Την Τρίτη 10 Μαρτίου 2026, ο Δ/ντής της Παιδιατρικής του Γεν,Νοσοκομείου Ξάνθης κ.Αδαμίδης Ιωάννης στο πλαίσιο της Υλοποίησης Δράσεων ενημέρωσης του μαθητικού πληθυσμού στο πλαίσιο της Αγωγής Υγείας 2025-26, μίλησε στα παιδιά της Α΄, Γ και Δ τάξης για την Πρόληψη Ατυχημάτων.
Κατηγορίες
-
Πρόσφατα άρθρα
Αρχείο
Ετικέτες

