Κλιματική Αλλαγή, με νοιάζει;

Την Τετάρτη 29 Απριλίου η Ε΄και Στ΄τάξη του σχολείου μας συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κλιματική αλλαγή, γιατί με νοιάζει;» του ΚΠΕ Βιστωνίδας για την κατανόηση του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής με παρουσιάσεις και δραστηριότητες με σκοπό  την αλλαγή συνηθειών και τρόπου ζωής στη χρήση πόρων και ενέργειας, την προώθηση της αξίας της προστασίας του περιβάλλοντος και την ενεργή συμμετοχή των πολιτών στη δράση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.

98N4F js Eut 1203 RQxrsPwT Z8qL78BP

Δημοσιεύθηκε στην Αρχική, Γενικά, Δράσεις, Εκπαιδευτικά προγράμματα. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *