Το σχολείο μας συμμετείχε στους Αγώνες ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ στο Ποδόσφαιρο που έγιναν στο ΔΑΚ Ξάνθης την Παρασκευή 8 Μαΐου 2026 και πήραν μέρος οι ποδοσφαιρικές ομάδες των Αγοριών και των Κοριτσιών.
Δεν ανακηρύχθηκαν νικήτριες ομάδες, μιας και ο στόχος των αγώνων ήταν η μαζική συμμετοχή – εξοικείωση με το άθλημα του Ποδοσφαίρου και η απόκτηση κινητικών δεξιοτήτων – με έμφαση στην χαρά της συμμετοχής, την διασκέδαση και η ευγενής άμιλλα. Δόθηκαν σε όλους για την συμμετοχή τους αναμνηστικά διπλώματα.

