ΣΧΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ: Βιωματικό εργαστήρι για γονείς και παιδιά

Γονείς και παιδιά του σχολείου μας συμμετείχαν σε βιωματικό εργαστήριο αισθητηριακού παιχνιδιού την Κυριακή 28 Ιανουαρίου 2024. Είχαν την ευκαιρία να παίξουν, να πειραματιστούν και να δημιουργήσουν   σε ένα περιβάλλον ελεύθερου και δημιουργικού παιχνιδιού με πολλά και διαφορετικά αισθητηριακά υλικά.

Αισθητηριακό παιχνίδι ονομάζεται οποιαδήποτε δραστηριότητα βασίζεται και ενεργοποιεί τις αισθήσεις για την εξερεύνηση των υλικών και κατ’ επέκταση του κόσμου και αποτελεί κατ’ ουσία μια ολοκληρωμένη διαδικασία μάθησης. Είναι το κατ’ εξοχήν παιχνίδι που απορρέει από τη φυσική και αυθόρμητη διάθεση των παιδιών για εξερεύνηση. Κατά τις παλιότερες εποχές αποτελούσε το μοναδικό ίσως είδος παιχνιδιού των παιδιών καθώς περιλαμβάνει παιχνίδι με το χώμα, το νερό, τη λάσπη, την άμμο, τα βότσαλα και τα κοχύλια, τις πέτρες και τα ξύλα και ό,τι  άλλο μπορεί να εξάψει την περιέργεια και τη δημιουργική διάθεση των παιδιών. Αναπτύσσει τη διάθεση για εξερεύνηση, παρατήρηση, συσχετισμό, πειραματισμό, με άλλα λόγια αναπτύσσει τη φαντασία και τη δημιουργικότητα. Η σύγχρονη νευροεπιστήμη έχει αποδείξει ότι συμβάλει σημαντικά στη δημιουργία νέων νευρώνων και νευρικών συνδέσεων υψηλότερων επιπέδων στον εγκέφαλο, ακριβώς γιατί ενθαρρύνει και συμβάλλει σε διαδικασίες επίλυσης προβλημάτων, επιστημονικής σκέψης,  αυτορρύθμισης και δημιουργικής έκφρασης. Μέσω του αισθητηριακού παιχνιδιού τα παιδιά εξερευνούν και ανακαλύπτουν τόσο  τη λειτουργία των αισθήσεών τους όσο και τα υλικά και τα διάφορα εργαλεία εξερεύνησης και διαχείρισης των υλικών. Το αισθητηριακό παιχνίδι έχει τα μέγιστα αποτελέσματα όταν γίνεται στα πλαίσια μια ομάδας παιδιών και ενηλίκων διαφόρων ηλικιών.

Πρόκειται για την πρώτη από μια σειρά δράσεων που πλαισιώνουν και συναποτελούν μια ξεχωριστή σχολή γονέων, την οποία σχεδιάζει και θέτει σε εφαρμογή η ομάδα της ΕΔΥ του σχολείου μας για φέτος.

Ευχαριστούμε όλους τους γονείς που αγκάλιασαν με θέρμη αυτή την πρωτοβουλία και διέθεσαν την Κυριακή τους για να παίξουν μαζί με τα παιδιά τους κα να δώσουν υπόσταση στην πρωτοβουλία αυτή  στέφοντάς την με μεγάλη επιτυχία, μεγαλύτερη και από αυτή των προσδοκιών μας.

Ευχαριστούμε από καρδιάς τους υπεύθυνους του Hehe, Messy Play, Art and Therapy που με μεγάλη ευαισθησία μας δέχτηκαν στο χώρο τους, κατανοώντας και ανταποκρινόμενοι και στην ανάγκη μας για μικρή οικονομική συμβολή, καθώς πρόκειται για δημόσιο σχολείο. Μας έδωσαν τη δυνατότητα να δούμε τη μαγεία της Τέχνης και του δημιουργικού παιχνιδιού να ξετυλίγεται  μπροστά στα μάτια μας, να πειραματίζονται και να παίζουν τα παιδιά με τα υλικά, να κοκκινίζουν τα μαγουλάκια τους με έξαψη και δημιουργικό οίστρο  και σιγά σιγά να ενώνονται όλοι μαζί, γονείς και παιδιά,  σε μια ομάδα με κοινό στόχο, αιφνιδιαστικά υψηλά επίπεδα συνεργασίας και εκπληκτικό αποτέλεσμα.

Υπέροχα μοναδική εμπειρία!

IMG 20240128 111412 IMG 20240128 111428 IMG 20240128 112809 IMG 20240128 112818 IMG 20240128 112910 IMG 20240128 121228 IMG 20240128 121605

Messenger creation 7b34b4f0 3466 40e1 9461 f59e6a04f69e

ΣΧΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ: Βιβλία για γονείς

2773CDE9C4B15A63B6695D1AEA0E00A5 1

Πώς να μιλάτε στα παιδιά σας ώστε να σας ακούν και πώς να τα ακούτε ώστε να σας μιλούν – Faber Adele (εκδόσεις Πατάκης)

0140143095 1

Μαλικιώση, Μ., κ.α. (2000), «Συμβουλευτική Γονέων για ένα ευτυχισμένο αύριο των παιδιών μας», Ινστιντούτο Διαρκούς Εκπαίδευσης Ενηλίκων

702F7659938A13D5889041DB90606DA0

Παπαδιώτη – Αθανασίου Β., (2006), «Οικογένεια και όρια : συστημική προσέγγιση», Ελληνικά Γράμματα

28D11A46F15B3D66DB8ED877AA4C22EB

Rogge Jan-Uwe, (2010), «Οι γονείς βάζουν όρια» Θυμάρι

010200012946

Δρ Ντινκμέγιερ Ντον, Δρ Μακ-Κέι Γκάρυ (2009), «Σχολείο για Γονείς ( Βιβλίο Πρώτο) – Για παιδιά Νηπιακής και Πρωτοσχολικής Ηλικίας, Θυμάρι

20181121181358 goneis kai efivoi

Δρ Ντινκμέγιερ Ντον, Δρ Μακ-Κέι Γκάρυ (2009), «Γονείς και έφηβοι : από τις συγκρούσεις στη συνεργασίας( Σχολείο Για γονείς, Βιβλίο Δεύτερο), Θυμάρι

EC52723948BB8298FBCC3F8CD043D40A

Ντάνιελ Τζ. Σίγκελ, Τίνα Πέυν (2018), «Τι συμβαίνει στον εγκέφαλό του; «, (Εκδόσεις Πατάκης)

947

Ιζαμπέλ Φιλιόζα (2016), «Δεν έχουν χαθεί όλα», Εκδόσεις Ενάλιος

goneisapla

Kim John Payne (2013), «Γονείς απλά!», Εκδόσεις Καλειδοσκόπιο

35bde6d1 74fe 4fd0 9f07 c21583c33731

Bradshaw, J. (1996). Οικογένεια. Συνειδητές επιλογές που θα μεταμορφώσουν τη ζωή μας και τη ζωή των παιδιών μας. Αθήνα: Εκδ. Διόπτρα.

satir plathontas anthr

Satir, V.A. (1989). Πλάθοντας Ανθρώπους. 2η Έκδοση. Λίλη Στυλιανούδη (Μτφρ.), Άγγελος Νίκας (Επιμέλεια). Αθήνα: Κέδρος.

Πρόγραμμα ΕΥ ΖΗΝ «Το σώμα μου» Γ΄και ΣΤ΄τάξη

Στα πλαίσια του μαθήματος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων οι μαθητές και μαθήτριες της Γ΄ και ΣΤ΄ τάξης γνώρισαν τα χαρακτηριστικά των δύο φύλων, τις διαφορές αυτών, ενώ μοιράστηκαν τις απόψεις τους για το δικό τους φύλο.

Μέσα από τη διαδικασία γνωριμίας με το σώμα τους, ήρθαν σε επαφή με τα συναισθήματά τους και ευαισθητοποιήθηκαν πάνω στο θέμα της βίας και της σεξουαλικής κακοποίησης που μπορεί να υποστεί ένα παιδί από κάποιον άλλον άνθρωπο και με τον τρόπο που θα πρέπει να διαχειριστούν μια αντίστοιχη περίπτωση.

Απώτερος στόχος ήταν η ενημέρωση και ενδυνάμωση των παιδιών, ώστε να μπορούν να προστατεύουν τον εαυτό τους και τη σωματική τους ακεραιότητα, ακολουθώντας τον «Κανόνα των Εσωρούχων». Σύμφωνα με αυτόν, κανένας δεν επιτρέπεται να αγγίζει τα σημεία του σώματος που καλύπτουν το εσώρουχό μας, ειδικά εάν προκαλούνται μέσα μας άβολα συναισθήματα, όπως αμηχανία, και ακόμη περισσότερο εάν ο άλλος μας ζητά να το κρατήσουμε μυστικό!

Προτείνονται τα εξής βίντεο προς παρακολούθηση και ενημέρωση:

«Το μυστικό της Νίκης»

https://youtu.be/gyzEcIgogFg?si=MHE1NwWrvWqIt04L

«Η περιπέτεια του Βίκτωρα»

https://youtu.be/d0DSvwsM12c?si=FMh9bwqO9rjZlA6K

« Η Δύναμη της Βερονίκης»

https://youtu.be/hIARfUknwao?si=AJl_iYVY5vGXyNf4

 

“Ο κανόνας των εσωρούχων”

Τα τελευταία χρόνια έχει παρατηρηθεί το φαινόμενο του “αγγίγματος” και σεξουαλικής κακοποίησης, πολύ συχνότερα από ότι τα παλαιότερα χρόνια. Όταν λέμε “Μην Αγγίζεις” ως σύνθημα, εννοούμε να μην αγγίζουμε ευαίσθητες περιοχές των άλλων, όπως τα γεννητικά του όργανα. Κάποιος δεν θέλει να τον αγγίζουμε και να τον βλέπουμε σε ιδιωτικές στιγμές. Το συγκεκριμένο αυτό άγγιγμα Απαγορεύεται Αυστηρά καθώς μπορεί να οδηγήσει το θύμα σε αμηχανία, στεναχώρια, ακόμα και κατάθλιψη. Τα θύματα του “αγγίγματος” δεν πρέπει να μένουν με το σταυρωμένα τα χέρια. Με το που κάποιος ζητήσει να αγγίξει και τους αγγίζει, πρέπει να πάνε όσο πιο γρήγορα μπορούν σε έναν ενήλικα που εμπιστεύονται, όπως σε ένα δάσκαλο, ένα γονέα ή κηδεμόνα. Το “άγγιγμα” είναι κάτι απαίσιο και σοβαρό που πρέπει να αντιμετωπίζεται όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Βέρα Χατζοπούλου, ΣΤ’ τάξη20231212 095050 img0491 20231212 094926 20231212 095041 20231212 0949351 20231212 0950151 20231212 095054 img048 Αντιγραφή 20231212 095119 20231212 095140 20231212 095202 20231212 095232 20231212 095251 20231212 095312 20231212 095338 20231212 095354 20231212 095411 20231212 095431 20231212 095453 Αντιγραφή 20231212 095517 Αντιγραφή 20231212 095524 20231212 095545

Καλή χρονιά!!

Με το έθιμο της βασιλόπιτας, μ’ εκείνες τις μικρές γλυκιές στιγμές ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον, τις γεμάτες μνήμες παιδικές, με το τυχερό φλουρί να γεμίζει τις καρδιές προσμονή και να υπόσχεται τύχη, ολοκληρώσαμε τις γιορτινές μας εκδηλώσεις για το τέλος του 2023 και την αρχή του νέου έτους του 2024. Με την πιο γλυκιά ευχή στα χείλη όλων: “Καλή Χρονιά” ξεκινάμε με αισιοδοξία και γεμάτοι όμορφα σχέδια για τη χρονιά που έρχεται. Ας κρατήσουμε εικόνες και μνήμες από αυτές τις μέρες!!

Ευχαριστούμε θερμά τις δασκάλες του σχολείου κ. Μπάντη Ναταλία, κ. Χρανιώτη Ναταλία, την μουσικό του σχολείου μας κ. Κουκούτση Τρυφωνία για την όμορφη χριστουγεννιάτικη γιορτή μας και όλους τους άλλους συναδελφους, όπως και το βοηθητικό προσωπικό για την τόσο χριστουγεννιάτικη και γιορτινή ατμόσφαιρα.

Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονεων και Κηδεμόνων του σχολείου μας για την μοναδική χριστουγεννιάτικη γιορτή που οργάνωσαν για τα παιδιά μας και το υπέροχο μπαζάρ τους! Τα έσοδα από το μπαζάρ διατέθηκαν για την αγορά ενός απινιδωτή, ο οποίος  βρίσκεται ήδη στο σχολείο. Εκπαιδευτικοί και παιδιά θα παρακολουθήσουν σεμινάρια για τη χρήση του. Μεγάλο δώρο ζωής για το σχολείο μας!! Ευχαριστούμε από καρδιάς και για τα βασιλοπιτάκια που μοιράστηκαν σε όλα τα παιδιά, τα δώρα για τα παιδιά που έτυχαν το φλουρί σε κάθε τάξη και την μυρωδάτη και πεντανόστιμη βασιλόπιτα για τους εκπαιδευτικούς του σχολείου.

Καλή χρονιά!! Με υγεία, τύχη, δημιουργικότητα, ανθρωπιά!!!

Πρόγραμμα Xmas 2

411488567 2633151560184695 4994470345475732261 n 1received 11069712836296632 1

 

 

 

Μικρή Επανάσταση στο Σχολείο μας

Με μεγάλη χαρά παραλάβαμε πριν από λίγες μέρες 6 κιτ ρομποτικής, αφού επιλεγήκαμε μετά από αίτησή μας για να συμμετέχουμε στο πρόγραμμα «Μικρή Επανάσταση στην Εκπαίδευση: Αναδεικνύουμε τις ψηφιακές δεξιότητες των Ελλήνων του αύριο …».  Πρόκειται για ψηφιακό πρόγραμμα για μαθητές και μαθήτριες όλης της χώρας που υλοποιεί ο Δήμος Τρικκαίων  με αφορμή τα 200 χρόνια από την Ελληνική Επανάσταση.  Στα πλαίσια αυτού του συμβολισμού έχουν επιλεγεί συνολικά 1821 σχολεία απ’ όλη τη χώρα και στόχος είναι να αναδειχθούν οι ψηφιακές δεξιότητες των επόμενων γενεών της χώρας, με έμπνευση από την Επανάσταση του 1821 και προσαρμογή στα δεδομένα της νέας εποχής.

Το έργο αποτελεί έναν μοναδικό τρόπο για να κατανοήσουν οι μαθητές τα ιδεώδη της Ελληνικής Επανάστασης και την ιστορία της χώρας μας, μέσα από τις φυσικές επιστήμες, τον προγραμματισμό και τους αυτοματισμούς. Παράλληλα, στόχος είναι να μάθουν να σκέφτονται ως «μηχανικοί», αναπτύσσοντας την ικανότητά τους στην επίλυση προβλημάτων, διευρύνοντας και τη δημιουργικότητά τους.

Το πρόγραμμα αφορά σε εκπαίδευση στη ρομποτική, τη μηχανική και τον προγραμματισμό, με χρήση ειδικά σχεδιασμένων εργαλείων (kit ρομποτικής).

Οι μαθητές/τριες εισάγονται παράλληλα στην έννοια της ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου για να διευκολυνθεί η «ένταξή» τους σε έναν ψηφιακό κόσμο που αλλάζει ταχύτατα.

Πραγματοποιούνται 13 περιφερειακοί διαγωνισμοί ρομποτικής και ένας εθνικός διαγωνισμός το διάστημα Μάρτιος – Μάιος του 2024.

Ως σχολείο αναμένουμε από την εφαρμογή αυτού του προγράμματος  την ανάπτυξη του ψηφιακού εγγραμματισμού των μαθητών και μαθητριών μας και τη γνωριμία και εξοικείωσή τους με θέματα της επιστήμης, της τεχνολογίας, της πληροφορικής και της μηχανικής, της ρομποτικής και του προγραμματισμού.  Οι έρευνες σχετικά με την αξιοποίηση της ρομποτικής στην εκπαιδευτική διαδικασία δείχνουν πως σχετίζεται ευθέως και σημαντικά με την ανάπτυξη πνεύματος έρευνας και πειραματισμού και  την ενίσχυση της δημιουργικότητας και την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης.

Επισυνάπτουμε ενδεικτικά έρευνα μετα-ανάλυσης του 2018, των Θεοδωροπούλου, Καταπόδη, Γιαχαλή, Λαβίδα και Κόμη σχετικά με την αξιοποίηση της εκπαιδευτικής ρομποτικής στο ελληνικό σχολείο.

IMG 20231205 115608

smart

IMG 20231205 1155561

smart

IMG 20231205 115634 1



Λήψη αρχείου

Τμήμα Ένταξης – Το μικρό μας στολίδι

Το Τμήμα Ένταξης του σχολείου μας είναι ένας χώρος  μικρός, μια φωλιά ζεστή όπου μικρά μικρούτσικα φτερά ανακαλύπτουν  τις ανεξάντλητες  δυνάμεις   τους για τις μεγάλες τους πτήσεις. Είναι ένας χώρος, όμορφος, ζεστός, γεμάτος χρώματα και ερεθίσματα της γνώσης, της τέχνης, της μουσικής.  Καθώς όλοι οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν ότι ο χώρος είναι οργανικό τμήμα της εκπαιδευτικής διαδικασίας και σημαντικότατος παράγοντας της παιδαγωγικής πράξης, το Τμήμα Ένταξης είναι  για μας  σύμβολο της παιδαγωγικής της αισιοδοξίας και της δύναμης.

Πρόσφατα ανακαινίστηκε με την ένθερμη και συγκινητική  συμβολή, με επιστημονική γνώση, ιδέες και προσωπική εργασία,  της δασκάλας του Τμήματος Ένταξης κας Χατζηιωαννίδου Μαρίας, την οποία και εξ αυτής της αφορμής καλωσορίζουμε στο σχολείο μας.  Δύο  πολύτιμοι αρωγοί συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτού του αποτελέσματος:

Ο Σύλλογος Γονέων του σχολείου μας, συμπαραστάτης πάντοτε σε ό,τι  χρειαζόμαστε, ο οποίος και διέθεσε το μεγαλύτερο μέρος των χρημάτων για την αγορά των υλικών αλλά και δια του Προέδρου του, κ. Αβραμίδη Χαράλαμπου,  με προσωπική εργασία.

Ο Σχολικός Νοσηλευτής του σχολείου μας κ. Καραηλίδης Φώτιος, ακάματος βοηθός και συμπαραστάτης της κ. Χατζηιωαννίδου, τον οποίο επίσης καλωσορίζουμε στην οικογένειά μας.

Ευχαριστούμε θερμά όλους , εκπαιδευτικούς και γονείς, που κάνουν τη σχολική μας ζωή τόσο πολύ πιο ουσιαστική και όμορφη!

IMG 499419091c5b22952f993bf0ead9aa04 V IMG c0e7fb47fcd333bc508e7ced9e962988 V IMG 95256e875d248cad96cd89bcbe9929f5 V IMG 35568f62172562f317a3bc81453134ac V IMG f6200eba30d5adf2c8a998139336cb47 V IMG 888fdfde318f87bf1fefc14cea3790e0 V IMG 888fdfde318f87bf1fefc14cea3790e0 V 1

10η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2023 ή τι γίνονται τα όνειρα που ξεκινούν σε μια σχολική αυλή

FB IMG 1696135338523 1 1 FB IMG 1696135328069 1

Ποια καλύτερη ευκαιρία από την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού θα μπορούσαμε να βρούμε για να εγκαινιάσουμε την ολοκαίνουρια σχολική αυλή μας; Σε μια τέτοια σχολική αυλή, δίπλα στη θάλασσα και κάτω από τα δέντρα και ποιος δε θα ήθελε να παίξει; Και ποιος δε θα ήθελε να αθληθεί; Πόσα όνειρα δεν έχουν ξεκινήσει από τα παιχνίδια σε μια σχολική αυλή, πόσα ιδανικά και αξίες δεν έχουν σφυρηλατηθεί, το ευ αγωνίζεσθαι, η προσπάθεια, η επιτυχία και η νίκη, η ήττα και η απογοήτευση, η ομαδικότητα, το μοίρασμα και το νοιάξιμο; Και πού μπορούν να φτάσουν αυτά τα όνειρα, όνειρα δυνατά που αντέχουν στην κούραση και στα εμπόδια, σε κάθε μικρή ή μεγάλη δυσκολία της ζωής, όταν ξεκινούν από τα παιχνίδια σε μια σχολική αυλή και συνοδεύονται από τέτοια ιδανικά;

Την απάντηση σ’ αυτό το ερώτημα και σε άλλα πολλά είχαν την ευκαιρία να πάρουν οι μαθητές και οι μαθήτριές μας την Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου, όταν στα πλαίσια της 10ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού συνομίλησαν μ’ έναν σπουδαίο παραολυμπιονίκη, τον κ. Σίμο Παλτσανιτίδη. Ο κ. Παλτσανιτίδης με χαρά επισκέφτηκε το σχολείο μας και μίλησε στα παιδιά για τα ιδανικά του αθλητισμού και του ολυμπισμού, αλλά και για τη δύναμη της ζωής, την αναπηρία και τους αγώνες που δίνονται για την άρση των εμποδίων και την ισότιμη συμμετοχή όλων στις χαρές της ζωής.

Και όταν βγήκαν στην αυλή μια έκπληξη μας περίμενε όλους. Ο Κούστα Κριστιάν, πολλά υποσχόμενος παίκτης της ποδοσφαιρικής ομάδας του Ηρακλή, που πριν από μερικά χρόνια έπαιζε κι αυτός σ’ αυτή την ίδια σχολική αυλή ως μαθητής του σχολείου, ξαναγύρισε για να παίξει και πάλι. Μας χάρισε τη φανέλα του ως απάντηση για το πόσο μακριά μπορούν να φτάσουν τα όνειρα που ξεκινούν στη μικρή μας σχολική αυλή. Μαζί του ήρθαν και οι συμπαίκτες του, ο Σίλβα, ο  Γκμπενιόν, ο Στοΐσεβιτς, ο Γκάγιτς και ο Τόρες, όλοι τόσο διαφορετικοί και όμως τόσο ενωμένοι στον ίδιο κοινό στόχο και με τα ίδια ιδανικά! Συνομίλησαν με τα παιδιά, υπέγραψαν στις μπλούζες και τα τετράδιά τους, τους μοίρασαν γλυκά κουλουράκια, πήραν δώρα από τα παιδιά, εισέπραξαν τον γνήσιο ενθουσιασμό τους και έπαιξαν στην όμορφη αυλή μας!!

«Πότε ένα παιδί σταματάει να είναι παιδί; Τι γίνεται; Πώς το καταλαβαίνει; Μια μέρα απλώς σταματάει να κάνει ζημιές και λάθη; Και τώρα γίνεται αυτό υπεύθυνο για τις πράξεις του και όχι οι γονείς του; Γιατί πια ξέρει από μόνο του ποιο είναι το σωστό και ποιο το λάθος; Κι έτσι απότομα σταματάει να παίζει; Πώς να νιώθει άραγε μια μέρα πριν γίνει μεγάλος; Ξέρει ότι αυτή θα είναι η τελευταία του μέρα ως παιδί; Κι ότι αυτό θα είναι το τελευταίο ματσάκι που θα παίξει με τους φίλους του…;» (Απόσπασμα από τη συλλογή διηγημάτων του Σπύρου Κιοσσέ «Τα πρωτοβρόχια», Εκδόσεις Μεταίχμιο)

Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Παλτσανιτίδη, τον μαθητή μας Κούστα Κριστιάν και τους συμπαίκτες του, καθώς και τους υπευθύνους της ομάδας του Ηρακλή για τα γλυκά δώρα που έστειλαν στα παιδιά μας. Μας χάρισαν μια μοναδικά όμορφη μέρα που θα θυμόμαστε για πάντα!

Ευχαριστούμε επίσης τον Δήμο Θερμαϊκού, την Τεχνική Υπηρεσία, τους Συλλόγους Γονέων όλων αυτών των χρόνων, καθώς και την κ.  Αντιδήμαρχο Παιδείας και τον κ. Δήμαρχο προσωπικά για την συμβολή τους στην ανακατασκευή της σχολικής μας  αυλής. Προσβλέπουμε στη συμβολή τους για την επίλυση και των άλλων προβλημάτων σχολικής στέγης που αντιμετωπίζουμε.8 5 3 7 6 2

IMG 20230929 105419

smart

1 1 IMG 02a01083584d4297625134a685a79462 V IMG 61f5e05d1ab4e3ab398d9ba8aeea583f V1

Αγιασμός – Έναρξη σχολικού έτους 2023 – 2024

Αγαπητοί γονείς και αγαπημένα μας παιδιά,

σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου 2023, πρώτη ημέρα του νέου σχολικού έτους θα τελεστεί ο καθιερωμένος Αγιασμός στις 8:30 π.μ.

Μετά τον αγιασμό οι μαθήτριες και μαθητές θα οδηγηθούν στις αίθουσες με τη συνοδεία των εκπαιδευτικών για να παραλάβουν τα βιβλία της νέας σχολικής χρονιάς, να γνωριστούν και να ενημερωθούν για το ωρολόγιο πρόγραμμα της εβδομάδας και γενικότερα θέματα λειτουργίας του σχολείου. Καλό είναι να  έχουν μαζί τους τσάντες για να βάλουν μέσα τα βιβλία τους.

Στις 9:45 οι μαθητές και μαθήτριες θα αποχωρήσουν με ευθύνη των γονέων τους.  Το Σχολείο θα λειτουργήσει κανονικά από Τρίτη 12/9 με πλήρες πρόγραμμα. Θα λειτουργεί κανονικά η Πρωινή Ζώνη και το Ολοήμερο.

Παρακαλούμε τους γονείς που θα χρειαστούν γονικές βεβαιώσεις για την εργασία τους να προσέλθουν στο γραφείο της διευθύντριας μετά τον αγιασμό και όσο τα παιδιά βρίσκονται στις τάξεις τους ή να το  δηλώσουν μέσα στο Σαββατοκύριακο στέλνοντας email στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Σχολείου (mail@dim-ag-triad.thess.sch.gr).

Καλή Χρονιά!!!

Καλή πρόοδο!!!

Με υγεία, δημιουργικότητα, φαντασία, αγάπη και χαρά της ζωής!!!

Η Διευθύντρια

Σταγιά Πεφκούλα

και το διδακτικό προσωπικό

Έρευνα της Ε΄ τ’αξης για τα ηλεκτρονικά μέσα

Μετά την πανδημία έχει καταστεί σαφές, τουλάχιστον μεταξύ των εκπαιδευτικών και στην ευρύτερη σχολική κοινότητα, ότι η ενασχόληση των παιδιών με τα ηλεκτρονικά μέσα γιγαντώθηκε και σε πολλές περιπτώσεις εφτασε τα όρια της εξάρτησης με πολύ ανησυχητικές διαστάσεις. Σε συνεχεια της περσινής μας έρευνας που πραγματοποίησαν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου και παρουσιάστηκε στο 4ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κρήτης,  (βλ. παρουσίαση της εισήγησης εδώ),  Ε΄ τάξη του σχολείου μας με την καθοδήγηση της υπεύθυνης εκπαιδευτικού κ. Σουλίδου Αρχοντίας πραγματοποίησε έρευνα για τη χρήση των ηλεκτρονικών μέσων από τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου. Η έρευνα έγινε με όλες τις προϋποθέσεις μιας πειστημονικής εργασίας όπως επίσης και η συγγραφή και παρουσίαση των αποτελεσμάτων. Η εργασία αυτή αποτελεί μέρος της γενικότερης ενεργητικής θέσης και στάσης του σχολείου για την λελογισμένη και εποικοδομητική χρήση των σύγχρονων ηλεκτρονικών μέσων και την ασφάλεια στο διαδίκτυο. Θερμά συγχαρητήρια στα παιδιά και τη δασκάλα τους! Και έπεται συνέχεια!



Λήψη αρχείου

Το παγκάκι της φιλίας

Το επιστέγασμα όλων των δράσεων που υλοποιήθηκαν φέτος, συμπεριλαμβανομένων των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων καθώς και των Σχεδίων Δράσης της Σχολικής Μονάδας για την ανάπτυξη φιλικών σχέσεων μεταξύ των μαθητών/τριών είναι “Το παγκάκι της φιλίας”.  Πρόκειται για μία δράση που προτάθηκε από γονέα του συλλόγου μας και ενσωματώθηκε με ενθουσιασμό στις βιωματικές δράσεις που πραγματοποιήσαμε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς σε συνεργασία με την Ψυχολόγο του σχολείου μας, κ. Μιγκιάνη Μαρία και την κοινωνική λειτουργό, κ, Τσαγρή Ελένη. Για την μετάδοση και επικοινωνία στα παιδιά του βαθύτερου και πολύ ουσιαστικού νοήματος αυτής της δράσης αξιοποιήθηκε το βιβλίο με τον ομώνυμο τίτλο της Γουέντι Μεντούρ, εκδόσεις Παπαδόπουλος (βλ. σχετικά εδώ). Ευχαριστούμε από καρδιάς όλα τα μέλη του συλλόγου Γονέων του σχολείου μας καθώς και τα παιδιά που διέθεσαν τον ελεύθερο χρόνο τους για να ομορφύνουν τα παγκάκια του σχολείου μας και να προετοιμάσουν τον καμβά για το παγκάκι της φιλίας. Αυτό που κρατάμε από τη δράση αυτή είναι ο ενθουσιασμός και η γνήσια δημιουργική έξαψη που έδειξαν όλα τα παιδιά του σχολείου βάζοντας τη δική τους πινελιά στο παγκάκι της φιλίας μας!!!

received 613904880637679

received 200040842850733 1 received 220845084022792 1 received 252059114022033 1