Την Τετάρτη 29 Απριλίου η Ε΄και Στ΄τάξη του σχολείου μας συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κλιματική αλλαγή, γιατί με νοιάζει;» του ΚΠΕ Βιστωνίδας για την κατανόηση του φαινομένου της κλιματικής αλλαγής με παρουσιάσεις και δραστηριότητες με σκοπό την αλλαγή συνηθειών και τρόπου ζωής στη χρήση πόρων και ενέργειας, την προώθηση της αξίας της προστασίας του περιβάλλοντος και την ενεργή συμμετοχή των πολιτών στη δράση για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής.
Κατηγορίες
-
Πρόσφατα άρθρα
Αρχείο
Ετικέτες



