Ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή.
Τις ομορφιές της πόλης και του Νομού Καρδίτσας επέλεξε ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας να δείξει στους μαθητές με τη λήξη της σχολικής χρονιάς. Στόχος ήταν να επισκεφτούν οι μαθητές μουσεία για να εκτιμήσουν τους θησαυρούς που μαρτυρούν τον πολιτισμό μας και να δουν από κοντά την λίμνη Πλαστήρα, το ομώνυμο φράγμα και








