Οι μαθητές της Δ’ τάξης του σχολείου μας με τη βοήθεια και την καθοδήγηση του Δασκάλου τους, κ. Απόστολου Καραμήτρου, συμμετέχουν στον 17ο πανελλήνιο διαγωνισμό κατασκευής ξύλινης φωλιάς για πουλιά που οργανώνει η περιβαλλοντική ομάδα του 2ου ΕΠΑΛ Γαλατσίου και η «Ελληνική Ορνιθολογική Εταιρεία». Οι μαθητές επέλεξαν να επενδύσουν τη φωλιά με ξυλομπογιές ώστε να θυμίζει σε όλους, όσους το δουν, ότι κατασκευάστηκε από μικρά παιδιά. Οι φωλιές, μετά το τέλος του διαγωνισμού, θα αναρτηθούν στο Άλσος Βεΐκου του Δήμου Γαλατσίου, στο πάρκο Περιβαλλοντικής Ευαισθητοποίησης «Αντώνη Τρίτση» του Δήμου Ιλίου ή και σε άλλα πάρκα του Νομού Αττικής. Ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα του διαγωνισμού εκπαιδευτικοί, μαθητές και γονείς συγχαίρουν τους συμμετέχοντες για το έργο τους.







