Οδηγίες για την έναρξη της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης στα ΕΠΑΛ (2015)

ypdvmth_11

Κατεβάστε τις ΟΔΗΓΙΕΣ

Οδηγίες για την έναρξη της Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης στα ΕΠΑΛ,  εξέδωσε το υπουργείο Παιδείας, με Αρ. Πρωτ: 1362/09-03-2015 και θέμα: «Οδηγίες για την έναρξη της Π.Δ.Σ. στα ΕΠΑΛ στις Περιφέρειες: Ανατολικής Μακεδονίας-Θράκης, Βορείου Αιγαίου, Δυτικής Ελλάδας, Ηπείρου, Θεσσαλίας, Ιονίων Νήσων, Κρήτης και Πελοποννήσου», οι οποίες έχουν ως εξής:

Α. Το πρόγραμμα της Π.Δ.Σ. υλοποιείται σε Σχολικά Κέντρα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης (Σ.Κ.Π.Δ.Σ), τα οποία συγκροτούνται από ομάδες όμορων σχολικών μονάδων και ορίζονται ανά Διεύθυνση με απόφαση του Διευθυντή της οικείας Δ.Δ.Ε.

Υπάρχει η δυνατότητα ένα (1) Σ.Κ.Π.Δ.Σ., να αποτελείται από μία (1) σχολική μονάδα, μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις (μικρά νησιά κλπ).

Στην περίπτωση αυτή αποστέλλεται το αίτημα από τον οικείο Δ/ντή Δ.Δ.Ε. στην Κεντρική Επιτροπή Συντονισμού και Υποστήριξης Πράξης (Κ.Ε.Σ.Υ.Π.) για τελική απόφαση του αρμόδιου Γενικού Γραμματέα ΥΠΟΠΑΙΘ.

Β. Με σκοπό την προετοιμασία για την έναρξη της Π.Δ.Σ. στα ΕΠΑ.Λ οι Διευθυντές Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης καλούνται να προβούν στις ακόλουθες ενέργειες:

1. Να ορίσουν τα κέντρα της Π.Δ.Σ. με τις αντίστοιχες ομάδες όμορων σχολικών μονάδων(επισυνάπτoμενο έγγραφο 3).

Στις περιπτώσεις κατά την οποία 1 κέντρο ΠΔΣ αποτελείται από μια σχολική μονάδα , ο ορισμός του θα συνοδεύεται από αίτηση προς την Κ.Ε.Σ.Υ.Π..

Ο αριθμός των κέντρων ανά Δ.Δ.Ε. συμπεριλαμβάνεται στον επισυναπτόμενο πίνακα 1.

2. Αφού συλλεχθούν οι Υπεύθυνες Δηλώσεις Γονέων/Κηδεμόνων-Μαθητών, λαμβάνοντας υπόψη το πλήθος των διδασκόντων (επισυναπτόμενος πίνακας 1) να δημιουργήσουν τμήματα Πρόσθετης Διδακτικής Στήριξης.

Το πλήθος μαθητών ανά τμήμα μαθήματος Π.Δ.Σ. είναι από πέντε (5) έως και δεκαπέντε (15) μαθητές.

Το ωρολόγιο πρόγραμμα του προγράμματος της Π.Δ.Σ. εβδομαδιαίως καθορίζεται ως εξής:

Για την πρώτη τάξη ΕΠΑΛ: Δύο (2) ώρες Μαθηματικά, δύο (2) ώρες Ελληνική Γλώσσα. Σύνολο τέσσερις (4) ώρες.

Για την δεύτερη τάξη ΕΠΑΛ: Δύο (2) ώρες Μαθηματικά, δύο (2) ώρες Ελληνική Γλώσσα. Σύνολο τέσσερις (4) ώρες.

Για την Τρίτη τάξη ΕΠΑΛ: τέσσερις (4) ώρες Μαθηματικά, τέσσερις (4) ώρες Νεοελληνική Γλώσσα. Σύνολο οκτώ (8) ώρες.

Επιπλέον υπάρχει η δυνατότητα υλοποίησης και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα ειδικότητας, σύμφωνα με την κειμένη νομοθεσία (έως τέσσερις (4) ώρες ανά μάθημα).

3. Με βάση τα παραπάνω τμήματα να στείλουν τις απαιτούμενες ειδικότητες σύμφωνα με τον επισυναπτόμενο πίνακα 2, με σκοπό να βγει άμεσα η προκήρυξη για την πρόσληψη ωρομισθίων διδασκόντων με βάση τη σειρά στον ενιαίο πίνακα αναπληρωτών.

Για τη συμμετοχή των μαθητών στο πρόγραμμα κριτήριο αποτελεί η βαθμολογία των μαθητών στο α’ τετράμηνο

4. Να ορίσουν Υπεύθυνους Αντισταθμιστικής Αγωγής (καταχωριστές) έως δύο (2) άτομα, εκπαιδευτικούς ή διοικητικούς (επισυναπτόμενο έγγραφο 4).

Τα καθήκοντα τους μεταξύ άλλων είναι:

α) η συγκέντρωση των παρουσιολογίων των εκπαιδευτικών και των μαθητών,

β) η συγκέντρωση όλων των παραστατικών που αφορούν την μισθοδοσία των εκπαιδευτικών, την έκδοση μισθοδοτικών καταστάσεων και την κάλυψη των υποχρεώσεων που προκύπτουν από αυτές (πχ. ασφαλιστικές εισφορές, κλπ),

γ) η ηλεκτρονική διαχείριση τους,

δ) η διεκπεραίωση γενικά όλων των σχετικών διαδικασιών.

Γ. Τα παραπάνω στοιχεία να σταλούν υπηρεσιακά και ηλεκτρονικά στο email:statpds@minedu.gov.gr μέχρι την Παρασκευή, 13 Μαρτίου 2015 και ώρα 13:00 μ.μ..

Πηγή: Esos.gr

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς