Δημοσιεύθηκε στην Α τάξη, Ανακοινώσεις, Β τάξη, Γ τάξη, Γενικά, Γιορτές, Δ τάξη, Δραστηριότητες, Ε τάξη, Εκδηλώσεις, Στ τάξη

ΕΥΧΑΡΙΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!

Με τη λήξη της σχολικής χρονιάς και λίγες μέρες μετά τη γιορτή μας, αισθανόμαστε την ανάγκη να εκφράσουμε τις ευχαριστίες μας σε αυτούς που συνέβαλαν στο φετινό ταξίδι μας. και να στείλουμε ευχές για καλό καλοκαίρι!

Φέτος, οι δράσεις μας, μικρές και μεγάλες, αλλά και η τελική μας γιορτή, απέκτησαν έναν άλλο αέρα. Η αναβάθμιση των κτιριακών εγκαταστάσεων του σχολείου μας, καθώς και της υλικοτεχνικής μας υποδομής με την υποστήριξη του Δήμου και των αρμόδιων αντιδημάρχων, του προέδρου της Τ.Κ. και του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, ήταν σημαντικές (νέες μπασκέτες, νέα καγκελόπορτα, αθλητικός εξοπλισμό, πρόβλεψη για περαιτέρω εργασίες στα κτίρια και την αυλή, κλπ). Έτσι, σταδιακά οι μαθητές και οι μαθήτριές μας άρχισαν να νιώθουν το σχολείο σαν έναν χώρο που μπορεί να τους εμπνεύσει, ένα περιβάλλον που μπορεί να ανταποκρίνεται στα όνειρά τους. Επίσης, η δωρεά ενός μοναστηριακού τύπου τραπεζιού με παγκάκια για την αυλή του σχολείου μας, στη μνήμη του Λαζαρίδη Δημήτριου, από τον Μορφωτικό Σύλλογο “ Αριστοτέλης” και την οικογένεια Λαζαρίδη, αποτέλεσε σημείο συνάντησης και συνεργασίας της αυλής μας για τους μαθητές και τις μαθήτριές μας.

Η υποστήριξη από όλη την σχολική κοινότητα (φορείς, γονείς, εκπαιδευτικούς) ενθάρρυναν τους μαθητές και τις μαθήτριές μας να συμμετέχουν ενεργά, να εκφραστούν, να πειραματιστούν και να ανακαλύψουν τις δυνατότητές τους. Η ζωντάνια των δράσεών μας και ο παλμός της τελικής μας γιορτής ήταν απόρροια του έργου και της συνεργασίας ολης της σχολικής μας κοινότητας!

1 3 5 7 8 2

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις, Δραστηριότητες, Παγκόσμιες ημέρες

19 Μαΐου Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων

Τη Δευτέρα 19 Μαΐου η δασκάλα της Α΄τάξης  κ. Αθηνά Καραμανίδου παρουσίασε με πολύ ενδιαφέρον και διαδραστικό τρόπο στους μαθητές και στις μαθήτριες του σχολείου μας το χρονικό της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.

Genoktonia pontion

Δημοσιεύθηκε στην Διδακτικές επισκέψεις, Δραστηριότητες

Ημερήσια Εκπαιδευτική Εκδρομή 2025

Την Πέμπτη 15 Μαΐου το σχολείο μας πραγματοποίησε την ετήσια εκπαιδευτική ημερήσια εκδρομή του στη Θεσσαλονίκη. Οι μαθητές και οι μαθήτριες συνοδευόμενοι από τους εκπαιδευτικούς των τάξεων επισκέφτηκαν το  αντιτορπιλικό “Βέλος”. Ξεναγήθηκαν στους χώρους του και ενημερώθηκαν για την πλούσια ιστορία του.

