Το σχολικό έτος 2024-25 τα Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης μπορούν να ενταχθούν σε δίκτυα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης:
Α) Τοπικά Δίκτυα,
Β) Διεθνή Δίκτυα και
Γ) Εθνικά Δίκτυα – Δίκτυα των Κέντρων Εκπαίδευσης για το Περιβάλλον και την Αειφορία (ΚΕΠΕΑ).
Α) ΤΟΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ: Η Υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης συντονίζει τη σχολική χρονιά 2024-25 τα ΤΟΠΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ:
- « Επι-Βιώσιμη Έκφραση»
Το δίκτυο συντονίζει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Αχαΐας/Περιβαλλοντική Εκπαίδευση σε συνεργασία με τον ΤΟΜΕΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ του 9ου και 5ου Εσπερινού ΕΠΑΛ Πάτρας. Σκοπός του δικτύου είναι οι μαθητές/τριες να προτείνουν λύσεις για το «πρασίνισμά» της ζωής μας, μέσω της οικολογικής τέχνης & του βιώσιμου σχεδιασμού. Οι συμμετέχοντες μαθητές/τριες θα προτείνουν δράσεις και δημιουργήματα που σχεδιάζονται λαμβάνοντας υπόψη την αειφόρο ανάπτυξη και τη βιωσιμότητα, μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο τις αρνητικές επιπτώσεις για το περιβάλλον. Δηλαδή, θα κάνουν προτάσεις βασισμένες στη φύση για το δομημένο περιβάλλον (πόλη, κωμόπολη, χωριό, οικισμός), για τα οικήματα και κτήρια που ζούμε (αρχιτεκτονικός σχεδιασμός), αλλά και για τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε και καταναλώνουμε (βιομηχανικός σχεδιασμός).
- «Το ΚΛΙΜΑ αλλάζει! Εμείς;»
Το δίκτυο συντονίζει η Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Αχαΐας/Περιβαλλοντική Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αχαΐας. Σκοπός του δικτύου είναι οι μαθητές/τριες να ενημερωθούν για το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής, των αιτιών και των επιπτώσεών της αλλά και να συζητήσουν ως ενεργοί πολίτες για την ανάγκη υιοθέτησης ενεργειών για μετριασμό και προσαρμογή στην κλιματική αλλαγή. Να ευαισθητοποιηθούν, να ανταλλάξουν απόψεις και προβληματισμούς και να προτείνουν ιδέες και δράσεις για την αντιμετώπισή της. … περισσότερα
Κάτω από : Δίκτυα, Προγράμματα | | Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Δίκτυα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης