Εκπαιδευτική επίσκεψη στο MOMus Θεσσαλονίκης

Momus

Το ΕΠΑΛ Σιδηροκάστρου πραγματοποίησε την Παρασκευή 20-12-2024, εκπαιδευτική επίσκεψη στο MOMus-Μουσείο Σύγχρονης Τέχνη της Θεσσαλονίκης. Στα πλαίσια της εκπαιδευτικής επίσκεψης, οι μαθητές του Σχολείου μας ξεναγήθηκαν στους χώρους του μουσείου και είχαν μία ολοκληρωμένη ενημέρωση για την τις συλλογές που κοσμούν το μουσείο (συλλογή Ιόλα, τη συλλογή Ξύδη, τη συλλογή Απέργη και τις λοιπές συλλογές και …

Συνέχεια ανάγνωσης

Όταν οι μαθητές ζωγραφίζουν το Φως των Χριστουγέννων

Ευχές Κολαζ

Στο πλαίσιο των μαθημάτων  «Αρχές Μάρκετινγκ» και  «Δημόσιες Σχέσεις», οι μαθητές/τριες του τομέα Οικονομίας και Διοίκησης στην Β΄τάξη,  σε αγαστή συνεργασία με τους καθηγητές τους κ. Γαλατά και κ. Ταμπούρη, πήραν τα πινέλα τους και τις τέμπερες και ζωγράφισαν υπέροχες Χριστουγεννιάτικες κάρτες, τις οποίες και απέστειλαν στους συνεργάτες, εργαζόμενους καθώς επίσης και σε πελάτες, της …

Συνέχεια ανάγνωσης

Οκτώ στους δέκα εργοδότες δεν βρίσκουν προσωπικό – Οι κλάδοι με τις μεγαλύτερες ελλείψεις

Προσωπικό

Δυσκολία στην εύρεση κατάλληλου προσωπικού αντιμετωπίζουν περίπου οκτώ στους δέκα (ή το 82%) των εργοδοτών στην Ελλάδα , σύμφωνα με έρευνα του ομίλου ManpowerGroup. Οι κλάδοι των Υπηρεσιών Επικοινωνίας και της Βιομηχανίας & Κατασκευών πρωταγωνιστούν στα «κενά», με το 89% των εργοδοτών να αναφέρουν την υψηλότερη έλλειψη ταλέντου. Παράλληλα, και ο κλάδος της Πληροφορικής σημειώνει υψηλό …

Συνέχεια ανάγνωσης

Mobbing: Τι είναι, οι αρνητικές συνέπειες και οι τρόποι αντιμετώπισης

mobbing

Τα τελευταία χρόνια ίσως όλο και συχνότερα ακούμε να γίνεται λόγος για έναν όρο που αναδεικνύει μια ζοφερή, δύσκολη πραγματικότητα που -όχι και τόσο σπάνια όσο νομίζουμε- συμβαίνει σε διάφορους εργασιακούς χώρους: το mobbing. Παθητικο-επιθετικά σχόλια, ειρωνείες, συνεχής κριτική, υποτίμηση μπροστά σε άλλους, υπονόμευση και αποκλεισμός αποτελούν χαρακτηριστικά δείγματα επιθετικών συμπεριφορών στις οποίες κανείς δεν …

Συνέχεια ανάγνωσης

“Interview” ταινία μικρού μήκους

Interview

Ταινία μικρού μήκους του Γιάννη Μπουγιούκα, με θέμα τη Συνέντευξη Εργασίας (Interview). Συνέντευξη εργασίας: Η διαδικασία κατά την οποία ένας δυνάμει εργαζόμενος, αξιολογείται από τον εργοδότη με την προοπτική απασχόλησης σε συγκεκριμένη θέση. Κατά τη διάρκεια αυτής της διαδικασίας, ο εργοδότης ελπίζει να καθορίσει εάν ο αιτών είναι κατάλληλος για το ρόλο. (Wikipedia) Συντελεστές Ταινίας …