Έπειτα οι μαθητές και οι μαθήτριες των μικρών τάξεων επισκέφτηκαν το Μέγαρο μουσικής Θεσσαλονίκης. Ακολούθησε επίσκεψη όλων των τάξεων σε πάρκο της Θεσσαλονίκης, όπου οι μαθητές/ τριες διασκέδασαν και πήραν το μεσημεριανό τους.

Belos

megaro moysikhs

 

Δημοσιεύθηκε στην Ανακοινώσεις, Γενικά, Δραστηριότητες, Ε τάξη, Ζωγραφική

ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ

Με μεγάλο ενθουσιασμό και χαρά οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε τάξης του σχολείου μας με τους εκπαιδευτικούς τους συμμετείχαν στον Διαγωνισμό για την υγεία του εγκεφάλου με το έργο “ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΜΕ ΤΟ ΤΡΙΚΥΚΛΟ ΤΗΣ ΖΩΗΣ”. Θέλοντας να στείλουν ηχηρό μήνυμα για τις παθογένειες των νέων της εποχής μας, η αφίσα τους απεικονίζει τον σύγχρονο μέσο άνθρωπο που αποφασίζει να πάρει τον δρόμο της υγείας!

Stigmiotypo othonhs 2025 05 21 205112

Δημοσιεύθηκε στην Α τάξη, Γ τάξη, Γενικά, Δραστηριότητες, Εθελοντισμός, Εκδηλώσεις

Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ ΜΕ ΟΡΑΜΑ

Η ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΥΠΑΙΘΡΟ ΜΕ ΟΡΑΜΑ

Στον κόσμο του 4ου μαθητικού φεστιβάλ κινηματογράφου Θεσσαλονίκης μυήθηκαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού Σχολείου Πολυκάρπης, στην καρδιά της ελληνικής υπαίθρου!

Μέσα από το ντοκιμαντέρ «Η ζωή στην ύπαιθρο με όραμα», παρακολουθούμε τη διαδρομή των μικρών κινηματογραφιστών της Α και Γ τάξης του σχολείου μας, καθώς καταγράφουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο την καθημερινότητα, τη φύση, την αειφορία και ταυτόχρονα χαράσσουν το δικό τους όραμα στην ύπαιθρο!

Αυτή η ξεχωριστή πρωτοβουλία, ζωντάνεψε χάρη στην ενεργή συμμετοχή ολόκληρης της σχολικής κοινότητας: μαθητές, μαθήτριες, εκπαιδευτικοί, ανέλαβαν κάθε στάδιο της παραγωγής, ο Σύμβουλος Εκπαίδευσης και η Διευθύντρια στήριξαν και ενθάρρυναν τη διαδικασία, ενώ οι γονείς συνέβαλαν ουσιαστικά στέλνοντας αυθόρμητα βίντεο των παιδιών τους να εξερευνούν και να αλληλεπιδρούν με το γοητευτικό περιβάλλον της ελληνικής υπαίθρου.

Ένα ταξίδι γεμάτο εικόνες, δημιουργικότητα και την αθωότητα της παιδικής ματιάς, που αναδεικνύει την ομορφιά και τις δυνατότητες της ζωής στην ύπαιθρο!

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΛΥΚΑΡΠΗΣ
ΕΙΔΟΣ: ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ
ΤΙΤΛΟΣ:«Η Ζωή στην Ύπαιθρο με Όραμα»
ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 6.24΄
ΤΑΞΗ: Α, Γ
ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ – ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ: Bογιατζής Αλέξανδρος (ΠΕ70), Καγλάτης Κωνσταντίνος (ΠΕ70), Καραμανίδου Αθηνά (ΠΕ70), Γκαλένη Ευαγγελία (ΠΕ70), Κικίδου Μαρία (ΠΕ06), Ταρτάρας Ιωάννης (ΠΕ86), Αγγελίδης Νικόλαος (Σύμβουλος Εκπαίδευσης), Μαθητές/τριες της Α και Γ τάξης, Γονείς/ κηδεμόνες

ntokimanter