δ

Ο Θουκυδίδης, ο Barack Obama και ο ρόλος των μεγάλων δυνάμεων (εργασίες του Α3)

Ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ Barack Obama, βραβεύτηκε με το Νόμπελ Ειρήνης “για της εξαίρετες προσπάθειές του να ενισχύσει τη διεθνή διπλωματία και συνεργασία μεταξύ των λαών“. Στις εμπνευσμένες ομιλίες

Εικόνα1 3

Ο Επιτάφιος του Περικλή και τα Ανθρώπινα Δικαιώματα (εργασίες του Β4)

Αφού ολοκληρώθηκε η διδασκαλία του Επιταφίου στο τμήμα Β4, κατά τη συνολική θεώρηση του έργου, οι μαθητές και οι μαθήτριες το εξέτασαν υπό το πρίσμα των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων. Είχαν ήδη

Εικόνα1 2

Αναζητώντας τα θέματα των Δικαιωμάτων στον Θουκυδίδη

Στη δεύτερη φάση του προγράμματος “Λέμε την αλήθεια στην εξουσία” οι μαθητές γνωρίζουν και παρουσιάζουν προσωπικότητες που έδρασαν ως υπέρμαχοι των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, άλλαξαν τον κόσμο με τα λόγια και

Εικόνα1

Artful Thinking- Ο πόλεμος στη ζωγραφική

Με το τέλος της διδασκαλίας των κερκυραϊκών του Θουκυδίδη, όπου ο μεγάλος ιστορικός αφηγείται τα γεγονότα του εμφυλίου της Κέρκυρας το 427 π.Χ.. οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να διερευνήσουν

αρχείο λήψης 3

Διερευνώντας την έννοια και την ιστορία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων

Στα πλαίσια του Προγράμματος Λέμε την Αλήθεια στην Εξουσία και προκειμένου οι μαθητές και οι μαθήτριες να εισαχθούν στην έννοια των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, ξεκινήσαμε με τα ακόλουθα: Αρχικά σε μια

L

Λέμε την Αλήθεια στην Εξουσία

  Στο σχολείο μας υλοποιούμε φέτος (2023-2024) το Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Λέμε την Αλήθεια στην Εξουσία” που αφορά τα Ανθρώπινα Δικαιώματα. Το Πρόγραμμα αυτό παρέχεται από το Ίδρυμα Μαριάννα Β. Βαρδινογιάννη,

eTwinning 768x542 1

Βράβευση με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας eTwinning

Στις 13 Ιουνίου 2023 το έργο “Museum Chest” βραβεύτηκε με την Ευρωπαϊκή Ετικέτα Ποιότητας eTwinning. Το έργο αυτό, που έχει ήδη βραβευθεί με την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας τον περασμένο Οκτώβριο,

Συνδιδασκαλία Αρχαίων Ελληνικών και Μαθηματικών

IMG 20221215 115459

Στις 12 και 15 Δεκεμβρίου στα τμήματα Α4 και Α3 αντίστοιχα, υλοποιήθηκε ένα διαθεματικό σενάριο συνδιδασκαλίας Αρχαίων Ελληνικών και Μαθηματικών από τη φιλόλογο Ελένη Λιούσα και τον Συντονιστή Εκπαιδευτικού Έργου Μαθηματικών και Σύμβουλο Παιδαγωγικής Ευθύνης του σχολείου, κ. Καραβασίλη Γιώργο. Το σκεπτικό του σεναρίου εδράζεται στις μαθηματικές γνώσεις που περιέχονται σε αρχαία κείμενα, τις οποίες μπορούν να αντλήσουν και να εφαρμόσουν οι μαθητές αξιοποιώντας ως εργαλείο τις γνώσεις τους για την αρχαία ελληνική γλώσσα. Έτσι, δίνεται η δυνατότητα μιας νέας οπτικής για τα δύο γνωστικά αντικείμενα, αναδεικνύεται η αυτόνομη αξία τους, αλλά κυρίως αποδεικνύεται πόσο αποτελεσματική και ωφέλιμη για τους μαθητές μπορεί να αποβεί η σύνδεσή τους. Αυτό επιτυγχάνεται καθώς αξιοποιούνται κείμενα της αρχαίας ελληνικής γραμματείας και μαθηματικές γνώσεις της αρχαιότητας για την εισαγωγή σε σύγχρονες μαθηματικές έννοιες, ενώ ταυτόχρονα διαπιστώνονται λεπτές σημασιολογικές έννοιες που εκφράζονται με ιδιαίτερη ακρίβεια στην αρχαία ελληνική και οι οποίες αποδίδουν όρους που χρησιμοποιούνται αυτούσιοι μέχρι σήμερα από την μαθηματική επιστήμη.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση