένα εντός της οικείας Π.Δ.Ε. και σε ένα άλλο από τις υπόλοιπες Π.Δ.Ε. Εντός της Π.Δ.Ε. Δυτ. Ελλάδας λειτουργούν τα ΚΕΠΕΑ:

  1. Το ΚΕΠΕΑ Κλειτορίας – Ακράτας
  2. Το Κ.Ε.ΠΕ.Α. Μεσολογγίου
  3. Το Κ.Ε.ΠΕ.Α. Κρεστένων
  4. Το Κ.Ε.ΠΕ.Α. Θέρμου

… περισσότερα

Διαγωνισμός Φωτογραφίας με θέμα: «Αποτυπώνω τα υδατικά οικοσυστήματα της Αχαΐας»

Κρήνη Αιγίου φωτο 1

Διαγωνισμός Φωτογραφίας με θέμα: «Αποτυπώνω τα  υδατικά οικοσυστήματα της Αχαΐας»

Το Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας (ΜΕΤ) του Πανεπιστημίου Πατρών και οι Υπεύθυνες Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΔΔΕ & ΔΠΕ Αχαΐας, διοργανώνουν για δεύτερη συνεχή χρονιά Τοπικό Διαγωνισμό φωτογραφίας με θέμα:

«Αποτυπώνω τα υδατικά οικοσυστήματα του τόπου μου»

Στόχοι του Διαγωνισμού είναι:

  • να γνωρίσουν οι μαθητές τα υδατικά οικοσυστήματα της περιοχής τους,
  • να αντιληφθούν την σημασία των οικοσυστημάτων του γλυκού νερού που διαμορφώνονται από ποτάμια, χείμαρρους, έλη, λίμνες
  • να ανακαλύψουν πόσο σημαντική είναι η προστασία των υδατικών οικοσυστημάτων, αλλά και η εξοικονόμηση της χρήσης του νερού.
  • να ευαισθητοποιηθούν για την άμεση ή έμμεση συμβολή των υδατικών οικοσυστημάτων στην ανθρώπινη ευημερία αλλά και γενικότερα στην αειφορική ανάπτυξη του τόπου τους.

Στο πλαίσιο αυτό καλούνται οι μαθητικές περιβαλλοντικές ομάδες των σχολείων της Αχαΐας να :

  • ανακαλύψουν τα υδατικά οικοσυστήματα γλυκού νερού του τόπου τους
  • αποτυπώσουν τα υδατικά οικοσυστήματα της Αχαΐας με φωτογραφίες
  • γράψουν τίτλο, λεζάντα και σύντομες πληροφορίες για το υδατικό οικοσύστημα στο συνοδευτικό έγγραφο κάθε φωτογραφίας
  • ανεβάσουν τις φωτογραφίες τους και τα συνοδευτικά έγγραφα μέχρι τις 25 Απριλίου 2024 σε drive η διεύθυνση του οποίου θα δοθεί στους συμμετέχοντες αργότερα.

Το υλικό που θα συγκεντρωθεί θα αποτελέσει μια σημαντική εκπαιδευτική συλλογή φωτογραφιών για τα υδατικά οικοσυστήματα, η οποία θα αξιοποιηθεί από τους διοργανωτές:

  • αρχικά μέσω Ψηφιακής Έκθεσης εικονικής πραγματικότητας που θα αναρτηθεί στις ιστοσελίδες της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΔΠΕ & ΔΔΕ Αχαΐας και του Μουσείου Επιστημών και Τεχνολογίας (ΜΕΤ) του Πανεπιστημίου Πατρών
  • στη συνέχεια μέσω Έκθεσης Φωτογραφίας που θα υλοποιηθεί στο Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας.

… περισσότερα

Πρόσκληση σε Επιμορφωτική διαδικτυακή Συνάντηση με θέμα «Φύση – Μόδα – Περιβάλλον»

ανακύκλωση 1Η Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΔΔΕ Αχαΐας, η Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης ΔΠΕ Αχαΐας και η Σύμβουλος  Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ08 Καλλιτεχνικών μαθημάτων σε συνεργασία με τον τομέα  Εφαρμοσμένων Τεχνών του 9ου Εσπερινού ΕΠΑΛ οργανώνουν Επιμορφωτική διαδικτυακή Συνάντηση την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2024, στο πλαίσιο του  Μαθητικού Διαγωνισμού με θέμα
«Redesign, σχεδιάζω ρούχα με σκοπό την ανακύκλωση του υφάσματος»

Σκοπός της επιμορφωτικής συνάντησης είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών  σχετικά με την βιωσιμότητα (βιώσιμο σχεδιασμό),  τον τρόπο παραγωγής της μόδας, και τις συνέπειές της στο περιβάλλον αλλά και η ενημέρωση τους για το Εικαστικό Εκπαιδευτικό Event “ Φύση – Μόδα – Περιβάλλον» και η παρουσίαση του σχολικού διαγωνισμού Re-design.

Η Επιμορφωτική διαδικτυακή Συνάντηση απευθύνεται:

  • Στους εκπαιδευτικούς που έχουν δηλώσει συμμετοχή στο Μαθητικό Διαγωνισμό με θέμα «Redesign, σχεδιάζω ρούχα με σκοπό την ανακύκλωση του υφάσματος»
  • Σε όλους τους εκπαιδευτικούς που ενδιαφέρονται για το θέμα «Φύση – Μόδα – Περιβάλλον» στο πλαίσιο των γνωστικών τους αντικειμένων

… περισσότερα

Πρόσκληση σε Επιμορφωτικό εξ Αποστάσεως Σεμινάριο ‘‘Ψηφιακές Εφαρμογές Μικτής Πραγματικότητας (Taleblazer) στα Περιβαλλοντικά Προγράμματα”

εικόνα taleblazer 2Στο πλαίσιο επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών για την ενσωμάτωση της επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality: AR) στις δραστηριότητες των Περιβαλλοντικών προγραμμάτων, η Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας και η Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας σε συνεργασία με το ΚΠΕ/ΚΕΠΕΑ Καστοριάς, διοργανώνουν εξ αποστάσεως επιμορφωτικό Σεμινάριο την Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024 ώρες 18:00-20:30, με θέμα: ‘‘Ψηφιακές Εφαρμογές Μικτής Πραγματικότητας (Taleblazer) στα Περιβαλλοντικά Προγράμματα’’.

