Επίσκεψη σε εργοστάσιο
Οι μαθητές του σχολείου μας, συνοδεία των δασκάλων τους, επισκέφτηκαν σήμερα την Εταιρεία << ΚΕΔΑΠ-ΑΕ Γεωργολόπουλος>> και παρακολούθησαν όλα τη διαδικασία που ακολουθείται για την παρασκευή κονσέρβας με μικρές κόκκινες πιπεριές, από το πλύσιμο και τη διαλογή στην κονσερβοποίηση και παστεριωποίηση. Ταυτόχρονα ενημερώθηκαν και για τα άλλα είδη που επεξεργάζονται και παράγονται στην






