Εκδηλώσεις του σχολείου μας για την 28η Οκτωβρίου

Η 28η Οκτωβρίου έφερε στο σχολείο μας μια όμορφη ατμόσφαιρα γιορτής και τιμής — οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς ενώθηκαν για να τιμήσουν την επέτειο του ΌΧΙ με σεβασμό και χαρά.

Η ημέρα άρχισε από την παραμονή, με συγκέντρωση στην αυλή, όπου οι μαθητές παρουσίασαν με υπερηφάνεια την ελληνική σημαία και έψαλλαν τον Εθνικό Ύμνο. Στη συνέχεια, η Διευθύντρια του σχολείου μας, Χριστίνα Μπουρλάκη, απηύθυνε σύντομο χαιρετισμό της Υπουργού, επισημαίνοντας τη σημασία της ημέρας για τη δημοκρατία, την ελευθερία και την ομαδικότητα.

Οι μαθητές συμμετείχαν σε δραστηριότητες που είχαν προετοιμάσει οι εκπαιδευτικοί της Ε’ τάξης Τσέλκα Ευαγγελία με την αρωγή της Βαλωμένου Τριανταφυλλιάς: αφηγήσεις ιστορικών γεγονότων, θεατρικά δρώμενα με θέμα την ηρωική αντίσταση του ελληνικού λαού το 1940, καθώς και παραδοσιακά στοιχεία. Η ζωντάνια, η σοβαρότητα αλλά και η χαρά της συμμετοχής διασφάλισαν ότι η εκδήλωση θα μείνει αξέχαστη σε όλους.

Την επόμενη ημέρα οι εκδηλώσεις κορυφώθηκαν  με παρουσία στον εκκλησιασμό και  στο μνημείο της πόλης μας, όπου οι μαθητές κατέθεσαν στεφάνι με σεβασμό προς τους ήρωες της πατρίδας. Η συλλογική συμμετοχή και η έντονη παρουσία μαθητών και εκπαιδευτικών και στην παρέλαση, έκαναν την ημέρα όχι μόνο μια σχολική γιορτή, αλλά και μια εμπειρία με παιδαγωγικό και κοινωνικό περιεχόμενο.

Συγχαίρουμε όλους τους μαθητές για την υπεύθυνη παρουσία τους, τους εκπαιδευτικούς για την οργάνωση και τους γονείς για την στήριξη. Η 28η Οκτωβρίου μας θύμισε ότι η γνώση της Ιστορίας, η αυτοσυνειδησία και η συλλογικότητα είναι αξίες που συνεχίζουμε να καλλιεργούμε καθημερινά στο σχολείο μας.

Παρακολουθήστε το άρθρο στα τοπικά νέα: almirosinfo

Έκθεση Βιβλίου από την Ε’ Τάξη – Διαβάζουμε, Μοιραζόμαστε, Προσφέρουμε!

Η Ε’ τάξη του σχολείου μας ανέλαβε φέτος μια ξεχωριστή δράση με σκοπό να φέρει τα βιβλία πιο κοντά σε όλους τους μαθητές – ακόμα και σε όσους μένουν μακριά από το σχολείο ή τη βιβλιοθήκη.

Με πρωτοβουλία των παιδιών και τη στήριξη των εκπαιδευτικών, οργανώθηκε μια Έκθεση Βιβλίου με τίτλους για όλες τις ηλικίες και τα γούστα: παραμύθια, περιπέτειες, κόμικς, λογοτεχνία και βιβλία γνώσεων. Οι μαθητές και οι μαθήτριες φρόντισαν για την παρουσίαση των βιβλίων, βοήθησαν στη διακόσμηση του χώρου, και φυσικά… έγιναν μικροί «βιβλιοπώλες» για καλό σκοπό!

Η ιδέα πίσω από την έκθεση ήταν διπλή:

  1. Να δοθεί η ευκαιρία σε όλα τα παιδιά – ακόμα και σε εκείνα που δυσκολεύονται να έχουν πρόσβαση σε βιβλιοπωλεία – να αγοράσουν ένα βιβλίο που θα τους ταξιδέψει.

  2. Να ενισχυθεί η σχολική μας βιβλιοθήκη, καθώς ποσοστό από τα έσοδα της έκθεσης θα διατεθεί για την αγορά νέων βιβλίων.

Η ανταπόκριση ξεπέρασε κάθε προσδοκία! Πολλά παιδιά έφυγαν από την έκθεση με ένα νέο βιβλίο στα χέρια και ακόμη περισσότερα εξέφρασαν τον ενθουσιασμό τους για τη δράση. Παράλληλα, η Ε’ τάξη κατάφερε να συγκεντρώσει ένα σημαντικό ποσό για να εμπλουτίσει τη βιβλιοθήκη μας με νέους τίτλους που όλοι οι μαθητές θα μπορούν να απολαμβάνουν.

Μια υπέροχη προσπάθεια που συνδύασε την αγάπη για το διάβασμα με την έννοια της προσφοράς!

Συγχαρητήρια στην Ε’ τάξη για τη δημιουργικότητα και το κοινωνικό της πνεύμα!

 

Γιορτή Λήξης με Χρώματα και Σινεμά – Ένα Αντάξιο Τέλος της Χρονιάς!

Η φετινή σχολική χρονιά ολοκληρώθηκε με τον πιο όμορφο τρόπο! Την Πέμπτη 12/6/2025 πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του σχολείου μας, με τη συμμετοχή των τάξεων Α’, Β’ και ΣΤ’. Το θέμα της εκδήλωσης ήταν διπλό και ξεχωριστό: «Τα Χρώματα» για τις μικρότερες τάξεις και ο Ελληνικός Κινηματογράφος για τη ΣΤ’ τάξη.

Η αίθουσα εκδηλώσεών μας γέμισε χρώματα, τραγούδια, χαμόγελα και… κάμερες! Οι μαθητές και μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης παρουσίασαν θεατρικά δρώμενα και χορευτικά εμπνευσμένα από τα χρώματα: το κόκκινο της αγάπης, το μπλε της θάλασσας, το πράσινο της ελπίδας. Με στολές φαντασμαγορικές, χαρούμενες μουσικές και πολύ ενθουσιασμό, κατάφεραν να δώσουν έναν αέρα γιορτής και παιδικής ανεμελιάς.

Στη συνέχεια, τη σκυτάλη πήρε η ΣΤ’ τάξη, η οποία μας ταξίδεψε σε αγαπημένες στιγμές του παλιού ελληνικού κινηματογράφου. Με αναπαραστάσεις από κλασικές σκηνές, ατάκες που άφησαν εποχή και υπέροχες ερμηνείες, οι τελειόφοιτοι του σχολείου απέδωσαν φόρο τιμής στις ταινίες που μεγάλωσαν γενιές και γενιές. Δεν έλειψαν οι χοροί, τα τραγούδια, τα γέλια και – γιατί όχι – λίγη συγκίνηση, καθώς για τα παιδιά της ΣΤ’ ήταν και ο αποχαιρετισμός τους από το Δημοτικό.

Η γιορτή έκλεισε με ένα μεγάλο χειροκρότημα από γονείς, δασκάλους και συμμαθητές. Ήταν μια μέρα γεμάτη δημιουργία, συνεργασία και πολλή, μα πολλή χαρά!

Καλό καλοκαίρι σε όλους – με χρώματα, με ταινίες, και με αγάπη!