ΘΥΜΟΣ-ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΥΜΟΥ

Θυμός ! Τι είναι αυτό το θηρίο που με βασανίζει;

Οι μαθητές της Β’ Τάξης διατύπωσαν τις δικές τους απόψεις για την αποτελεσματική διαχείριση θυμού. Ακολούθησε δημιουργία και ανάρτηση αφίσας στην τάξη. Ύστερα οι μαθητές ζωγράφισαν τα συναισθήματα και μίλησαν για αυτά…Στο τέλος η τάξη δημιούργησε τα λουλούδια των συναισθημάτων και μία συνταγή φιλίας και αγάπης.

IMG 20240528 092742 IMG 20240528 092806 IMG 20240528 092819 IMG 20240528 093003 IMG 20240528 093658 IMG 20240528 093813 IMG 20240528 103711 IMG 20240528 104714

ΖΩΓΡΑΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΟΙΧΟΥΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΟΥ

8eV93qu0

Χρώμα και ζωντάνια δίνουν οι μαθητές στους τοίχους του σχολείου. Με την άψογη συνεργασία τους τα παιδιά επιστρατεύουν το ταλέντο τους, την καλή τους διάθεση, τη φαντασία τους και αρχίζουν να μεταμορφώνουν τους χώρους των δύο κτιρίων. Είναι μια δράση που συμβάλλει στη θετική αλληλεπίδραση μεταξύ των μαθητών και μεταξύ μαθητών – εκπαιδευτικών.

xe4J50v5UrsX hfd

 

6η Μαρτίου – Παγκόσμια Ημέρα Κατά του Σχολικού Εκφοβισμού

1A7phfhHlM3xwIdR

Η 6η Μαρτίου έχει καθιερωθεί ως Παγκόσμια Ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας. Με αφορμή αυτή τη σημαντική ημέρα τα μέλη της Ε.Δ.Υ., η δασκάλα της ειδικής αγωγής και η δασκάλα της Ε’ τάξης πραγματοποίησαν σχετικές δράσεις με τους μαθητές της Ε’ τάξης. Συζήτησαν για τις μορφές βίας που συναντιούνται μέσα στο σχολικό – και όχι μόνο – περιβάλλον. Οι μαθητές προσπάθησαν να περιγράψουν το παιδί – θύμα, το παιδί – θύτη και να εκφράσουν την άποψη τους για τον ρόλο των παρατηρητών. Μοιράστηκαν φωτοτυπίες με το σύνθημα ΌΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ και με οδηγίες για αποφυγή βίαιης συμπεριφοράς στο σχολείο. Έγραψαν δικά τους συνθήματα για την αξία της φιλίας και την αποφυγή της βίας. Στο τέλος τα παιδιά τραγούδησαν το υπέροχο τραγούδι των LOCOMONDO “χέρια σαν κι αυτά”και παρακολούθησαν το βίντεο. Την επόμενη μέρα υποδέχθηκαμε στο σχολείο μας την ψυχολόγο και κοινωνιολόγο του κέντρου πρόληψης Ν. Μαγνησίας “Πρόταση Ζωής” και μίλησαν στους μαθητές της Δ’ και Ε’ τάξης για τον σχολικό εκφοβισμό. Αναφέρθηκαν στα χαρακτηριστικά του εκφοβισμού, τα αίτια και τους τρόπους αντιμετώπισης. Από τα παιδιά τέθηκαν ερωτήματα και δόθηκαν απαντήσεις.kS SBlXy 5UpXR7lZ u9dxeGsAa3nyOVzF