ΕΔΩ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ!

Η επέτειος της εξέγερσης του Πολυτεχνείου πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου με την παρουσία και των γονέων. Την γιορτή είχαν επιμεληθεί και διοργανώσει οι μαθητές της Ε ́ με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού της τάξης.
Η γιορτή ξεκίνησε με μια ολιγόλεπτη ταινία που ανέτρεξε στα δραματικά γεγονότα εκείνης της ιστορικής περιόδου και τον αγώνα των νέων – και όχι μόνο – ενάντια στο καθεστώς της δικτατορίας.
Ακολούθησε το θεατρικό του Θωμά Μενεξέ, “ Εμένα με νοιάζει “ . Οι μαθητές μέσα από την ερμηνεία των ρόλων τους αφηγήθηκαν περιστατικά εκείνης της εποχής, έγιναν για λίγο πρωταγωνιστές των γεγονότων της επτάχρονης δικτατορίας και κατάφεραν να αναδείξουν τα ιδανικά της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ- ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ- ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ που αποτελούν και την κληρονομιά του ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ.

Με την επίβλεψη του μουσικού μας, κ. Π. Σιαμούρη , ακούστηκαν από τους μαθητές τραγούδια που έχουν συνδεθεί με τον αντιδικτατορικό αγώνα και την εξέγερση του Πολυτεχνείου.
Συγχαρητήρια στους μαθητές μας που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό, αναδεικνύοντας τη δύναμη της ομαδικότητας και συνεργατικότητας.

Επίσκεψη στο κέντρο διάδοσης επιστημών Noesis

Επίσκεψη στο Noesis πραγματοποίησαν οι μαθητές των Γ’ και Ε’ τάξεων. Μια συναρπαστική εμπειρία για τα παιδιά. Αρχικά επισκεφθήκαμε το μουσείο τεχνολογίας και είδαμε αναπαραστάσεις  επιτευγμάτων της αρχαίας ελληνικής τεχνολογίας, μεταφορικά μέσα διαφόρων εποχών, από τις αρχές του 20ου αιώνα μέχρι και πρόσφατα, καθώς  και το τεχνοπάρκο έναν χώρος διάδρασης, όπου επισκέπτης συμμετέχει ενεργά, πρωταγωνιστεί και μαθαίνει διασκεδάζοντας. Στη συνέχεια βρεθήκαμε στην αίθουσα του θόλου και παρακολουθήσαμε προβολή σχετική με τις κινήσεις της γης, την κλήση του νοητού άξονά της και το ρόλο που παίζει στην εναλλαγή των εποχών. Τέλος παρακολουθήσαμε ταινία 3D σχετική με την ύπαρξη των δεινοσαύρων.

Γλύπτης για μια μέρα!

Μια δράση προς το τέλος της χρονιάς έρχεται να βρει τόπο στο σχολείο μας ενισχύοντας σχέσεις μεταξύ μας με απόδειξη την παραγωγή  κοινών έργων. Ένα τέτοιο έργο φιλοδοξούμε να κοσμήσει το σχολείο αφού ολοκληρωθεί και τεχνικά (ψήσιμο κλπ).  Ο συντηρητής έργων τέχνης και γλύπτης, κ. Μάριος Τσοκαναρίδης, συνδυάζοντας αρχές τριγωνομετρίας  και προσωπομετπροτομήρίας   μας μύησε στα πρώτα  βήματα  της γλυπτικής,  με  “μοντέλο” μια  μαθήτρια.  Οι μεγαλύτεροι  μαθητές  είχαν  την  ευκαιρία  να  επιχειρήσουν  το δύσκολο ξεκίνημα  στην  κατασκευή  της προτομής. Οι εντυπώσεις της έκπληξης και του ενθουσιασμού, όταν άρχισε  να  παίρνει  μορφή  ο πηλός,  ήταν  τα στοιχεία  που τους  δυσκόλεψαν  να δώσουν  τη  θέση  τους  στους μικρότερους.  Οι  τελευταίοι  ανέλαβαν  τη  “διακόσμηση” της προτομής βάζοντας  μαλλιά,  σχηματίζοντας μάτια  κ.α. Τα περισσότερα  παιδιά  πειραματίστηκαν  και με δικά  τους  μικρότερα  έργα. Αναμένουμε στο σχολείο ολοκληρωμένο το έργο που θα μας θυμίζει την ημέρα αλλά και τη σύμπραξη όλων των μαθητών.