Τι είναι το TaleBlazer; Είναι μια πλατφόρμα λογισμικού επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Αναπτύχθηκε από το εργαστήριο του MIT Scheller Teacher Education Program (STEP), και επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν τις δικές τους δραστηριότητες και τα δικά τους παιχνίδια που βασίζονται στην τοποθεσία (GPS). Επιτρέπει το συνδυασμό πραγματικών τοπίων – φυσικού ή ανθρωπογενούς περιβάλλοντος – με πρόσθετες ψηφιακές πληροφορίες.

Το σεμινάριο απευθύνεται σε όλους τους/τις εκπαιδευτικούς των ανωτέρω συνεργαζόμενων Διευθύνσεων Εκπαίδευσης που υλοποιούν Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα τη φετινή σχολική χρονιά σε οποιαδήποτε θεματική ενότητα. Οι εκπαιδευτικοί μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή για να εμπλέξουν τους/τις μαθητές/τριές τους σε εξερεύνηση, σε έρευνα ή σε στοχαστικό παιχνίδι ρόλων. Οι μαθητές μπορούν να παίξουν τα παιχνίδια AR που έχει σχεδιάσει ο/η εκπαιδευτικός αλλά και να δημιουργήσουν τα δικά τους . … περισσότερα

Σεμινάρια “ΤΑΠΕΡΙΣΤΑΣ 2024”

To Κέντρο Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον & την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ)  ΑΡΝΑΙΑΣ διοργάνωσε σε συνεργασία με τη ΔΔΕ Αχαΐας  διαδικτυακό σεμινάριο «Ταπερίστας 2024» που θα υλοποιηθεί σε τρεις ημέρες, τριών διαδοχικών εβδομάδων.
κπε αρναιαςΔευτέρα 4 Δεκεμβρίου 2023
Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2023
Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023

Οι εισηγήσεις και τα εργαστήρια θα βιντεοσκοπηθούν και θα αναρτηθούν στα τρία blogs των «Ταπερίστας», στη σελίδα Υποστηρικτικό υλικό.

 

 

Το πρόγραμμα των ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ: … περισσότερα

Πρόσκληση σε Μαθητικό Διαγωνισμό σχεδιασμού με θέμα «Re-design, σχεδιάζω ρούχα με σκοπό την ανακύκλωση του υφάσματος».

imagesΗ Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και η Σύμβουλος  Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ08 Καλλιτεχνικών μαθημάτων σε συνεργασία με τον τομέα  Εφαρμοσμένων Τεχνών του 9ου Εσπερινού ΕΠΑΛ προκηρύσσουν Μαθητικό Διαγωνισμό σχεδιασμού με θέμα «Redesign, σχεδιάζω ρούχα με σκοπό την ανακύκλωση του υφάσματος».

Σκοπός του προτεινόμενου Διαγωνισμού είναι η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση σχετικά με την βιωσιμότητα (βιώσιμο σχεδιασμό),  τον τρόπο παραγωγής της μόδας, αλλά και τις συνέπειές της.  Η γρήγορη μόδα είναι μια τάση που εμφανίστηκε τα τελευταία 20 χρόνια περίπου. Πρόκειται για εταιρείες που μας ενθαρρύνουν να συνεχίσουμε να αγοράζουμε όλο και περισσότερα ρούχα που δεν έχουν μεγάλη διάρκεια ζωής και παράγονται γρήγορα για να ανταποκρίνονται στις τελευταίες τάσεις. Ως αποτέλεσμα, κάθε χρόνο, απορρίπτουμε περίπου 11 κιλά υφασμάτων ανά άτομο.

Ειδικός μαθησιακός σκοπός είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να κατανοήσουν ότι  όλα τα ρούχα πρέπει να είναι ανθεκτικά, να μπορούν να επιδιορθωθούν και να είναι ανακυκλώσιμα. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να παραμείνουμε μοντέρνοι χωρίς να χρειάζεται να είμαστε σπάταλοι.

Προτεινόμενο υλικό για την ενημέρωση και εισαγωγή των μαθητών στις επιπτώσεις της μόδας στο περιβάλλον, τις  έννοιες της βιώσιμης μόδας και της ανακύκλωσης των υφασμάτων από τη σελίδα του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου:

https://www.europarl.europa.eu/news/el/headlines/society/20201208STO93327/oi-epiptoseis-tis-viomichanias-tis-klostoufantourgias-sto-perivallon-grafima.

Ο διαγωνισμός απευθύνεται:

  • Σε εκπαιδευτικούς που υλοποιούν πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
  • Σε εκπαιδευτικούς κλάδους ΠΕ08 Καλλιτεχνικών μαθημάτων
  • Σε εκπαιδευτικούς ΠΕ89.01 καλλιτεχνικών σπουδών.

οι οποίοι θα συμμετέχουν με τους μαθητές τους (Γυμνασίων, Λυκείων, ΕΠΑΛ & Ειδικών Σχολείων).

… περισσότερα

Copyright © ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ          Φιλοξενείται από Blogs.sch.gr
Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση