Μάθημα 23: Χρόνος για σκέψη…

1. Στις ασκήσεις διαβάστε στο παιδί σας αργά και καθαρά τι ζητάει η άσκηση και αφήστε τα παιδιά σας να σας δείξουν πρώτα εκείνα πώς θα δουλέψουν στην άσκηση – π.χ. στην άσκηση που πρέπει να κυκλώσουν τις λέξεις από Μ,μ, μην βιαστείτε να τους διαβάσετε τις λέξεις, αλλά ζητήστε τους να σας πουν τι νομίζουν ότι γράφει η κάθε λέξη (έτσι κι αλλιώς υπάρχει και εικόνα).
2. Δώστε στο παιδί σας χρόνο να καταλάβει τι κάνει. Μην του δίνετε έτοιμες απαντήσεις και μην του πιάνετε το χέρι όταν γράφει (εννοείται ότι δεν ζωγραφίζετε και δεν γράφετε εσείς για αυτό).
3. Αν το παιδί σας θέλει να γράψει μια λέξη, μπορείτε εσείς να του τη δείξετε, και εκείνο να την αντιγράψει. Εκτός και αν θέλει το παιδί να τη γράψει μόνο του, όπως μπορεί, χωρίς πρότυπο.
4. Στο βίντεο μπορείτε να “παγώνετε” την εικόνα και να ζητάτε από το παιδί σας να περιγράφει τι βλέπει.
5. Τις ηχογραφημένες ιστορίες μπορείτε να τις ακούσετε μία φορά (μία μία, όχι όλες μαζί) και τη δεύτερη να σταματάτε τον ήχο πριν από μία λέξη-κλειδί για να την θυμηθεί το παιδί σας και να σας την πει. Μετά μπορεί το παιδί σας να ζωγραφίσει την ιστορία που του άρεσε περισσότερο, αλλά και να φτιάξετε αν θέλετε και τη δική σας αστεία ιστορία.
6. Αποφύγετε την εύκολη λύση να μεταφράζετε στα γερμανικά ή σε άλλη γλώσσα. Εξηγείστε με περισσότερες απλές λέξεις στα ελληνικά, με κινήσεις ή εικόνες. Μπορεί να σας πάρει λίγη παραπάνω ώρα, αλλά το όφελος θα είναι πολύ μεγάλο!

Κατηγορίες: Μάθημα 23. Ετικέτες: , , , , . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.