Συνέχεια ανάγνωσης

Nomophobia: Η «πάθηση» όταν δεν έχουμε το κινητό μας

Nomophobia

Όλοι έχουμε ένα συγκεκριμένο επίπεδο προσκόλλησης με τα κινητά μας τηλέφωνα, αλλά για μερικούς ανθρώπους, το να μην έχουν το τηλέφωνό τους μαζί, ή να χάσουν την πρόσβαση στο διαδίκτυο μπορεί να αυξήσει το άγχος τους πέρα ​​από τα φυσιολογικά επίπεδα. Η νομοφοβία (nomophobia), μια συντομογραφία του «Νo Mobile phone phobia» (η φοβία του να μην …

Συνέχεια ανάγνωσης

Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων Προσανατολισμού της Α ́ τάξης ΕΠΑ.Λ. (2024-25)

Odigies 2024 25 2

Σε συνέχεια των σχετικών εισηγήσεων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Πράξεις 31/17-07-2018, 18/23.05.2019, 13/11.03.2020, 46/16-09-2021, 41/28-07-2022, 30/11-05-2023 ,15/07-03-2024 και 44/08-08-2024 του Δ.Σ. Ι.Ε.Π.), το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού απέστειλε την εγκύκλιο (Φ3/108207/Δ4/20-9-24) με την ύλη και τις αντίστοιχες οδηγίες για τη διδασκαλία των παρακάτω μαθημάτων Προσανατολισμού κατά το σχ. έτος 2024-25: ◊ «Ερευνητική Εργασία στην …

Συνέχεια ανάγνωσης

Οδηγίες – Ύλη του μαθήματος «Αρχές Οικονομίας» και μαθημάτων του Τομέα Διοίκησης και Οικονομίας (2024-25) στα ΕΠΑΛ

Odigies 2024 25 1

Μετά από τη σχετική εισήγηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Πράξεις 30/11-05-2023, 41/22-06-2023, 57/07-09-2023, 15/07-03-2024 και 44/08-08-2024 Δ.Σ. Ι.Ε.Π.), το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού απέστειλε την εγκύκλιο (Φ3/110105/Δ4/25-9-24) με την ύλη και τις αντίστοιχες οδηγίες για τη διδασκαλία των παρακάτω μαθημάτων κατά το σχ. έτος 2024-25 : ◊ του μαθήματος Επιλογής «Αρχές Οικονομίας» της Α΄ …

Συνέχεια ανάγνωσης

Ύλη και Οδηγίες διδασκαλίας μαθημάτων Γενικής Παιδείας των ΕΠΑΛ (2024-25)

Odigies 2024 25

Σε συνέχεια των σχετικών εισηγήσεων του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Πράξεις 30/11-05-2023, 41/22-06-2023, 57/07-09-2023 και 31/13-06-2024 Δ.Σ. του Ι.Ε.Π.), το Υπουργείο Παιδεία απέστειλε την εγκύκλιο με  Αριθ. Πρωτ.: Φ3/108226/Δ4/20-9-2024, που περιλαμβάνει την ύλη και τις οδηγίες διδασκαλίας των μαθημάτων Γενικής Παιδείας της Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξης Ημερήσιων, Εσπερινών ΕΠΑ.Λ. και Πρότυπων ΕΠΑ.Λ για το σχ. …

Συνέχεια ανάγνωσης

Ύλη Πανελλαδικών Μαθημάτων των ΕΠΑΛ και ΠΕΠΑΛ (Σχ. Έτος 2024-2025)

Panelladikes 2025

Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 2632/τΒ/2-5-2024,  η απόφαση  με Αρ. Πτωτ: Φ6/44547/Δ4,  του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και  Αθλητισμού με τίτλο: “Καθορισμός διδακτέας-εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων της Γ’ τάξης των Ημερήσιων και Εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑ.Λ.) και των Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων (Π.ΕΠΑ.Λ.) για το σχολικό έτος 2024-2025″ Διαβάστε ή Αποθηκεύστε το ΦΕΚ στο υπερσύνδεσμο ( ΕΔΩ )

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς